Realizacja następujących zadań wchodzących w zakres projektu „Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ”: 1. Działanie 2.1. - Zakup sprzętu – stacje robocze - 50 sztuk. 2. Działanie 3.1. - Wdrożenie i instalacja zakupionego sprzętu wraz oprogramowaniem.

Data publikacji 2017-06-07
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Nowy Targ
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524206-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących Zadań wchodzących w zakres projektu „Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ”:
1. Działanie 2.1. - Zakup sprzętu – stacje robocze - 50 sztuk.
2. Działanie 3.1. - Wdrożenie i instalacja zakupionego sprzętu wraz oprogramowaniem.

Celem ogólnym projektu pn.: „Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ” jest wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu zarówno obywateli (A2C) jak i przedsiębiorców (A2B) do cyfrowych usług publicznych on-line. Dla klientów urzędu będzie to oznaczało skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia wybranej sprawy, wraz z ułatwieniem procedury realizacji całości zagadnienia. W zakresie spraw realizowanych przez sektor prywatny przekłada się to na ułatwienie prowadzenia działalności gospodarczej i przedsiębiorczości. Projekt zakłada także wprowadzenie szeregu usprawnień wewnątrz organizacji przekładających się na sprawne świadczenie e-usług.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ


Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e29720f-1b49-4a06-adaa-d6c3c6cb1274
Biuletyn 524206-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Nowy Targ
Regon 52395600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krzywa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Targ
Zamawiajacy kod pocztowy 34400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 611 244
Zamawiajacy fax 182 662 312
Zamawiajacy email krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl
Adres strony url www.nowytarg.pl
Adres strony internetowej www.nowytarg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nowytarg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nowytarg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ pok.101 Ip. Sekretariat Burmistrza
Nazwa nadana zamowieniu Realizacja następujących zadań wchodzących w zakres projektu „Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ”: 1. Działanie 2.1. - Zakup sprzętu – stacje robocze - 50 sztuk. 2. Działanie 3.1. - Wdrożenie i instalacja zakupionego sprzętu wraz oprogramowaniem.
Numer referencyjny ZP.271.15.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących Zadań wchodzących w zakres projektu „Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ”: 1. Działanie 2.1. - Zakup sprzętu – stacje robocze - 50 sztuk. 2. Działanie 3.1. - Wdrożenie i instalacja zakupionego sprzętu wraz oprogramowaniem. Celem ogólnym projektu pn.: „Elektroniczne usługi przyszłością funkcjonowania Gminy Miasto Nowy Targ” jest wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu zarówno obywateli (A2C) jak i przedsiębiorców (A2B) do cyfrowych usług publicznych on-line. Dla klientów urzędu będzie to oznaczało skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia wybranej sprawy, wraz z ułatwieniem procedury realizacji całości zagadnienia. W zakresie spraw realizowanych przez sektor prywatny przekłada się to na ułatwienie prowadzenia działalności gospodarczej i przedsiębiorczości. Projekt zakłada także wprowadzenie szeregu usprawnień wewnątrz organizacji przekładających się na sprawne świadczenie e-usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie: a) co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie, instalacji i konfiguracji stacji roboczych o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każde. Uwaga nr 2: W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze dostaw Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. Uwaga nr 3: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca musi wykazać, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia w ilości nie mniejszej niż: a) Specjalista w zakresie konfiguracji i uruchomienie sprzętu informatycznego (minimum 2 osoby) posiadające: - udział w minimum 2 dostawach, konfiguracji i uruchomieniu stacji roboczych na stanowisku instalatora każda ze wskazanych osób,
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.3. rozdziału XIII SIWZ), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej tj. w formie oryginału. 2.1. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy (wybrane przez Zamawiającego fakultatywne podstawy wykluczenia, wskazane w pkt 2.2.1. – 2.2.2. niniejszego rozdziału SIWZ). 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (pkt 3.3. rozdziału XIII SIWZ), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane – podwykonawstwo. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału. 6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w pkt 3.3. rozdziału XIII SIWZ, polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy (pkt 4.1. rozdziału XIII SIWZ). 7. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty podmiotu, na zdolności którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 4.3.1. – 4.3.3. rozdziału XIII SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1/W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. –do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2/ W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia;
Zakresie warunkow udzialu 1/ wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 2/ wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy wadium 1
Wadium 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: rachunek sum depozytowych: 08124015741111000007897577 Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A Uwaga nr 7: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 5. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 3) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, – zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4) zmiany terminu realizacji umowy: • w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego nastąpi przerwa w realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 5) w przypadku gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego. 6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług i/lub dostaw. 7) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, będzie następstwem wytycznych i/lub zaleceń Instytucji Zarządzającej, która przyznała środki UE na współfinansowanie zamówienia na usługę.
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji (Gm)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji (Gst)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena ofertowa (C)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)