Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523674-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 3A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej, jak również w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym projekt umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b3c22057-aba3-46fd-8f6d-37074aed9bae
Biuletyn 523674-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Regon 154800000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40287
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2577000 w. 7108, 2577108
Zamawiajacy fax 32 257 74 99,2577108
Zamawiajacy email bzp@ue.katowice.pl
Adres strony url www.ue.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bzp.ue.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bzp.ue.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w Biurze Zamówień Publicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E, parter, 40-287 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny BZP 008/06001/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 3A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej, jak również w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym projekt umowy.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców oddzielnie) 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt.1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia; składa dokument, o którym mowa w §7 ust. 1 pkt.1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24.ust. 1 pkt. 14 i 21 oraz ust. 5pkt. 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty, niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) Pełnomocnictwo, (które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem, iż zmiany nie mogą dotyczyć cen ustalonych w przetargu nieograniczonym. 2. Umowa może być zmieniona w przypadku zaprzestania produkcji sprzętu, który był oferowany w ofercie. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, Wykonawca może zaoferować inny sprzęt w ramach dostawy pod warunkiem, iż: a) parametry tego sprzętu nie są gorsze od parametrów sprzętu oferowanego w ofercie i opisanego w SIWZ, b) przedstawi odpowiedni dokument producenta sprzętu potwierdzający, że zaprzestano produkcji sprzętu oferowanego w ofercie. 3. Skutkiem zmian będzie zawarcie stosownego aneksu do umowy. Termin dostawy oraz cena nie mogą ulec zmianie. 4. Umowa może zostać zmieniona w przypadku zmiany stawi podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamówienie będzie finansowane ze środków projektu: Projekt Erasmus +.

Criterion

Kryteria Właściwości techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)