Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 518649-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1.1. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania pod nazwą „Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzaniem miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy).
1.2. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Ad. 1.1.
1. Komputer biurkowy 30 szt.
2. Komputer przenośny 15,6” 9 szt.
3. Komputer przenośny 13,3”-14,1” 4 szt.
3. Monitor LCD 23-24” 10 szt.
4. Monitor interaktywny 1 szt.
5. Drukarka laserowa A4 z dupleksem 2 szt.
6. Drukarka laserowa A4 3 szt.
7. Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
8. Drukarka etykiet przenośna 1 szt.
9. Macierz dyskowa NAS 1 szt.
10. Router 1 szt.
11. Przełącznik sieciowy zarządzany 16+2 porty 1 szt.
12. Przełącznik sieciowy zarządzany 28 portowy (w tym 4x SFP) PoE 1 szt.
13. Przełącznik sieciowy zarządzany 28 portowy (w tym 4x SFP) 2 szt.
14. Bezprzewodowy punkt dostępowy 1 szt.
15. Urządzenie radiowe stacji bazowej pracującej w pasmie 5GHz 1 szt.
16. Kamera zewnętrzna IP – szybkoobrotowa 1 szt.
17. Dysk HDD 600GB 6G SAS 10K rpm (2.5-inch) 10 szt.
18. Dysk HDD 3TB 6 szt.
19. Skaner A4 4 szt.
20. Zasilacz awaryjny UPS 2 szt.

Ad.1.2.
1. Komputer biurkowy 1 szt.
2. Monitor 23-24” szt.3
3. Drukarka laserowa A4 z dupleksem 1 szt.
4. Transmiter HDMI 1 szt.
5. Splitter HDMI 1 szt.
6. Oprogramowanie Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL 11szt.
7. Bezprzewodowa mysz komputerowa 3 szt.
8.. Przewodowa mysz komputerowa 25 szt.
9. Klawiatura komputerowa 20 szt.
10.. Pendrive 10 szt.
11. Pamięć RAM 2GB do komputera HP Compaq 6000 Pro 24 szt.
12. Dysk Zewnętrzny USB 4 szt.
13. Skaner A4 1 szt.
14. Media konwerter SFP 2 szt.
15. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, TX: 1310 nm (Wave Optics, WO-SSL-1213-020K) 12 szt.
16. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC MM, 550 m, TX: 850 nm (Wave Optics, WO-SML-1285-550M) 4 szt.
17. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, WDM TX:1550nm (Wave Optics, WO-SWL-1215-020K) Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, WDM TX:1310nm (Wave Optics, WO-SWL-1213-020K) 4 kpl
18. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, TX: 1310 nm (Wave Optics, WO-SSL-1213-020K) kodowanie do switchy HP 6 szt.
19. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC MM, 550 m, TX: 850 nm (Wave Optics, WO-SML-1285-550M) kodowanie do switchy HP 6 szt.
20. Bęben światłoczuły do drukarki Samsung MLT-D116L M2625 4 szt.
21. Bęben światłoczuły czarny (black) do drukarki OKI C822 2 szt.
22. Bęben światłoczuły niebieski (blue) do drukarki OKI C822 2 szt.
23. Bęben światłoczuły czerwony (red) do drukarki OKI C822 1 szt.
24. Bęben światłoczuły żółty (yellow) do drukarki OKI C822 1 szt.
25. Bęben światłoczuły czarny (black) do drukarki OKI C851 1 szt.
26. Bęben światłoczuły do drukarki OKI B930 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f39c8b7e-18b4-4813-bd79-166ca2aa40d7
Biuletyn 518649-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Legnicy
Regon 39064725100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Słowiański
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 767 212 100
Zamawiajacy fax 767 212 115
Zamawiajacy email im@legnica.um.gov.pl
Adres strony url www.um.bip.legnica.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.bip.legnica.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.bip.legnica.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty pisemne składane osobiście w sekretariacie zamawiającego lub za pośrednictwem usług
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, 59-220 Legica, pokój nr 208
Nazwa nadana zamowieniu Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Numer referencyjny IM.RZP.271.6.1.11.18.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1.1. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania pod nazwą „Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzaniem miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy). 1.2. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania. Ad. 1.1. 1. Komputer biurkowy 30 szt. 2. Komputer przenośny 15,6” 9 szt. 3. Komputer przenośny 13,3”-14,1” 4 szt. 3. Monitor LCD 23-24” 10 szt. 4. Monitor interaktywny 1 szt. 5. Drukarka laserowa A4 z dupleksem 2 szt. 6. Drukarka laserowa A4 3 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. 8. Drukarka etykiet przenośna 1 szt. 9. Macierz dyskowa NAS 1 szt. 10. Router 1 szt. 11. Przełącznik sieciowy zarządzany 16+2 porty 1 szt. 12. Przełącznik sieciowy zarządzany 28 portowy (w tym 4x SFP) PoE 1 szt. 13. Przełącznik sieciowy zarządzany 28 portowy (w tym 4x SFP) 2 szt. 14. Bezprzewodowy punkt dostępowy 1 szt. 15. Urządzenie radiowe stacji bazowej pracującej w pasmie 5GHz 1 szt. 16. Kamera zewnętrzna IP – szybkoobrotowa 1 szt. 17. Dysk HDD 600GB 6G SAS 10K rpm (2.5-inch) 10 szt. 18. Dysk HDD 3TB 6 szt. 19. Skaner A4 4 szt. 20. Zasilacz awaryjny UPS 2 szt. Ad.1.2. 1. Komputer biurkowy 1 szt. 2. Monitor 23-24” szt.3 3. Drukarka laserowa A4 z dupleksem 1 szt. 4. Transmiter HDMI 1 szt. 5. Splitter HDMI 1 szt. 6. Oprogramowanie Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL 11szt. 7. Bezprzewodowa mysz komputerowa 3 szt. 8.. Przewodowa mysz komputerowa 25 szt. 9. Klawiatura komputerowa 20 szt. 10.. Pendrive 10 szt. 11. Pamięć RAM 2GB do komputera HP Compaq 6000 Pro 24 szt. 12. Dysk Zewnętrzny USB 4 szt. 13. Skaner A4 1 szt. 14. Media konwerter SFP 2 szt. 15. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, TX: 1310 nm (Wave Optics, WO-SSL-1213-020K) 12 szt. 16. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC MM, 550 m, TX: 850 nm (Wave Optics, WO-SML-1285-550M) 4 szt. 17. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, WDM TX:1550nm (Wave Optics, WO-SWL-1215-020K) Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, WDM TX:1310nm (Wave Optics, WO-SWL-1213-020K) 4 kpl 18. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, TX: 1310 nm (Wave Optics, WO-SSL-1213-020K) kodowanie do switchy HP 6 szt. 19. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC MM, 550 m, TX: 850 nm (Wave Optics, WO-SML-1285-550M) kodowanie do switchy HP 6 szt. 20. Bęben światłoczuły do drukarki Samsung MLT-D116L M2625 4 szt. 21. Bęben światłoczuły czarny (black) do drukarki OKI C822 2 szt. 22. Bęben światłoczuły niebieski (blue) do drukarki OKI C822 2 szt. 23. Bęben światłoczuły czerwony (red) do drukarki OKI C822 1 szt. 24. Bęben światłoczuły żółty (yellow) do drukarki OKI C822 1 szt. 25. Bęben światłoczuły czarny (black) do drukarki OKI C851 1 szt. 26. Bęben światłoczuły do drukarki OKI B930 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 2 zamówienia związane z przedmiotem zamówienia tj. obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 180 000,00zł brutto każde - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Ocena warunku według: - oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz oraz - załącznika nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz – wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. A Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt V 1 ppkt. 1.3 niniejszej instrukcji polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając - załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca realizował będzie zamówienie przy udziale Podwykonawców, Zamawiający żąda zgodnie z art. 36b ust 1 ustawy Pzp, wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców - wg wzoru załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu 1)wykaz - wg wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej instrukcji, wykonanych co najmniej 2 zamówienia związane z przedmiotem zamówienia tj. obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 180 000,00zł brutto- każde - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 3) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunku określone w pkt V ppkt 1.3 niniejszej instrukcji polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz , 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz, 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 5) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 6) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom – wg wzoru załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz, 7) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z oświadczeniem – zgodą Wykonawcy na warunki zmian w umowie wg załącznika nr 5do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz, 8) wymagane certyfikaty oraz deklaracje i oświadczenia producentów- wg pkt III. ppkt 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tabele - niniejszej „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 9) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- załącznika nr 7 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu – do siedziby Zamawiającego Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, 59-220 Legnica, pokój nr 26 oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium w wysokości 5.000 PLN (pięć tysięcy złotych) Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie zapisami załącznika "Warunki zmian umowy" - załącznik nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2siwz
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Dodatkowa gwarancja – na komputery przenośne i komputery biurkowe
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)