Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do siedzib urzędów górniczych

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Wyższy Urząd Górniczy
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524330-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do siedzib następujących urzędów górniczych:
1/ Okręgowy Urząd Górniczy w Katowicach - ul. Obroki 87, 40-929 Katowice,
2/ Okręgowy Urząd Górniczy w Rybniku - ul. B. Chrobrego 8, 44-200 Rybnik,
3/ Okręgowy Urząd Górniczy w Gliwicach - ul. Jasna 31 b, 44-122 Gliwice,
4/ Okręgowy Urząd Górniczy w Krośnie - ul. Armii Krajowej 3, 38-402 Krosno,
5/ Okręgowy Urząd Górniczy w Kielcach - ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce,
6/ Okręgowy Urząd Górniczy w Lublinie - ul. Magnoliowa 2, 20 143 Lublin,
7/ Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu - ul. Kotlarska 41, 50-151 Wrocław,
8/ Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków,
9/ Okręgowy Urząd Górniczy w Poznaniu - ul. Gdyńska 45, 61 – 016 Poznań,
10/ Okręgowy Urząd Górniczy w Warszawie - ul. Wilcza 46, 00-678 Warszawa,
11/ Okręgowy Urząd Górniczy w Gdańsku – ul. Biała 1, 80 – 435 Gdańsk,
12/ Specjalistyczny Urząd Górniczy - ul. Obroki 87, 40-929 Katowice,
13/ Wyższy Urząd Górniczy - ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13e8716b-83b3-4917-bfd2-4101e49f3518
Biuletyn 524330-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wyższy Urząd Górniczy
Regon 33224500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 736 17 04, 736 19 00
Zamawiajacy fax 327 361 705
Zamawiajacy email przetargi@wug.gov.pl
Adres strony url www.wug.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wug.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wyższy Urzad Górniczy, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 31, pok. 33
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do siedzib urzędów górniczych
Numer referencyjny BDG/06/2017/PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do siedzib następujących urzędów górniczych: 1/ Okręgowy Urząd Górniczy w Katowicach - ul. Obroki 87, 40-929 Katowice, 2/ Okręgowy Urząd Górniczy w Rybniku - ul. B. Chrobrego 8, 44-200 Rybnik, 3/ Okręgowy Urząd Górniczy w Gliwicach - ul. Jasna 31 b, 44-122 Gliwice, 4/ Okręgowy Urząd Górniczy w Krośnie - ul. Armii Krajowej 3, 38-402 Krosno, 5/ Okręgowy Urząd Górniczy w Kielcach - ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, 6/ Okręgowy Urząd Górniczy w Lublinie - ul. Magnoliowa 2, 20 143 Lublin, 7/ Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu - ul. Kotlarska 41, 50-151 Wrocław, 8/ Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, 9/ Okręgowy Urząd Górniczy w Poznaniu - ul. Gdyńska 45, 61 – 016 Poznań, 10/ Okręgowy Urząd Górniczy w Warszawie - ul. Wilcza 46, 00-678 Warszawa, 11/ Okręgowy Urząd Górniczy w Gdańsku – ul. Biała 1, 80 – 435 Gdańsk, 12/ Specjalistyczny Urząd Górniczy - ul. Obroki 87, 40-929 Katowice, 13/ Wyższy Urząd Górniczy - ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub są w trakcie wykonywania co najmniej 2 zamówień obejmujących dostawę materiałów eksploatacyjnych, każde o wartości brutto minimum 100.000,00 zł,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2/ zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna przedstawione dowody za wystarczające.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, formularz cenowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zmiana umowy, o której mowa powyżej, może nastąpić w następujących przypadkach: 1/ zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2/ wprowadzenia korzystnej dla zamawiającego zmiany umowy w zakresie realizacji przedmiotu umowy, 3/ zmiany cen, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt 7, 4/ zmiany miejsca dostawy, m.in. w przypadku zmiany lokalizacji urzędu górniczego, likwidacji urzędu górniczego lub powstania nowego urzędu górniczego, 5/ ewentualnej zmiany albo rezygnacji z podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana ta dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, wówczas wykonawca zobowiązany będzie wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, pod rygorem możliwości odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy z powodu utraty przez niego wymaganych zdolności do wykonania zamówienia, 6/ zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, 7/ zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku: ustawowej zmiany stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany minimalnej stawki godzinowej, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 8/ konieczności zmiany warunków realizacji umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i wynika ona z przyczyn, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 9/ konieczności zmiany warunków realizacji umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie zamawiającego, 10/ miarkowania kar umownych, w szczególności gdy kara umowna jest rażąco wygórowana. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę. Zmiany mogą nastąpić na pisemny wniosek jednej ze stron. Zmiana treści umowy pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie strony umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych oraz zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. c) zmiana zaproponowanego równoważnego materiału eksploatacyjnego na materiał eksploatacyjny oryginalny, przy czym cena ofertowa brutto nowego materiału nie może być wyższa niż materiału wskazanego w ofercie.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin usunięcia wad
Znaczenie 15,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)