Przetarg nieograniczony na dostawy tłuszczu roślinnego do smarowania pieczywa

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529066-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 154000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 16 miesięcy od dnia obowiązywania umowy tj. od dnia 28.07.2017r. do dnia 27.11.2018r. do siedziby zamawiającego transportem własnym wykonawcy i na koszt wykonawcy tłuszczu roślinnego do smarowania pieczywa CPV 15400000-2. Ilość 20.000 kg. Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu do 60% w kostce 200 – 250g/szt.- opakowanie jednostkowe – papier pergaminowy, folia aluminiowa laminowana, papier parafinowany

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7dbf6ea8-b556-45d4-9920-cd447d95650a
Biuletyn 529066-N-2017
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy
Regon 62649000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kurkowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 3231000, 3231260,
Zamawiajacy fax 583 025 125
Zamawiajacy email dkw_gdansk@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna SW nie posiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia tak www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, osobiscie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Gdańsku ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawy tłuszczu roślinnego do smarowania pieczywa
Numer referencyjny 3/DKw/Ż/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 16 miesięcy od dnia obowiązywania umowy tj. od dnia 28.07.2017r. do dnia 27.11.2018r. do siedziby zamawiającego transportem własnym wykonawcy i na koszt wykonawcy tłuszczu roślinnego do smarowania pieczywa CPV 15400000-2. Ilość 20.000 kg. Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu do 60% w kostce 200 – 250g/szt.- opakowanie jednostkowe – papier pergaminowy, folia aluminiowa laminowana, papier parafinowany
Cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 16
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego transportem spełniającym wymogi sanitarne zgodne z obowiązującymi przepisami i indywidualną decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w odniesieniu do danego środka transportu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji; b) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymagań sanitarno - higienicznych środka/środków transportu, którym/którymi będą realizowane dostawy; c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu - oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( na załączniku nr 4 do SIWZ ). - oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłania wykluczenia z postępowania ( na załączniku nr 5 do SIWZ ) . Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji; b) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymagań sanitarno - higienicznych środka/środków transportu, którym/którymi będą realizowane dostawy; c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy ( na załączniku nr 2 do SIWZ). - oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( na załączniku nr 4 do SIWZ ). - oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłania wykluczenia z postępowania ( na załączniku nr 5 do SIWZ ) . - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 2.4.1 i 2.4.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Zobowiązanie w/w wykonawców do oddania własnych zasobów winno być sporządzone na piśmie. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu ośób upoważnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy należy dołączyć właściwe umocowania prawne.
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności.
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 0,40
  
Kryteria Cena
Znaczenie 0,60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)