GuidZP400 |
119d8b83-bb73-400f-860c-c1395d7cb4fd
|
Biuletyn |
528881-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie
|
Regon |
69056113200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warzywna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 866 96 00,
|
Zamawiajacy fax |
17 866 96 01
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wzsrzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.wzsrzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http:// www.wzsrzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:// www.wzsrzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie ofert w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w innej formie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie, ul. Warzywna 3, 35¬310 Rzeszów, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia jest dostawa odczynników do oznaczeń z zakresu wraz z dzierżawą sprzętu - analizatora i używanego sprzętu dodatkowego (jeśli potrzeba) na 3 lata.
Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zakupu ilości zgodnie z zapotrzebowaniem. W zakresie dzierżawy sprzętu wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń w terminie do 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2015 r. poz. 584 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2014 r. 1649 z późn. zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r.
o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). Zmiana regulacji określonych
w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi,
2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
3) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
4) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp;
5) zmiany umowy w zakresie:
a) numeru katalogowego produktu;
b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
c) sposobu konfekcjonowania;
d) liczby opakowań;
e) wymiany lub uzupełnienia elementów składowych aparatury w sytuacji, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany lub udoskonalony;
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia Umowy (w drodze Aneksu) o nowe pozycje odczynnika do badania, która wynikła z potrzeby Zamawiającego, a której nie można było przewidzieć w dniu postępowania (w ramach kwoty i czasu obowiązywania Umowy)
g) zaistnienia możliwości obniżenia ceny.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej lub wartości umowy, za wyjątkiem okoliczności opisanych w ust. 1 pkt f) lub § 1 ust. 5 umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
9:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|