GuidZP400 |
726b2f4c-ccae-4b11-a472-40a914603df7
|
Biuletyn |
526086-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Białostocka
|
Regon |
167200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
(085) 7469750
|
Zamawiajacy fax |
(085) 7469752
|
Zamawiajacy email |
zampubl@pb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.bip.pb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.pb.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pb.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15 -333 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa elementów komputerowych na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
|
Numer referencyjny |
DO-120.362/62/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów komputerowych na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej (kod CPV: 30230000 Sprzęt związany z komputerami) wg zał. Nr 2 do SIWZ- Specyfikacja zamówienia – Formularz cenowy i obejmuje:
a) dostawę urządzeń (elementów) w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) udzielenie gwarancji na dostarczone urządzenia (elementy),
c) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
120
|
Informacje na temat katalogow |
1) Termin obowiązywania umowy: 120 dni od dnia zawarcia umowy lub do momentu wyczerpania kwoty umowy.
2) Terminy i ilości dostaw – sukcesywnie wg bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamówienia będą realizowane wg bieżących potrzeb Zamawiającego, przy czym Wykonawca zobowiązany jest
do realizacji zamówień najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną (termin dostawy partii towaru stanowi kryterium, którym Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty – minimalny termin to 1 dzień roboczy, maksymalny termin to 10 dni robocze).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy na wezwanie Zamawiającego należy złożyć następujące oświadczenia
i dokumenty– dotyczy oferty ocenionej najwyżej:
- dokładny opis wszystkich oferowanych produktów w odniesieniu do opisu podanego przez Zamawiającego
w Specyfikacji zamówienia – Formularzu cenowym, z podaniem parametrów technicznych tak aby Zamawiający mógł stwierdzić, że oferowany sprzęt (element) spełnia określone wymagania, (nie może być sformułowań nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.”, „nie mniejsze niż”); opisu winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje wykonawca; w tym celu Zamawiający załączy do pisma wzywającego Wykonawcę, załącznik, który należy wypełnić.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami, o którym mowa w pkt 7 ppkt 2) SIWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy (wzór oświadczenia będzie stanowił załącznik do informacji zamieszczonej na stronie)
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców
W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:
1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ pkt 11 SIWZ ppkt 10.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SWIZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie.
4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ).
5) Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1) 1.1 (na/wg załącznika nr 3 do SIWZ)
6) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt. 7.1, 7.2 SIWZ
1) Wypełniony Formularz ofertowy (na/wg zał. nr 1 do SIWZ)
2) Wypełnioną Specyfikację zamówienia -formularz cenowy (zał. nr 2 do SIWZ).
3) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określone w par. 13 Wzoru umowy (Zał. nr 4 do SIWZ)
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|