Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku, leków i sprzętu jednorazowego użytku

Data publikacji 2017-06-07
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527373-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 331414200, 330000000, 337720002, 331411104, 331413209, 336000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku, leków i sprzętu jednorazowego użytku sukcesywnie przez okres trwania umowy. Zamówienie zostało podzielone na 12 pakietów.
Pakiet nr 1a - mju – rękawice chirurgiczne bezpudrowe CPV 33141420-0
Pakiet nr 1b - mju – rękawice chirurgiczne pudrowane CPV 33141420-0
Pakiet nr 1c - mju – rękawice diagnostyczne CPV 33141420-0
Pakiet nr 2 – mju – zestaw obłożenia pola operacyjnego CPV 33000000-0
Pakiet nr 3 – mju – pieluchomajtki CPV 33772000-2, 33700000-7
Pakiet nr 4 – mju – materiały opatrunkowe specjalne CPV 33141110-4
Pakiet nr 5 – mju – materiały opatrunkowe CPV 33141110-4
Pakiet nr 6 – mju – materiały opatrunkowe specjalne II CPV 33141110-4
Pakiet nr 7 – mju – serweta na stół operacyjny CPV 33141000-0
Pakiet nr 8 – sju – igła iniekcyjna - uzupełnienie CPV 33141320-9
Pakiet nr 9 – mju – rękawice foliowe CPV 33141420-0
Pakiet nr 10 – leki – antybiotyki - uzupełnienie CPV 33600000-6
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc52033b-9000-4326-9815-2f99dccd3b84
Biuletyn 527373-N-2017
Zamawiajacy nazwa 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Regon 53156361100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wróblewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45759
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 261 62 60 61;261 62 51 29
Zamawiajacy fax 261 62 60 51
Zamawiajacy email przetargi@116szpital.opole.pl
Adres strony url www.116szpital.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.116szpital.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres szpitala
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku, leków i sprzętu jednorazowego użytku
Numer referencyjny ZP-5-17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku, leków i sprzętu jednorazowego użytku sukcesywnie przez okres trwania umowy. Zamówienie zostało podzielone na 12 pakietów. Pakiet nr 1a - mju – rękawice chirurgiczne bezpudrowe CPV 33141420-0 Pakiet nr 1b - mju – rękawice chirurgiczne pudrowane CPV 33141420-0 Pakiet nr 1c - mju – rękawice diagnostyczne CPV 33141420-0 Pakiet nr 2 – mju – zestaw obłożenia pola operacyjnego CPV 33000000-0 Pakiet nr 3 – mju – pieluchomajtki CPV 33772000-2, 33700000-7 Pakiet nr 4 – mju – materiały opatrunkowe specjalne CPV 33141110-4 Pakiet nr 5 – mju – materiały opatrunkowe CPV 33141110-4 Pakiet nr 6 – mju – materiały opatrunkowe specjalne II CPV 33141110-4 Pakiet nr 7 – mju – serweta na stół operacyjny CPV 33141000-0 Pakiet nr 8 – sju – igła iniekcyjna - uzupełnienie CPV 33141320-9 Pakiet nr 9 – mju – rękawice foliowe CPV 33141420-0 Pakiet nr 10 – leki – antybiotyki - uzupełnienie CPV 33600000-6 Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Dla Pakietów od nr 1a do 9 umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy (do 30.06.2018r.) Dla Pakietu nr 10 umowa zostanie zawarta na okres 5 miesięcy (do 05.12.2017r.)
Okreslenie warunkow 1. Pakiet nr 10 Leki – warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. – Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r. nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami) na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej oraz ważne zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi lub substancjami psychotropowymi wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2005r. nr 179 poz. 1485 z późniejszymi zmianami) w przypadku składania oferty na Pakiet zawierający te środki. 2. Pakiet od nr 1a do 9 - Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne, leki, sprzęt jednorazowego użytku są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP i na żądanie Zamawiającego odpowiednie dokumenty zostaną mu niezwłocznie przedstawione (załącznik nr 5 do siwz).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1a - mju – rękawice chirurgiczne bezpudrowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dla Pakietu 1a wymagane jest wypełnienie wraz z formularzem cenowym załącznika zawierającego parametry techniczne.
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą jednorazowych rękawic chirurgicznych jałowych bezpudrowych z elastomeru syntetycznego w rozmiarach 6,5; 7; 7,5; 8. Ilości i szczegółowe parametry techniczne opisane zostały w załączniku nr 2 do siwz dla pakietu 1a. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres trwania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1c - mju – rękawice diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dla Pakietu 1c wymagane jest wypełnienie wraz z formularzem cenowym załącznika zawierającego parametry techniczne.
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą rękawic diagnostycznych nitrylowych, niesterylnych, bezpudrowych, kolor odróżniający od zwykłych rękawic diagnostycznych, w rozmiarze: L, M, S. sukcesywnie przez okres trwania umowy. Szczegółowe ilości i parametry techniczne zostały opisane w załączniku nr 2 do siwz dla Pakietu 1c
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1b - mju – rękawice chirurgiczne pudrowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dla Pakietu 1b wymagane jest wypełnienie wraz z formularzem cenowym załącznika zawierającego parametry techniczne.
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą rękawic chirurgicznych lateksowych pudrowych. Szczegółowe ilości oraz wymagane parametry techniczne opisane zostały w załączniku nr 2 do siwz dla Pakietu 1b.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – mju – zestaw obłożenia pola operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą Zestawu obłożeń operacyjnych. Skład zestawu: serweta na stolik narzędziowy wymiary 150cmx 100 cm 1 sztuka, serweta samoprzylepna 170cm x175cm 2 sztuki , serweta samoprzylepna 75cmx 90 cm 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – mju – pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą pieluchomajtek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zawiera załącznik nr 2 do siwz dla Pakietu 3.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 – mju – materiały opatrunkowe specjalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych specjalnych. Szczegółowy opis i wymagane ilości zawiera załącznik nr 2 do siwz dla pakietu 4.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – mju – materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis i wymagane ilości zawiera załącznik nr 2 do siwz dla Pakietu nr 5
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 – mju – materiały opatrunkowe specjalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych specjalnych II. Szczegółowy opis i wymagane ilości zawiera załącznik nr 2 do siwz dla Pakietu nr 6.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 – mju – serweta na stół operacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą: Serweta na stół operacyjny , o wymiarach 220x90 cm wykonana z laminatu o gramaturze min 31g/m2 złożonego z włókniny polipropylenowej i folii polietylenowo-polipropylenowej. Wytrzymałość na zerwanie wzdłuż mininmum 36N/50mm, w poprzek minimum 12N/50mm. Wydłużenie przy zerwaniu wzdłuż 39%, w poprzek 40% . odporność na przenikanie cieczy minimum 80cmH2O ..Folia posiada właściwości antystatyczne .Laminat nie powoduje uczuleń i podrażnień. Parametry produktu powinny być potwierdzone karta techniczną wystawianą przez producenta. Szczegółowy opis i wymagane ilości zawiera załącznik nr 2 do siwz dla Pakietu nr 7
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 – sju – igła iniekcyjna - uzupełnienie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą Igieł do iniekcji 0,8x 120mm opakowanie a 100szt. Szczegółowy opis i wymagane ilości zawiera załacznik nr 2 do siwz dla Pakietu nr 8.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 – mju – rękawice foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawa: Rękawice foliowe niejałowe, wykonane z polietylenu, uniwersalne pasujące na lewą i prawę dłoń, zarejestrowane jako wyrób medyczny, pakowane a 100szt. Szczegółowy opis oraz wymagane ilości zawiera załacznik nr 2 do siwz dla Pakietu nr 9
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 – leki – antybiotyki - uzupełnienie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą leków - antybiotyków, których szczegółowy opis oraz wymagane ilości zawiera załącznik nr 2 do siwz dla Pakietu nr 10
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)