GuidZP400 |
acab1fba-f7b7-4537-b795-8955386994fb
|
Biuletyn |
526023-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
|
Regon |
1544738200030
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kossutha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 7351547, 7351637
|
Zamawiajacy fax |
327 351 636
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@nfz-katowice.pl
|
Adres strony url |
www.nfz-katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.nfz-katowice.pl/news/group/16/o-nas/zamowienia/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.nfz-katowice.pl/news/group/16/o-nas/zamowienia/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Śląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A (II piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
rozbudowa urządzeń sieciowych xWDM
|
Numer referencyjny |
13/pn/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa urządzeń sieciowych xWDM, tj. sprzedaż i dostawa elementów rozbudowy posiadanych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych xWDM wraz z ich instalacją i uruchomieniem w dwóch lokalizacjach Śląskiego OW NFZ w Katowicach, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia i wzorem umowy.
System tworzony przez urządzenia xWDM przeznaczony jest do połączenia ośrodków przetwarzania danych. Zamawiający posiada urządzenia xWDM firmy Microsens model MSP1400.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien dostarczyć, zainstalować i uruchomić w posiadanym przez Zamawiającego środowisku sieciowym, następujące elementy:
1) moduł transpondera dwukanałowego typu 2R z kanałami o przepustowości 10Gb - 4 szt.;
2) wkładka 10Gb Ethernet Single Mode (SM) - CWDM 40km, LC - 8 szt.;
3) wkładka 10Gb Ethernet, Multimode (MM) 850nm LC - 8 szt.;
4) wkładka SFP+ 10Gb Ethernet, Multimode (MM) 850nm, LC - 8 szt.;
5) patchcord SM - 8 szt.;
6) patchcord MM - 4 szt.;
7) patchcord MM - 4 szt.
--Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część SIWZ.
--Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy.
---Wykonawca winien podać w treści formularza opis przedmiotu zamówienia nazwę producenta oraz nazwę modelu oferowanych elementów rozbudowy (dotyczy poz.1 – poz. 4 tabeli).
Formularz opis przedmiotu zamówienia, w tym wskazana przez Wykonawcę nazwa producenta oraz nazwa modelu, składają się na treść oferty.
---Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia, których treść znajduje się w formularzu opis przedmiotu zamówienia:
a) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż dostarczone przez nas elementy rozbudowy będą fabrycznie nowe oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r. Przez sprzęt fabrycznie nowy oraz wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 r. rozumie się również pełnowartościowy sprzęt ponownie wprowadzony na rynek przez producenta sprzętu, nie wcześniej niż w roku 2017, po przeprowadzonym procesie jego odnowienia (ang. „refurbished”), co winno znaleźć odzwierciedlenie w oznaczeniu i dokumentacji sprzętu.
b) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż dostarczone przez nas elementy rozbudowy będą wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami, będą w pełni wartościowe i nadające się do używania zgodnie z ich przeznaczeniem oraz będą posiadały deklaracje zgodności CE.
c) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż w ramach gwarancji zapewniamy Zamawiającemu dostęp do wszelkich poprawek i aktualizacji oprogramowania wbudowanego w dostarczony sprzęt, w tym prawo do ich pobrania bezpośrednio ze strony producenta bądź w inny sposób udostępniony przez nas, zainstalowania i korzystania z nich, bez naruszania praw innych podmiotów.
d) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany przez nas przedmiot zamówienia pochodzi z legalnego źródła, będzie objęty pakietem uprawnień gwarancyjnych (na warunkach opisanych w SIWZ, w tym we wzorze umowy) zawartych w cenie i świadczonych przez sieć serwisową producenta.
Przez „producenta” należy rozumieć również „przedstawiciela producenta”.
e) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż czynności instalacji i uruchomienia dostarczonych elementów rozbudowy dokona osoba/osoby posiadająca odpowiednie kwalifikacje dla realizacji tego rodzaju prac.
--Oświadczenia wymienione powyżej stanowią treść oferty, a tym samym nie stanowią oświadczeń lub dokumentów w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2 pzp oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126).
2. Zgodnie z art. 30 ust.4 pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązania równoważnego do opisanego w poz.6 i poz.7 formularza opis przedmiotu zamówienia poprzez odniesienie się przez Zamawiającego do parametrów nie gorszych niż określone dla OM4 w normie ISO/IEC 11801.
Uwaga! Przyjmuje się, iż ww. odniesieniu w treści SIWZ towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Pozostałe nazwy użyte w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia dotyczą sprzętu/urządzeń posiadanych przez Zamawiającego lub nazw funkcjonalności i nie stanowią wskazania na znak towarowy, patent lub pochodzenie, na źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia; na konkretnego producenta, czy produkt.
Wykonawcy, którzy oferują rozwiązanie równoważne do opisanego w formularzu opis przedmiotu zamówienia, obowiązani są wypełnić i podpisać obok formularza opis przedmiotu zamówienia również formularz opis równoważności.
3. Gwarancja i rękojmia za wady: 12-miesięczna gwarancja i 12-miesięczna rękojmia za wady przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SIWZ, w tym we wzorze umowy. Udzielona gwarancja winna być gwarancją producenta sprzętu.
4. Termin wykonania zamówienia: w terminie do 45 dni licząc od dnia zawarcia umowy. W tym terminie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem elementów rozbudowy w dwóch lokalizacjach Śląskiego OW NFZ w Katowicach, tj. przy ul. Kossutha 13 oraz przy ul. gen. Jankego 15a.
»W terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia podpisania protokołu odbioru (potwierdzającego dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem) Zamawiający sprawdzi poprawność (zgodność z opisem przedmiotu zamówienia) działania zainstalowanych elementów rozbudowy, m.in. przez pomiar stopy błędów na poziomie transmisji ramek Ethernet na końcowych urządzeniach Zamawiającego (przełączniki LAN). Stwierdzenie poprawności działania będzie podstawą do podpisania protokołu końcowego, który stanowił będzie również potwierdzenie należytego wykonania umowy.
5.Miejsce realizacji zamówienia (miejsce dostawy, instalacji i uruchomienia): Katowice, ul. Kossutha 13 oraz Katowice, ul. gen. Jankego 15a.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest częścią zamówienia na dostawę urządzeń sieciowych (zamówienie udzielane w częściach).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Art. 22 ust.1b pkt 3 pzp - warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej.
---W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej (posiadania wymaganego doświadczenia), a opisanego poniżej, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (patrz pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ), a na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt VI pkt 3 lit.a i lit.b SIWZ.
Wykonawca winien spełnić warunek dotyczący zdolności zawodowej (posiadania wymaganego doświadczenia) polegający na należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 (jednej) dostawy sprzętu sieciowego wykonanej lub wykonywanej.
--Przez wykonaną dostawę należy rozumieć zamówienie polegające na dostarczeniu sprzętu sieciowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto, którego realizacja została zakończona (umowa została zrealizowana).
--Pod pojęciem wykonywana dostawa należy rozumieć zamówienie będące w trakcie realizacji (umowa jest nadal realizowana) polegające na dostarczaniu sprzętu sieciowego, którego pewna część o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto, została już zrealizowana. (Uwaga: sytuacja ta dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych. Jeżeli Wykonawca powoła się na wykonywanie dostawy stanowiącej świadczenie okresowe lub ciągłe, w przypadku wątpliwości zobowiązany będzie wykazać (udowodnić) okresowy lub ciągły charakter świadczenia).
---Wykaz dostaw wykonanych - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - Wykonawca zamieszcza w formularzu wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
---UWAGA!
-- Odpowiednio wykonanie lub wykonywanie każdej wykazanej dostawy musi zostać poparte dowodem, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
-- Informacje podane w formularzu wykaz dostaw nie mogą być sprzeczne z informacjami wynikającymi z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie (wykonywanie) dostaw.
-- Podając w formularzu wykaz dostaw datę wykonania, Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) dostawy; w przypadku dostawy wykonywanej (nadal realizowanej) – Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) zrealizowanej już części dostawy z zaznaczeniem, iż jest to dostawa nadal realizowana.
-- Podając w formularzu wykaz dostaw wartość, Wykonawca:
- w przypadku dostawy wykonanej - wpisuje kwotę brutto w złotych za całość wykonanej dostawy, zaś
- w przypadku dostawy wykonywanej (nadal realizowanej) - Wykonawca wpisuje zarówno kwotę brutto w złotych za zrealizowaną już w ramach całości część dostawy oraz kwotę brutto w złotych stanowiącą wartość całej dostawy.
--Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również dostawę innych elementów, innego asortymentu lub inny rodzaj zamówienia), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane dotyczące dostawy sprzętu sieciowego. W przypadku podawania wartości Wykonawca winien wpisać zarówno kwotę brutto stanowiącą wartość całego zamówienia, jak i wartość brutto samej dostawy sprzętu sieciowego.
--Wykonawca w formularzu wykaz dostaw podaje podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest nadal wykonywana, wskazując jego nazwę i adres.
---W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) warunek niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa w pkt V pkt 1 ppkt 1 SIWZ, winien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
b) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ, winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania zdolności zawodowej - doświadczenia).
---W związku z art. 22a ust.1 pzp, zgodnie z którym: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,
na gruncie niniejszego postępowania przyjmuje się, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w cyt. art. 22a ust.1 pzp, wystąpi wyłącznie w przypadku, gdy:
1) Wykonawca, który polega na zdolności zawodowej (doświadczeniu) innego podmiotu/ów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu/ów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tego podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, że udostępniana Wykonawcy przez inny podmiot/podmioty ich zdolność zawodowa (doświadczenie), pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz
3) Zamawiający zbada, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 pzp.
--Uwaga! W przypadku polegania na zdolności zawodowej innego podmiotu/ów, Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w formularzu oferty.
--W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolności zawodowej (doświadczeniu) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda wskazania w szczególności:
a) podmiotu, który udostępni swoje zasoby (nazwa/firma oraz adres);
b) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
c) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Informacje, o których mowa powyżej pod lit.a)-d), winny znaleźć się w zobowiązaniu podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
--Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa wyżej, Wykonawca załącza do oferty.
--Uwaga!
Zgodnie z art. 22a ust.6 pzp, jeżeli zdolności zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.1 pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności zawodowe, o których mowa w art. 22a ust.1 pzp.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) formularz wykaz dostaw - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (por. pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ) oraz załączeniem
b) dowodów określających, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
»Jeżeli Wykonawca polega na zdolności zawodowej innego podmiotu/ów, przedstawia wykaz dostaw j.w. wraz z dowodami j.w. wystawionymi dla tego podmiotu.
»Jeżeli Wykonawca powoła się na wykonywanie dostawy stanowiącej świadczenie okresowe lub ciągłe, w przypadku wątpliwości zobowiązany będzie wykazać (udowodnić) okresowy lub ciągły charakter świadczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
---W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.nfz-katowice.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…).
Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ.
---Dodatkowe informacje:
--Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (art. 24 ust.1 pkt 13-22 pzp) oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust.1 pkt 1 pzp (por. art. 25a ust.3 pkt 2 pzp).
--Kwestie dot. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia reguluje SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Na podstawie art. 45 ust.2 i ust.5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej:
BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002.
Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410.
Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny.
5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp).
Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.
6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 13/pn/2017. Zmiana bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy z podaniem przyczyny zmiany bądź rezygnacji, oraz w przypadku zmiany – ze wskazaniem nowego podwykonawcy przy uwzględnieniu postanowień pkt 2) (par. 2 ust.10 wzoru umowy). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu (warunku dot. zdolności zawodowej – posiadanie wymaganego doświadczenia), Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (zamówienie nr 13/pn/2017).
2) Na podstawie art. 36b ust.1b pzp, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia, Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w zamówienie. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
3) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, zmiana zostanie uwzględniona w umowie.
W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT, wynagrodzenie całkowite netto umowy (ust.1), zostanie obniżone w taki sposób, aby po doliczeniu aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie całkowite brutto umowy (ust.1) nie przekroczyło ceny oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 13/pn/2017, tj. ……… zł brutto. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT, do wynagrodzenia całkowitego netto umowy (ust. 1), zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej (niższej) wysokości. Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszelkimi jej konsekwencjami dla wynagrodzenia umowy zostanie wprowadzona w drodze pisemnego aneksu do umowy.
4) Ewentualna zmiana osób bądź danych teleadresowych wskazanych w par. 4 ust. 1, 2 lub 3 umowy dla swojej skuteczności będzie wymagała jedynie jednostronnego pisemnego oświadczenia skierowanego do drugiej Strony umowy. W treści oświadczenia winien zostać wskazany termin, od którego obowiązuje zmiana.
5) W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy.
6) 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę, na jego pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego, innego modelu sprzętu (tj. elementów rozbudowy z poz. 1 – poz. 4 załącznika nr 1 do umowy) tego samego producenta niż model wskazany przez Wykonawcę w ofercie złożonej w zamówieniu nr 13/pn/2017, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych przesłanek:
a) inny model sprzętu tego samego producenta będzie spełniał wymogi opisane w zamówieniu nr 13/pn/2017, tj. nie będzie gorszy od modelu wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 13/pn/2017;
b) inny model sprzętu nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia całkowitego umowy, o którym mowa w §3 ust.1 umowy (wynagrodzenie może jednak zostać obniżone);
c) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie producenta (lub przedstawiciela producenta) sprzętu potwierdzające, iż model sprzętu wskazany w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 13/pn/2017 nie jest możliwy do dostarczenia przez Wykonawcę.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1, wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy poprzedzonego pisemną zgodą Zamawiającego. Zmiana ta nie ma wpływu na bieg terminu wykonania umowy.
Jeżeli zmiana modelu sprzętu będzie oznaczała obniżenie wynagrodzenia całkowitego, o którym mowa w §3 ust.1 umowy, niniejsze zostanie objęte treścią ww. aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|