Dostawa stacji roboczych wraz z monitorami, pakietów biurowych oraz drukarek

Data publikacji 2017-06-07
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja MEGREZ Sp. z o.o.
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527276-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 482193009, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych wraz z monitorami, pakietów biurowych oraz drukarek, których ilość i parametry techniczne opisano w Załączniku nr 1 i 1a, 1b, 1c do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9257f1ab-1749-44e2-8308-33b6d9bc701e
Biuletyn 527276-N-2017
Zamawiajacy nazwa MEGREZ Sp. z o.o.
Regon 24087228600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Edukacji
Zamawiajacy adres numer domu 102
Zamawiajacy miejscowosc Tychy
Zamawiajacy kod pocztowy 43-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 325 51 71,
Zamawiajacy fax 32 325 52 84
Zamawiajacy email zp@szpitalmegrez.pl
Adres strony url www.szpitalmegrez.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.szpitalmegrez.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpitalmegrez.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa stacji roboczych wraz z monitorami, pakietów biurowych oraz drukarek
Numer referencyjny 10/17/ZP/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych wraz z monitorami, pakietów biurowych oraz drukarek, których ilość i parametry techniczne opisano w Załączniku nr 1 i 1a, 1b, 1c do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu oprócz oświadczenia o którym w rozdz. VI. 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy oraz rozdziału Va pkt. 1) z niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu (oświadczenie Załącznik nr 5) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie złożone jednocześnie z ofertą nie będzie brane pod uwagę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnego na dzień składania: a) materiału informacyjnego tj.: karty techniczne produktów– w języku polskim, który potwierdzi zgodność wszystkich parametrów technicznych zaoferowanego produktu z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ (w szczególności w Załączniku nr 1 oraz 1a, 1b, 1c).
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową netto i brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, terminu ważności asortymentu i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; b) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, przygotowany zgodnie z zaleceniami rozdz. XII niniejszej SIWZ będący podstawą do określenia ceny w formularzu ofertowym, c) wypełnione zestawienie parametrów technicznych - załącznik nr 1a, 1b, 1c dla odpowiedniego pakietu. d) oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ) wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ; e) PEŁNOMOCNICTWO (jeśli dotyczy) – określające zakres działania pełnomocnika.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a. zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b. zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c. zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, d. omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, e. mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami, f. jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, g. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 2. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem. 3. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Stacja robocza, monitor - Zestawienie parametrów technicznych zalącznik nr 1a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48219300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet biurowy - Zestawienie parametrów technicznych zalącznik nr 1b
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Drukarka - Zestawienie parametrów technicznych zalącznik nr 1c
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)