Dostaw sprzętu informatycznego

Data publikacji 2017-06-07
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527152-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu informatycznego” w ramach 3 części szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1B do SIWZ:
1.1. Pakiet nr 1 – dostawa serwera w ilości 2 szt.
1.2. Pakiet nr 2 – dostawa serwera dyskowego NAS w ilości 1 szt.
1.3. Pakiet nr 3 – dostawa elementów do rozbudowy macierzy dyskowej HP MSA 2040 ( PN:C8R14A)
2. Przedmiot zamówienia musi:
2.1. być nowy wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy,
2.2. pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży na terenie UE i być objęty gwarancją na terenie Polski - usługi są świadczone przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego w Polsce,
2.3. posiadać deklarację CE,
2.4. producent posiada certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 – dotyczy wyłącznie sprzętu wymienionego w
części: Pakiecie nr 1 i Pakiet 3
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców (również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie dodatkowej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia.
4. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c01c1498-c736-47b1-8fb2-47818111feb0
Biuletyn 527152-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
Regon 35707047800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 245 424
Zamawiajacy fax 124 245 490
Zamawiajacy email emroczek@uks.com.pl
Adres strony url www.uks.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.uks.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uks.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie; Biuro Dyrektora; ul. Montelupich 4 pok. 41, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostaw sprzętu informatycznego
Numer referencyjny DZP-271-348/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu informatycznego” w ramach 3 części szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1B do SIWZ: 1.1. Pakiet nr 1 – dostawa serwera w ilości 2 szt. 1.2. Pakiet nr 2 – dostawa serwera dyskowego NAS w ilości 1 szt. 1.3. Pakiet nr 3 – dostawa elementów do rozbudowy macierzy dyskowej HP MSA 2040 ( PN:C8R14A) 2. Przedmiot zamówienia musi: 2.1. być nowy wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, 2.2. pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży na terenie UE i być objęty gwarancją na terenie Polski - usługi są świadczone przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego w Polsce, 2.3. posiadać deklarację CE, 2.4. producent posiada certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 – dotyczy wyłącznie sprzętu wymienionego w części: Pakiecie nr 1 i Pakiet 3 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców (również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie dodatkowej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 4. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp.
Cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 89800,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 dostawy sprzętu informatycznego o wartości min. 50% wartości oferty brutto każda (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający przez jedną dostawę rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego (okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - nie mniej niż 2 dostawy sprzętu informatycznego o wartości min. 50% wartości oferty brutto każda (załącznik nr 4 do SIWZ). Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, które należy dołączyć do w/w wykazu są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu zamówienia. W przypadku dostaw nadal wykonywanych lub ciągłych w/w dowody należytego wykonania zamówienia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ potwierdzającego, że oferowany przez niego sprzęt posiada: a.deklarację CE. b.oświadczenie od producenta, że dostarczany przedmiot zamówienia jest nowy tj. wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy. c.oświadczenie od producenta, że dostarczany przedmiot zamówienia pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży na terenie UE i jest objęty gwarancją na terenie Polski - usługi są świadczone przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego w Polsce, d.producent posiada certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 - dotyczy wyłącznie sprzętu wymienionego w części: Pakiet nr 1 i Pakiet 3 UWAGA! Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia przesłania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, do złożenia Zamawiającemu dokumentów wymienionych w pkt a-d Załącznika nr 5 do SIWZ Certyfikaty i dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski w formie kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”. Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku
Inne dokumenty niewymienione 1.wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 2.wypełniony i podpisany Formularz Specyfikacja Techniczna / Opis Przedmiotu Zamówienia – zgodnie z załączaniem nr 1B do SIWZ (stosownie dla pakietu nr …… i/lub nr ……) 3.Stosowne Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5.Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. w pkt 6.1 SIWZ stanowiące załącznik nr 3a do SIWZ. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3b do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy w następujących przypadkach: 2.1. zmiany terminu dostawy lub montażu przedmiotu umowy lub jego części z powodu siły wyższej – o czas występowania siły wyższej; przez siłę wyższą Strony rozumieją zdarzenie niezależne od Wykonawcy, którego Strony umowy nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, a które uniemożliwiają Wykonawcy realizację całości lub części przedmiotu umowy; za siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności ogłoszenie stanu klęski żywiołowej, strajk generalny lub lokalny, ogłoszenie stanu wojny lub stanu wojennego, atak terrorystyczny. 2.2. gdy konieczność wprowadzenia zmian wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie. 3.Zmiana warunków niniejszej umowy wymaga każdorazowo sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4.Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest udokumentować zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 16.2. Wniosek o zmianę postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążąca.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 – dostawa serwera w ilości 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 66900,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu informatycznego” szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1B do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia musi: 2.1.być nowy wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, 2.2.pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży na terenie UE i być objęty gwarancją na terenie Polski - usługi są świadczone przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego w Polsce, 2.3.posiadać deklarację CE, 2.4.producent posiada certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców (również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie dodatkowej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 4.Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – dostawa serwera dyskowego NAS w ilości 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12700,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu informatycznego” szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1B do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia musi: 2.1. być nowy wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, 2.2. pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży na terenie UE i być objęty gwarancją na terenie Polski - usługi są świadczone przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego w Polsce, 2.3. posiadać deklarację CE, 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców (również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie dodatkowej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 5.Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – dostawa elementów do rozbudowy macierzy dyskowej HP MSA 2040 ( PN:C8R14A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10200,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu informatycznego” szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1B do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia musi: 2.1. być nowy wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, 2.2. pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży na terenie UE i być objęty gwarancją na terenie Polski - usługi są świadczone przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego w Polsce, 2.3. posiadać deklarację CE, 2.4. producent posiada certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców (również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie dodatkowej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 4.Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp.
  

Criterion

Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)