Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527952-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ – w Formularzu asortymentowo-cenowym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 52 pakietów (części) i obejmuje:
pakiet nr 1 - Zestaw do godzinnej zbiórki moczu
pakiet nr 2 – Worek stomijny
pakiet nr 3 – Woreczek laparoskopowy
pakiet nr 4 – Dren do insuflatora
pakiet nr 5 - Asortyment zabiegowo-operacyjny 1
pakiet nr 6 – Uchwyt do koagulacji
pakiet nr 7 – Jednorazowy dren do drenażu
pakiet nr 8 – Igła do nabierania leku
pakiet nr 9 - Igły
pakiet nr 10 – Igła kolonoskopowa
pakiet nr 11 – Cewniki 1
pakiet nr 12 – Cewniki 2
pakiet nr 13 – Wyroby do tlenoterapii
pakiet nr 14 – Artykuły do poradni „K”
pakiet nr 15 - Asortyment zabiegowo-operacyjny 2
pakiet nr 16 – Pokrowce na materacyk
pakiet nr 17 – Papiery medyczne
pakiet nr 18 – Koperty RTG
pakiet nr 19 – Asortyment do linii infuzyjnej
pakiet nr 20 – Strzykawki różne
pakiet nr 21 – Kaniule i koreczki
pakiet nr 22 – Aparat do przetaczania krwi
pakiet nr 23 – Przyrząd do przetaczania płynów
pakiet nr 24 – Pętla
pakiet nr 25 – Zestawy do gastrostomii
pakiet nr 26 – Sondy żołądkowe i cewniki
pakiet nr 27 - Sondy
pakiet nr 28 – Różne artykuły medyczne
pakiet nr 29 – Asortyment jednorazowy
pakiet nr 30 – Artykuły pomocnicze
pakiet nr 31 – Asortyment dodatkowy
pakiet nr 32 – Opaski identyfikacyjne
pakiet nr 33 – Asortyment okulistyczny
pakiet nr 34 – Kołnierze i folia termiczna
pakiet nr 35 – Drobny sprzęt medyczny
pakiet nr 36 – Zestaw do drenażu opłucnej
pakiet nr 37 – Asortyment do pracowni TK
pakiet nr 38 – Okularki dla niemowląt
pakiet nr 39 - Asortyment różny
pakiet nr 40 – Strzykawka z żelem znieczulającym
pakiet nr 41 – System próżniowy jednorazowego użytku do pobierania krwi
pakiet nr 42 – Elektroda neutralna
pakiet nr 43 – Szyna ortopedyczna
pakiet nr 44 – Igły do iniekcji
pakiet nr 45 - Lancety
pakiet nr 46 – Wkłady workowe
pakiet nr 47 – Test do wykrywania wycieku płynu owodniowego
pakiet nr 48 - Pinceta
pakiet nr 49 – Asortyment do zbiórki moczu
pakiet nr 50 – Papiery i ustniki
pakiet nr 51 – Cewniki pępowinowe
pakiet nr 52 – Czepek do mycia głowy
3. Wykonawca powinien zaoferować wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami:
1) ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.),
2) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji
wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),
3) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz.U. 2010, Nr 186, poz. 1252).
4. Określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
5. Termin przydatności do użycia dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące.
6. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami oraz zapewnia rozładunek do magazynu Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z zamówieniem składanym pisemnie (dopuszcza się fax.) lub telefonicznie w terminie określonym w druku oferty. Minimalny termin dostawy wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin – do 5 dni roboczych. Do dostawy należy dołączyć fakturę w formie papierowej, bądź inny dokument pozwalający sprawdzić przedmiot umowy zgodnie z zamówieniem.
8. Dostawy przedmiotu zamówienia do NCM powinny odbywać się w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00-15.00.
9. Zamawiający dopuszcza wycenę produktów w opakowaniu innej wielkości niż żądana w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik Nr 2.
Ilość opakowań należy odpowiednio przeliczyć zgodnie z w/wym. formularzem. W przypadku, gdy z przeliczeń wychodzi ilość ułamkowa należy wpisać ilość do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli parametr miejsca setnego jest poniżej 5 to parametr dziesiętny zaokrągla się w dół, jeśli parametr miejsca setnego jest 5 i powyżej to parametr dziesiętny zaokrągla się w górę.
Dokonując odpowiedniego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość opakowań podaną przez Zamawiającego i dopisuje wyliczoną ilość opakowań, a następnie parafuje zmiany.
10. Wykonawca jest zobowiązany utrzymać ceny przez czas trwania umowy.
11. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5bacf494-c2fe-4500-b7e8-da7f83dded41
Biuletyn 527952-N-2017
Zamawiajacy nazwa Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
Regon 30673300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7658308,
Zamawiajacy fax 22 7658301
Zamawiajacy email zampub.ndm@wp.pl
Adres strony url http://bip.ncm.med.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ncm.med.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ncm.med.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer referencyjny 9/PN/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ – w Formularzu asortymentowo-cenowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 52 pakietów (części) i obejmuje: pakiet nr 1 - Zestaw do godzinnej zbiórki moczu pakiet nr 2 – Worek stomijny pakiet nr 3 – Woreczek laparoskopowy pakiet nr 4 – Dren do insuflatora pakiet nr 5 - Asortyment zabiegowo-operacyjny 1 pakiet nr 6 – Uchwyt do koagulacji pakiet nr 7 – Jednorazowy dren do drenażu pakiet nr 8 – Igła do nabierania leku pakiet nr 9 - Igły pakiet nr 10 – Igła kolonoskopowa pakiet nr 11 – Cewniki 1 pakiet nr 12 – Cewniki 2 pakiet nr 13 – Wyroby do tlenoterapii pakiet nr 14 – Artykuły do poradni „K” pakiet nr 15 - Asortyment zabiegowo-operacyjny 2 pakiet nr 16 – Pokrowce na materacyk pakiet nr 17 – Papiery medyczne pakiet nr 18 – Koperty RTG pakiet nr 19 – Asortyment do linii infuzyjnej pakiet nr 20 – Strzykawki różne pakiet nr 21 – Kaniule i koreczki pakiet nr 22 – Aparat do przetaczania krwi pakiet nr 23 – Przyrząd do przetaczania płynów pakiet nr 24 – Pętla pakiet nr 25 – Zestawy do gastrostomii pakiet nr 26 – Sondy żołądkowe i cewniki pakiet nr 27 - Sondy pakiet nr 28 – Różne artykuły medyczne pakiet nr 29 – Asortyment jednorazowy pakiet nr 30 – Artykuły pomocnicze pakiet nr 31 – Asortyment dodatkowy pakiet nr 32 – Opaski identyfikacyjne pakiet nr 33 – Asortyment okulistyczny pakiet nr 34 – Kołnierze i folia termiczna pakiet nr 35 – Drobny sprzęt medyczny pakiet nr 36 – Zestaw do drenażu opłucnej pakiet nr 37 – Asortyment do pracowni TK pakiet nr 38 – Okularki dla niemowląt pakiet nr 39 - Asortyment różny pakiet nr 40 – Strzykawka z żelem znieczulającym pakiet nr 41 – System próżniowy jednorazowego użytku do pobierania krwi pakiet nr 42 – Elektroda neutralna pakiet nr 43 – Szyna ortopedyczna pakiet nr 44 – Igły do iniekcji pakiet nr 45 - Lancety pakiet nr 46 – Wkłady workowe pakiet nr 47 – Test do wykrywania wycieku płynu owodniowego pakiet nr 48 - Pinceta pakiet nr 49 – Asortyment do zbiórki moczu pakiet nr 50 – Papiery i ustniki pakiet nr 51 – Cewniki pępowinowe pakiet nr 52 – Czepek do mycia głowy 3. Wykonawca powinien zaoferować wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami: 1) ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.), 2) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), 3) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz.U. 2010, Nr 186, poz. 1252). 4. Określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Termin przydatności do użycia dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące. 6. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami oraz zapewnia rozładunek do magazynu Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z zamówieniem składanym pisemnie (dopuszcza się fax.) lub telefonicznie w terminie określonym w druku oferty. Minimalny termin dostawy wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin – do 5 dni roboczych. Do dostawy należy dołączyć fakturę w formie papierowej, bądź inny dokument pozwalający sprawdzić przedmiot umowy zgodnie z zamówieniem. 8. Dostawy przedmiotu zamówienia do NCM powinny odbywać się w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00-15.00. 9. Zamawiający dopuszcza wycenę produktów w opakowaniu innej wielkości niż żądana w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik Nr 2. Ilość opakowań należy odpowiednio przeliczyć zgodnie z w/wym. formularzem. W przypadku, gdy z przeliczeń wychodzi ilość ułamkowa należy wpisać ilość do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli parametr miejsca setnego jest poniżej 5 to parametr dziesiętny zaokrągla się w dół, jeśli parametr miejsca setnego jest 5 i powyżej to parametr dziesiętny zaokrągla się w górę. Dokonując odpowiedniego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość opakowań podaną przez Zamawiającego i dopisuje wyliczoną ilość opakowań, a następnie parafuje zmiany. 10. Wykonawca jest zobowiązany utrzymać ceny przez czas trwania umowy. 11. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Rozdz. VII SIWZ: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1) podpunkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) podpunkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) materiały producenta, foldery, opisy potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego z podaniem numeru pakietu i pozycji, którego dotyczy W przypadku gdy z załączonych materiałów nie będzie jednoznacznie wynikało spełnianie wymagań określonych w siwz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do prezentacji zaoferowanego asortymentu. b) dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach medycznych: deklaracja zgodności CE producenta; dokument potwierdzający zgłoszenie oferowanego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, bądź stosowne oświadczenie w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny c) Wykonawca zobowiązuje się do ewentualnej prezentacji przedmiotu zamówienia na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie max. 5 dni od dnia wezwania w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp: - oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny z Formularza asortymentowo-cenowego. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę 2) Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym oferty; 3) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami Załącznika nr 6 do SIWZ (projekt umowy).
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw do godzinnej zbiórki moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Worek stomijny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Woreczek laparoskopowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dren do insuflatora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Asortyment zabiegowo-operacyjny 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Uchwyt do koalugacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jednorazowe dreny do drenażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Igła do nabierania leku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Igły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Igła kolonoskopowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Cewniki 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Cewniki 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Wyroby do tlenoterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Artykuły do poradni K
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Asortyment zabiegowo-operacyjny 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pokrowce na materacyk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Papiery medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Koperty RTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Asortyment do linii infuzyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Strzykawki różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Kaniule i koreczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Aparat do przetaczania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Przyrząd do przetaczania płynów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pętla
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Zestawy do gastrostomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Sondy żołądkowe i cewniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Sondy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Różne artykuły medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Asortyment jednorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Artykuły pomocnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Asortyment dodatkowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Opaski identyfikacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Asortyment okulistyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Kołnierze i folia termiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Zestaw do drenażu opłucnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Asortyment do pracowni TK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa Okularki dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa Asortyment różny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa Strzykawka z żelem znieczulającym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 41
Zalacznik nazwa System próżniowy jednorazowego użytku do pobierania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 42
Zalacznik nazwa Elektroda neutralna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 43
Zalacznik nazwa Szyny ortopedyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 44
Zalacznik nazwa Igły do iniekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 45
Zalacznik nazwa Lancety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 46
Zalacznik nazwa Wkłady workowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 47
Zalacznik nazwa Test do wykrywania wycieku płynu owodniowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 48
Zalacznik nazwa Pinceta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 49
Zalacznik nazwa Asortyment do zbiórki moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 50
Zalacznik nazwa Papiery i ustniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 51
Zalacznik nazwa Cewniki pępowinowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 52
Zalacznik nazwa Czepek do mycia głowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymntowo-cenowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)