1. Usługa dostępu do sieci Internet, krajowych i zagranicznych sieci naukowych, badawczych i akademickich dla ASzWoj oraz 2. Zakup, instalacja i uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla potrzeb realizacji projektu „Portal bezpieczeństwa i obronności Akademii Sztuki Wojennej”.

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528475-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Usługa dostępu do sieci Internet, krajowych i zagranicznych sieci naukowych, badawczych i akademickich dla ASzWoj oraz 2. Zakup, instalacja i uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla potrzeb realizacji projektu „Portal bezpieczeństwa i obronności Akademii Sztuki Wojennej”. Zamówienie udzielane jest w dwóch częściach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c89ede9-7cda-49fe-831e-c8a6790f3da9
Biuletyn 528475-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 011574244
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085,
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email i.lopacinska@akademia.mil.pl
Adres strony url www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część II jest realizowana na podstawie Umowy nr POPC.02.03.01-00-0007/16-00 „„Portal bezpieczeństwa i obronności Akademii Sztuki Wojennej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Zadanie 2 - Budowa systemu udostępniania zasobów naukowych ASzWoj
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akademia.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Sztuki Wojennej, al. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, Punkt Podawczy ASzWoj – budynek nr 4 – portiernia (parter)
Nazwa nadana zamowieniu 1. Usługa dostępu do sieci Internet, krajowych i zagranicznych sieci naukowych, badawczych i akademickich dla ASzWoj oraz 2. Zakup, instalacja i uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla potrzeb realizacji projektu „Portal bezpieczeństwa i obronności Akademii Sztuki Wojennej”.
Numer referencyjny 28/29/2017
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Usługa dostępu do sieci Internet, krajowych i zagranicznych sieci naukowych, badawczych i akademickich dla ASzWoj oraz 2. Zakup, instalacja i uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla potrzeb realizacji projektu „Portal bezpieczeństwa i obronności Akademii Sztuki Wojennej”. Zamówienie udzielane jest w dwóch częściach.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 261783,24
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow Część I - 36 miesięcy + 7 dni na uruchomienie usługi. Część II - 29 miesięcy + 7 dni na uruchomienie usługi.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że należycie wykonał: Część I - jedną usługę (umowę) polegającą na świadczeniu dostępu do Internetu, a wartość usługi była nie mniejsza niż 50 tys. zł. brutto.; Część II – jedną usługę (umowę) polegającą na świadczeniu dostępu do Internetu, a wartość usługi była nie mniejsza niż 100 tys. zł. brutto.;  wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie wraz z dowodami określającymi, czy usługi wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. - Jeżeli wykonawca składa ofertę na 2 części to może wykazać realizację jednej usługi polegającej na świadczeniu dostępu do Internetu na łączną kwotę 150 tys. zł. brutto, przy zachowaniu wymagań opisanych dla części I i II warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie wraz z dowodami określającymi, czy usługi wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów w tym zakresie.
Czy wadium 1
Wadium 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : na Część I - 1600,00 PLN; na Część II - 2600,00 PLN 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu 28/29/2017”. Zaleca się a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego). 2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Część I i Część II Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian do umowy w sprawie zamówienia publicznego, w następujących przypadkach: 1) w sytuacji gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w umowie w sytuacji nieprzewidywalnej lub w sytuacji przesunięcia terminu z winy Zamawiającego (w tym przedłużających się procedur prawnych); 2) w sytuacji gdy zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian w liczbie zdefiniowanych odbiorców, a także rezygnacji z danego tytułu w przypadku zmian ilościowych odbiorców. Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o zawieszeniu wykonania całości lub części umowy, a następnie wprowadza zmiany do treści Umowy; 3) zmian wynikających ze zmian właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 4) zmian związanych z wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; 5) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń/ oprogramowania/ materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy; 6) W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, Zamawiający wprowadzi nową stawkę z dniem obowiązywania, przy czym jeżeli zmiana stawia nastąpiła po dacie wystawienia faktury, Zamawiający wprowadzi nową stawkę w kolejnym okresie rozliczeniowym; 7) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – usługa dostępu do sieci Internet, krajowych i zagranicznych sieci naukowych, badawczych i akademickich dla ASzWoj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 81933,24
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania zamówienia 36 miesięcy + 7 dni na uruchomienie usługi
Zalacznik krotki opis Część I – usługa dostępu do sieci Internet, krajowych i zagranicznych sieci naukowych, badawczych i akademickich dla ASzWoj 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi zestawienia stałego, światłowodowego połączenia telekomunikacyjnego o przepustowości 1Gbps zapewniającego połączenie ASzWoj z zasobami sieci Internet oraz sieciami krajowych i zagranicznych sieci naukowych, badawczych i akademickich. Minimalne parametry usługi: 1) Okres świadczenia usługi: - 36 miesięcy od daty uruchomienia usługi 2) Płatność - abonament płatny w cyklu miesięcznym z dołu 3) Podstawowe parametry: a) Łącze światłowodowe, symetryczne o przepustowości 1 Gbps, b) Stałe, publiczne adresy IP v4 – 128 adresów, c) Obsługa protokołu BGP oraz Load Balancing’u (w przypadku uruchomienia dodatkowego traktu), d) Dostęp do standardowych statystyk wykorzystania łącza, e) Typ interfejsu światłowodowego w standardzie SC/APC, f) Uruchomienie usługi na istniejących łączach światłowodowych zamawiającego i zakończenie łącza w miejscu wskazanym przez zamawiającego, tj. w serwerowni budynku nr 101 na terenie ASzWoj. Oferent w ramach opłaty abonamentowej dostarczy i zainstaluje urządzenia niezbędne do uruchomienia i działania usługi. 4) Wymagania w stosunku do usługi: a) Nieograniczony dostęp do zasobów Internetu, b) Brak ograniczeń wolumenu transferu, c) Brak blokowania usług i protokołów w Internecie, d) Nielimitowana ilość otwartych sesji, e) Dostęp do krajowych i zagranicznych sieci naukowych, badawczych i akademickich, f) Dostęp do darmowej usługi pozyskiwania certyfikatów kwalifikowanych dla usług www i poczty elektronicznej, g) Dostęp do darmowej usługi wideokonferencji, h) Dostęp on-line do statystyk wykorzystania łącza dostępowego do Internetu, i) Dostęp telefoniczny i e-mailowy do Biura Obsługi Klienta, możliwość zgłaszania awarii i nieprawidłowości w działaniu usługi przez całą dobę, każdego dnia, przez cały okres świadczenia usługi. 3. Parametry dostępności usługi: a) Gwarantowana miesięczna dostępności usługi na poziomie nie mniejszym niż 99,00 %, b) Czas reakcji na awarię : nie dłuższy niż 2 godziny, c) Czas usunięcia awarii : niezwłocznie, nie dłuższy niż …….. (10,12,18) godzin – zgodnie z oświadczeniem wykonawcy zawartym w „Ofercie Wykonawcy”, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – Zakup, instalacja i uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla potrzeb realizacji projektu „Portal bezpieczeństwa i obronności Akademii Sztuki Wojennej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 134850,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 29
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania zamówienia 29 miesięcy + 7 dni na uruchomienie usługi dostępu
Zalacznik krotki opis Część II – Zakup, instalacja i uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla potrzeb realizacji projektu „Portal bezpieczeństwa i obronności Akademii Sztuki Wojennej” 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi zestawienia stałego, światłowodowego połączenia telekomunikacyjnego o przepustowości 2Gbps zapewniającego połączenie Biblioteki Głównej ASzWoj z zasobami sieci Internet oraz sieciami krajowych i zagranicznych sieci naukowych, badawczych i akademickich. Zamówienie jest realizowane na podstawie Umowy nr POPC.02.03.01-00-0007/16-00 „„Portal bezpieczeństwa i obronności Akademii Sztuki Wojennej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. 1. Minimalne parametry usługi: 1) Okres świadczenia usługi: - 29 miesięcy od daty uruchomienia usługi 2) Płatność - abonament płatny w cyklu miesięcznym z dołu 3) Podstawowe parametry: a) Łącze światłowodowe, symetryczne o przepustowości 2 Gbps z możliwością okresowego zwiększenia przepustowości do 5 Gbps na pisemny wniosek Zamawiającego, b) Stałe, publiczne adresy IP v4 – 128 adresów, c) Obsługa protokołu BGP oraz Load Balancing’u (w przypadku uruchomienia dodatkowego traktu), d) Dostęp do standardowych statystyk wykorzystania łącza, e) Typ interfejsu światłowodowego w standardzie SC/APC, f) Uruchomienie usługi na istniejących łączach światłowodowych zamawiającego i zakończenie łącza w miejscu wskazanym przez zamawiającego, tj. budynek Biblioteki Głównej na terenie ASzWoj (blok 14). Oferent w ramach opłaty abonamentowej dostarczy i zainstaluje urządzenia niezbędne do uruchomienia i działania usługi. 2. Wymagania w stosunku do usługi: d) Nieograniczony dostęp do zasobów Internetu, e) Brak ograniczeń wolumenu transferu, f) Brak blokowania usług i protokołów w Internecie, g) Nielimitowana ilość otwartych sesji, h) Dostęp do krajowych i zagranicznych sieci naukowych, badawczych i akademickich, j) Dostęp do darmowej usługi pozyskiwania certyfikatów kwalifikowanych dla usług www i poczty elektronicznej, k) Dostęp do darmowej usługi wideokonferencji, l) Dostęp on-line do statystyk wykorzystania łącza dostępowego do Internetu, m) Dostęp telefoniczny i e-mailowy do Biura Obsługi Klienta, możliwość zgłaszania awarii i nieprawidłowości w działaniu usługi przez całą dobę, każdego dnia, przez cały okres świadczenia usługi. 3. Parametry dostępności usługi: a) Gwarantowana miesięczna dostępności usługi na poziomie nie mniejszym niż 98,00 %, b) Czas reakcji na awarię : nie dłuższy niż 2 godziny, c) Czas usunięcia awarii : niezwłocznie, nie dłuższy niż …….. (10,12,18) godzin – zgodnie z oświadczeniem wykonawcy zawartym w „Ofercie Wykonawcy”, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas usunięcia awarii
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)