| GuidZP400 |
be1ce9f5-68c3-449b-b8a6-200a3f785abc
|
| Biuletyn |
529048-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
| Regon |
---
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gołębia
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-007
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
124 324 450,
|
| Zamawiajacy fax |
124 324 451
|
| Zamawiajacy email |
bzp@adm.uj.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.uj.edu.pl
|
| Adres strony internetowej |
http://przetargi.adm.uj.edu.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.adm.uj.edu.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w wersji papierowej należy złożyć do Działu Zamówień Publicznych UJ
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia urządzeń aktywnych do sieci komputerowej Collegium Kołłątaja UJ zlokalizowanego w Krakowie, ul. Św. Anny 6.
|
| Numer referencyjny |
80.272.131.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
2Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż (instalację), uruchomienie, konfigurację oraz usługi gwarancyjne. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany w szczególności do kompleksowej dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego, a następnie do jego złożenia, zainstalowania oraz uruchomienia we wskazanych miejscach w budynku, zakończonych konfiguracją sprzętu zgodnie z wytycznymi Zamawiającego opisanymi w Załączniku A do SIWZ. Wykonanie przedmiotu zamówienia ma być potwierdzone protokołem odbioru.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
35
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80 000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych (PLN).
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy (tj. kontrakty) urządzeń sieciowych, zawierających w szczególności przełączniki sieciowe, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). W wartości wykazanych dostaw mogą być ujęte usługi montażu i konfiguracji (przeprowadzenia testów). Przez „odrębny kontrakt” zmawiający rozumie jedną, pisemną, umowę odpłatną.
2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – w tym celu Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne aktualne uprawnienia, świadectwa czy certyfikaty, atesty bądź autoryzacje uprawniające do obsługi technicznej i serwisowania oferowanych urządzeń i elementów.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie:
1. dowodów określających czy dostawy zamieszczone w „Wykazie dostaw” zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy zamówienia w wysokości co najmniej 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, Wykonawca może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359 ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przez dokonanie przelewu bankowego na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za moment wniesienia wadium uważa się wpis na rachunku bankowym Zamawiającego.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|