GuidZP400 |
cfe94c32-249d-44c7-969a-05dfebfb9044
|
Biuletyn |
526749-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
|
Regon |
85005274000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lwowska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 315 460
|
Zamawiajacy fax |
014 6315460, 6212581
|
Zamawiajacy email |
ania@lukasz.med.pl
|
Adres strony url |
www.lukasz.med.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.lukasz.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lukasz.med.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lukasz.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego. osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Lwowska 178A, 33-100 Tarnów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakres nr 1 - Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii oświetlenia awaryjnego dla Oddziału Laryngologii, Ortopedii, Chirurgii Onkologicznej, Rehabilitacji, I piętra Budynku A str. prawa, Piwnicy bud. A str. prawa, Apteki Szpitalnej, I piętra bud. C, Pogotowia ratunkowego oraz Parteru bud. C, Budynku D, Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Piwnicy bud. E, Oddziału Neurologii, Dziecięcego, Chirurgii Dziecięcej, Kaplicy i budynku G oraz Agregatu wody ziębniczej; Zakres nr 2 - Przegląd systemu oświetlenia awaryjnego CEAG typ Euro ZB.1 w budynku Radioterapii wraz z dostawą, wymianą i wykonaniem pomiarów pojemności baterii akumulatorowych. Zakres nr 3 - Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii dla Zakładu Radioterapii.Zakres nr 4 - Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii dla Pracowni Angiokardiografii wraz z wymianą kondensatorów w zasilaczu UPS”.
|
Numer referencyjny |
59/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakres nr 1 - Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii oświetlenia awaryjnego dla Oddziału Laryngologii, Ortopedii, Chirurgii Onkologicznej, Rehabilitacji, I piętra Budynku A str. prawa, Piwnicy bud. A str. prawa, Apteki Szpitalnej, I piętra bud. C, Pogotowia ratunkowego oraz Parteru bud. C, Budynku D, Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Piwnicy bud. E, Oddziału Neurologii, Dziecięcego, Chirurgii Dziecięcej, Kaplicy i budynku G oraz Agregatu wody ziębniczej; Zakres nr 2 - Przegląd systemu oświetlenia awaryjnego CEAG typ Euro ZB.1 w budynku Radioterapii wraz z dostawą, wymianą i wykonaniem pomiarów pojemności baterii akumulatorowych. Zakres nr 3 - Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii dla Zakładu Radioterapii.Zakres nr 4 - Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii dla Pracowni Angiokardiografii wraz z wymianą kondensatorów w zasilaczu UPS”.
|
Cpv glowny przedmiot |
31430000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien przedłożyć:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 4 stosuje się. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 4 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie parametrów i wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ (np. ulotka informacyjna, aktualny katalog, zawierający dokładny opis), potwierdzone za zgodność - Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach parametrów i wymagań wynikających z załącznika nr 1B do specyfikacji.
2. Kserokopię Certyfikatu Autoryzowanego Partnera Handlowego w zakresie serwisowania Systemów Oświetlenia Awaryjnego marki CEAG - dotyczy Zakresu nr 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie):
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji., szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1A do SIWZ oraz Parametry oceniane , sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1B,
2. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 2A do specyfikacji
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
4. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2.
5. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium/oryginał gwarancji
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium ogółem wynosi: 5 040,00 zł.
Nr zakresu Kwota wadium
1. 960,00
2. 480,00
3. 1 800,00
4. 1 800,00
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych pod warunkiem, że nie zmieniają charakteru niniejszej umowy.
3. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć lub wynikać z:
a) zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
b) zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy. Zmiana tych osób musi być zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje wskazanych osób muszą być, co najmniej takie same, jakie były wymagane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c) konieczności zapewnienia realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych,
d) konieczności podniesienia poziomu lub jakości usług,
e) zmian organizacyjnych u Zamawiającego, w tym przepisów wewnętrznych Zamawiającego, w szczególności procedur regulujących zasady postępowania Wykonawców w obiektach Szpitala i na jego terenie,
f) zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie,
g) wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie,
h) zmiany podmiotów, na których zasobach Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków.
i) zastąpienia wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą:
aa) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
bb) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii oświetlenia awaryjnego dla Oddziału Laryngologii, Ortopedii, Chirurgii Onkologicznej, Rehabilitacji, I piętra Budynku A str. prawa, Piwnicy bud. A str. prawa, Apteki Szpitalnej, I piętra bud. C, Pogotowia ratunkowego oraz Parteru bud. C, Budynku D, Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Piwnicy bud. E, Oddziału Neurologii, Dziecięcego, Chirurgii Dziecięcej, Kaplicy i budynku G oraz Agregatu wody ziębniczej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31430000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres 1 - Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii oświetlenia awaryjnego dla Oddziału Laryngologii, Ortopedii, Chirurgii Onkologicznej, Rehabilitacji, I piętra Budynku A str. prawa, Piwnicy bud. A str. prawa, Apteki Szpitalnej, I piętra bud. C, Pogotowia ratunkowego oraz Parteru bud. C, Budynku D, Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Piwnicy bud. E, Oddziału Neurologii, Dziecięcego, Chirurgii Dziecięcej, Kaplicy i budynku G oraz Agregatu wody ziębniczej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przegląd systemu oświetlenia awaryjnego CEAG typ Euro ZB.1 w budynku Radioterapii wraz z dostawą, wymianą i wykonaniem pomiarów pojemności baterii akumulatorowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31430000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres nr 2 - Przegląd systemu oświetlenia awaryjnego CEAG typ Euro ZB.1 w budynku Radioterapii wraz z dostawą, wymianą i wykonaniem pomiarów pojemności baterii akumulatorowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii dla Zakładu Radioterapii.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31430000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres nr 3 - Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii dla Zakładu Radioterapii.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii dla Pracowni Angiokardiografii wraz z wymianą kondensatorów w zasilaczu UPS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31430000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres nr 4 - Dostawa, wymiana i wykonanie pomiarów pojemności baterii dla Pracowni Angiokardiografii wraz z wymianą kondensatorów w zasilaczu UPS”.
|
| |