Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzegowie poprzez zakup sprzętu ratowniczo gaśniczego niezamontowanego na stałe

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Gmina Strzegowo
Miejscowość Strzegowo
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528343-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 350000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 – Działanie 5.1 Dostosowanie do zmian klimatu - typ projektów – Wzmocnienie potencjału Ochotniczych Straży Pożarnych, projekt pod nazwą „Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzegowie”.
Na niniejsze zamówienie przyznano promesę dofinansowania w formie dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu 2017-NZ-21 – Zapobieganie zagrożeniom środowiska i poważnym awariom oraz usuwanie ich skutków poprzez zakup samochodów pożarniczych oraz sprzętu ratowniczego zadanie pn. „Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzegowie poprzez zakup sprzętu ratowniczo gaśniczego niezamontowanego na stałe”.

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu ratowniczo gaśniczego niezamontowanego na stałe:
Część 1 – Zakup pompy pożarniczej: motopompy pływającej:
1. Maks. zasięg rzutu wody minimum 30 m,
2. Wysokość podnoszenia minimum do 25 m słupa wody,
3. Nasada tłoczona 75,
4. Moc nie mniejsza niż 3 kW,
5. Wydajność nominalna (przy 2 barach) minimum 400 dm3/min,
6. Minimalna głębokość ssania nie większa niż 20 mm,
7. Musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka.
8. Niezatapialny pływak,
9. Możliwość pracy na sucho,
10. Czterosuwowy silnik pozwalający stosować benzynę bez konieczności sporządzania mieszanki,
11. Silnik wyposażony w regulator obrotów zapewniający utrzymanie zadanej wydajności pompy,
12. Elementy pompy ze stopów aluminium zapewniających odporność na korozję.
Część 2 - Zakup zestawu ratownictwa technicznego:
W skład zestawu wchodzą:
1/ pompa hydrauliczna,
2/ węże hydrauliczne,
3/ nożyce hydrauliczne.
Wymagania techniczno-użytkowe zestawu:
Pompa hydrauliczna – 1 szt.,
1.1 Silnik spalinowy, czterosuwowy o mocy minimum 5 kW,
1.2 Wydajność pompy (niskie ciśnienie) min. 2,5 l/min,
1.3 Możliwość zasilania jednocześnie dwóch urządzeń,
2. Węże hydrauliczne – 1 kpl.,
2.1 Węże hydrauliczne ze zintegrowanymi, pojedynczymi szybkozłączami, umożliwiającymi obsługę w rękawicach ochronnych o długości minimum 10 metrów,
3. Nożyce hydrauliczne – 1 szt.,
3.1 Rozwarcie ostrzy min. 150 mm,
3.2 Siła cięcia min. 340 kN,
3.3 System połączeń szybkozłączami kompatybilny z pompą hydrauliczną,
3.4 Nożyce muszą posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP .
Część 3 - Zakup agregatu prądotwórczego:
1. Częstotliwość [Hz] 50 – 60,
2. Napięcie [V] 230,
3. Stopień ochrony minimum [IP] 23,
4. Moc znamionowa minimum [kW] 3,0,
5. Prąd znamionowy minimum [A] 8,
6. Silnik benzynowy,
7. Rozruch ręczny,
8. Gniazdo 230V 16A IP44 minimum [szt.] 2,
9. Ochrona termiczna gniazd,
10. Zbiornik paliwa minimum 10 litrów.
Część 4 - Zakup zestawu ratownictwa medycznego:
Wyposażenia zestawu:
1. Rurki ustno – gardłowe wielorazowe - komplet 6szt.,
2. Jednorazowe rurki krtaniowe lub maski krtaniowe w różnych rozmiarach z uchwytem - komplet 3szt.,
3. Jednorazowy wskaźnik dwutlenku węgla w powietrzu wydychanym - 3 szt.,
4. Ssak mechaniczny, ręczny dla dorosłych i niemowląt - 1 szt.,
5. Worek samorozprężalny dla dorosłych o konstrukcji umożliwiającej wentylację bierną i czynną 100% tlenem (z rezerwuarem tlenowym); z maską twarzową o 2 rozmiarach, przeźroczysta i obrotowa (360°) - 1 szt.,
6. Worek samorozprężalny dla dzieci, o konstrukcji umożliwiającej wentylację bierną i czynną 100% tlenem (z rezerwuarem tlenowym); z maską twarzową o 2 rozmiarach, przeźroczysta i obrotowa ( 360°) - 1 szt.,
7. Filtry bakteryjne dla dorosłych dla HIV, hepatitis C, TBC - 5 szt.,
8. Reduktor łączący butlę tlenową z odbiornikami tlenu zgodny z PN-EN ISO 10524-1:2006 - 1 szt.:
1/ mocowanie przewodu tlenowego do wylotu przepływomierza stożkowe,
2/ regulator przepływu tlenu obrotowy, min. przepływ maksymalny 25 l/min,
3/ gniazdo szybkozłącza w systemie AGA,
9. Jednorazowego użytku zestaw do tlenoterapii biernej tj. trzy przezroczyste maski z możliwością modelowania w części nosowej. – dwie duże i jedna mała/,min.95% tlenu rezerwuary tlenu z przewodami tlenowymi – przezroczyste - komplet 3szt.,
10. Przewód tlenowy o długości 10 m - 1 szt.,
11. Butla tlenowa z możliwością pracy w pozycji pionowej - 1 szt.:
1/ o pojemności sprężonego tlenu min. 400 litrów przy ciśnieniu 150 bar,
2/ możliwość napełnienia w systemie DIN /dla tlenu medycznego/,
3/ ciśnienie robocze min. 200 atm.,
12. Nosze typu deska.:
1/ pasy zabezpieczające mocowane obrotowo min. 4 kpl,
2/ zestaw klocków do unieruchamiania głowy i kręgosłupa szyjnego, nie dopuszcza się elementów elastycznych typu „motyl”,
3/ wielkość uchwytów transportowych umożliwiająca bezpieczny i wygodny uchwyt ręką w rękawicach roboczych używanych w PSP,
13. Kołnierze szyjne z tworzywa sztucznego, wodoodporne z możliwością regulacji rozmiaru
1/ kołnierz szyjny dla dorosłych jednoczęściowy, regulowany - 2 szt. ,
2/ kołnierz szyjny dziecięcy regulowany – 1 szt.,
3/ Kołnierze umieszczone w torbie transportowej,
14. Szyny typu Kramer (14 szyn stanowiących komplet) w jednorazowym ochronnym rękawie foliowym nieprzepuszczalnym dla płynów, wydzielin i wydalin, możliwość wygięcia szyny o 180 stopni bez użycia narzędzi oraz bez uszkodzenia powleczenia, uchwyty transportowe pokrowca umożliwiające transport w ręku i na ramieniu – torba dostosowana rozmiarami do najdłuższej szyny, natomiast dostęp do szyn w pokrowcu jednocześnie do całego zestawu. Wymiary (tolerancja +/- 10 mm):
1/ 1500 x 150 mm lub 1500 x 120 mm,
2/ 1500 x 120 mm,
3/ 1200 x 120 mm,
4/ 1000 x 100 mm,
5/ 900 x 120 mm – 2 szt.,
6/ 800 x 120 mm,
7/ 800 x 100 mm,
8/ 700 x 100 mm lub 700 x 70 mm,
9/ 700 x 70 mm,
10/ 600 x 80 mm lub 600 x70 mm,
11/ 600 x 70 mm,
12/ 250 x 50 mm – 2 szt.
15. Opatrunki /wymiary wg standardu/ - 1 kpl.:
1. osobisty „W” - 2 szt.
2. kompresy gazowe jałowe - 10 szt. 9 cm x 9 cm,
3. gaza opatrunkowa jałowa 1 m2 - 5 szt.
4. gaza opatrunkowa jałowa 1/ 2 m 2 - 5 szt.
5. gaza opatrunkowa jałowa ¼ m 2 - 5 szt.
6. opaski opatrunkowe dziane o szerokości 5 cm - 4 szt.
7. opaski opatrunkowe dziane o szerokości 10 cm - 8 szt.
8. chusta trójkątna tekstylna - 4 szt.
9. bandaż elastyczny o szerokości 10 cm - 3 szt.
10. bandaż elastyczny o szerokości 12 cm - 3 szt.
11. elastyczna siatka opatrunkowa nr 2 - 1 szt.
12. elastyczna siatka opatrunkowa nr 3 - 1 szt.
13. elastyczna siatka opatrunkowa nr 6 - 3 szt.
14. przylepiec z opatrunkiem - 1 szt. 6 cm x 1 m,
15. przylepiec bez opatrunku - 2 szt. 5 cm x 5 m,
16. żel schładzający w opakowaniu min 120ml - min 2 szt.
17. opatrunek hydrożelowy schładzający ratunkowy na twarz - min.2 szt.
18. opatrunki hydrożelowe schładzające – min 4 sztuki o wymiarach umożliwiających pokrycie powierzchni 4000m2.
16. Opatrunek wentylowy (zastawkowy) do zabezpieczenia rany ssącej kl. piersiowej - 2 szt.,
17. Opaski zaciskowe (taktyczna) - 2 szt.:
1/ jednoczęściowa,
2/ szerokość taśmy min 4cm,
3/ z możliwością zapisania czasu założenia na opasce,
4/ z zabezpieczeniem przed przypadkowym poluzowaniem lub rozpięciem,
5/ z płynną regulacją naciągu,
6/ z możliwością założenia jedną ręką,
18. Aparat do płukania oka z bocznym odpływem o pojemności 150 ml (+/- 50 ) - 1 szt.,
19. Nożyczki ratownicze atraumatyczne o długości min. 16 cm - 1 szt.,
20. Okulary ochronne - 2 szt.,
21. 0,9% NaCl w pojemniku plastikowym 10 ml - 5 szt.,
22. 0.9% NaCl) 250 ml - 2 szt.,
23. Folie izotermiczne - 5 szt.,
24. Folia do przykrywania zwłok - 3 szt.,
25. Worek plastikowy z zamknięciem na amputowane części ciała - 2 szt.,
26. Płyn do dezynfekcji rąk min. 250 ml - 1 szt.,
27. Rękawiczki ochronne nitrylowe - 10 szt.,
28. Worek plastikowy z zamknięciem na odpady medyczne koloru czerwonego - 2 szt.,
29. Torba/ plecak transportowa - 1 szt.:
1/ wymiary torby : długość - min. 65 cm, max. 80 cm, szerokość: 35 (+/- 5) cm, wysokość: 30( +/- 10) cm,
2/ wykonanie z materiału.

Wymagania w zakresie innych cech dotyczące wszystkich części|:
- dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy,
- dostarczony sprzęt musi posiadać stosowne certyfikaty i atesty wymagane przepisami prawa zezwalające na dopuszczenie do stosowania w jednostkach Ochotniczych Straży Pożarnych,
- do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
- w ramach zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby jednostki OSP Strzegowo, ul. Wyzwolenia 6, 06-445 Strzegowo, dokona jego uruchomienia oraz przeszkolenia z podstawowej obsługi technicznej,
- Wykonawca ponosi ryzyko uszkodzenia lub zagubienia sprzętu do momentu jego przekazania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru końcowego dostawy sprzętu.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 29 ust 3 ustawy pzp). Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia nie znalazł żadnych znaków towarowych, patentów czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak wykonawca stwierdzi/ zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że znajdują się takie przypadki lub pośrednio wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawcę, aby zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy pzp zwracając się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ wskazał takie produkty. Wówczas jako wyjaśnienie/ zmiana treści SIWZ, zamawiający sprecyzuje, jakie cechy zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy ocenie.
4. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp.
5. Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno – eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż wymagane przez zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie wykonawcy w składanej ofercie.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści SIWZ i w postępowaniu.
7. Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie poprzez podanie szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienie okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d381dc50-3055-4793-a421-9e406dd17ea7
Biuletyn 528343-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Strzegowo
Regon 13037844000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Strzegowo
Zamawiajacy kod pocztowy 06-445
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 23 6794004,
Zamawiajacy fax 23 6704085
Zamawiajacy email ug@strzegowo.pl
Adres strony url www.bip.strzegowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014-2020 – Działanie 5.1 Dostosowanie do zmian klimatu - typ projektów – Wzmocnienie potencjału Ochotniczych Straży Pożarnych, projekt pod nazwą „Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzegowie”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.strzegowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo
Nazwa nadana zamowieniu Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzegowie poprzez zakup sprzętu ratowniczo gaśniczego niezamontowanego na stałe
Numer referencyjny 271.17.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia: Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 – Działanie 5.1 Dostosowanie do zmian klimatu - typ projektów – Wzmocnienie potencjału Ochotniczych Straży Pożarnych, projekt pod nazwą „Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzegowie”. Na niniejsze zamówienie przyznano promesę dofinansowania w formie dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu 2017-NZ-21 – Zapobieganie zagrożeniom środowiska i poważnym awariom oraz usuwanie ich skutków poprzez zakup samochodów pożarniczych oraz sprzętu ratowniczego zadanie pn. „Wzmocnienie potencjału Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzegowie poprzez zakup sprzętu ratowniczo gaśniczego niezamontowanego na stałe”. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu ratowniczo gaśniczego niezamontowanego na stałe: Część 1 – Zakup pompy pożarniczej: motopompy pływającej: 1. Maks. zasięg rzutu wody minimum 30 m, 2. Wysokość podnoszenia minimum do 25 m słupa wody, 3. Nasada tłoczona 75, 4. Moc nie mniejsza niż 3 kW, 5. Wydajność nominalna (przy 2 barach) minimum 400 dm3/min, 6. Minimalna głębokość ssania nie większa niż 20 mm, 7. Musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka. 8. Niezatapialny pływak, 9. Możliwość pracy na sucho, 10. Czterosuwowy silnik pozwalający stosować benzynę bez konieczności sporządzania mieszanki, 11. Silnik wyposażony w regulator obrotów zapewniający utrzymanie zadanej wydajności pompy, 12. Elementy pompy ze stopów aluminium zapewniających odporność na korozję. Część 2 - Zakup zestawu ratownictwa technicznego: W skład zestawu wchodzą: 1/ pompa hydrauliczna, 2/ węże hydrauliczne, 3/ nożyce hydrauliczne. Wymagania techniczno-użytkowe zestawu: Pompa hydrauliczna – 1 szt., 1.1 Silnik spalinowy, czterosuwowy o mocy minimum 5 kW, 1.2 Wydajność pompy (niskie ciśnienie) min. 2,5 l/min, 1.3 Możliwość zasilania jednocześnie dwóch urządzeń, 2. Węże hydrauliczne – 1 kpl., 2.1 Węże hydrauliczne ze zintegrowanymi, pojedynczymi szybkozłączami, umożliwiającymi obsługę w rękawicach ochronnych o długości minimum 10 metrów, 3. Nożyce hydrauliczne – 1 szt., 3.1 Rozwarcie ostrzy min. 150 mm, 3.2 Siła cięcia min. 340 kN, 3.3 System połączeń szybkozłączami kompatybilny z pompą hydrauliczną, 3.4 Nożyce muszą posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP . Część 3 - Zakup agregatu prądotwórczego: 1. Częstotliwość [Hz] 50 – 60, 2. Napięcie [V] 230, 3. Stopień ochrony minimum [IP] 23, 4. Moc znamionowa minimum [kW] 3,0, 5. Prąd znamionowy minimum [A] 8, 6. Silnik benzynowy, 7. Rozruch ręczny, 8. Gniazdo 230V 16A IP44 minimum [szt.] 2, 9. Ochrona termiczna gniazd, 10. Zbiornik paliwa minimum 10 litrów. Część 4 - Zakup zestawu ratownictwa medycznego: Wyposażenia zestawu: 1. Rurki ustno – gardłowe wielorazowe - komplet 6szt., 2. Jednorazowe rurki krtaniowe lub maski krtaniowe w różnych rozmiarach z uchwytem - komplet 3szt., 3. Jednorazowy wskaźnik dwutlenku węgla w powietrzu wydychanym - 3 szt., 4. Ssak mechaniczny, ręczny dla dorosłych i niemowląt - 1 szt., 5. Worek samorozprężalny dla dorosłych o konstrukcji umożliwiającej wentylację bierną i czynną 100% tlenem (z rezerwuarem tlenowym); z maską twarzową o 2 rozmiarach, przeźroczysta i obrotowa (360°) - 1 szt., 6. Worek samorozprężalny dla dzieci, o konstrukcji umożliwiającej wentylację bierną i czynną 100% tlenem (z rezerwuarem tlenowym); z maską twarzową o 2 rozmiarach, przeźroczysta i obrotowa ( 360°) - 1 szt., 7. Filtry bakteryjne dla dorosłych dla HIV, hepatitis C, TBC - 5 szt., 8. Reduktor łączący butlę tlenową z odbiornikami tlenu zgodny z PN-EN ISO 10524-1:2006 - 1 szt.: 1/ mocowanie przewodu tlenowego do wylotu przepływomierza stożkowe, 2/ regulator przepływu tlenu obrotowy, min. przepływ maksymalny 25 l/min, 3/ gniazdo szybkozłącza w systemie AGA, 9. Jednorazowego użytku zestaw do tlenoterapii biernej tj. trzy przezroczyste maski z możliwością modelowania w części nosowej. – dwie duże i jedna mała/,min.95% tlenu rezerwuary tlenu z przewodami tlenowymi – przezroczyste - komplet 3szt., 10. Przewód tlenowy o długości 10 m - 1 szt., 11. Butla tlenowa z możliwością pracy w pozycji pionowej - 1 szt.: 1/ o pojemności sprężonego tlenu min. 400 litrów przy ciśnieniu 150 bar, 2/ możliwość napełnienia w systemie DIN /dla tlenu medycznego/, 3/ ciśnienie robocze min. 200 atm., 12. Nosze typu deska.: 1/ pasy zabezpieczające mocowane obrotowo min. 4 kpl, 2/ zestaw klocków do unieruchamiania głowy i kręgosłupa szyjnego, nie dopuszcza się elementów elastycznych typu „motyl”, 3/ wielkość uchwytów transportowych umożliwiająca bezpieczny i wygodny uchwyt ręką w rękawicach roboczych używanych w PSP, 13. Kołnierze szyjne z tworzywa sztucznego, wodoodporne z możliwością regulacji rozmiaru 1/ kołnierz szyjny dla dorosłych jednoczęściowy, regulowany - 2 szt. , 2/ kołnierz szyjny dziecięcy regulowany – 1 szt., 3/ Kołnierze umieszczone w torbie transportowej, 14. Szyny typu Kramer (14 szyn stanowiących komplet) w jednorazowym ochronnym rękawie foliowym nieprzepuszczalnym dla płynów, wydzielin i wydalin, możliwość wygięcia szyny o 180 stopni bez użycia narzędzi oraz bez uszkodzenia powleczenia, uchwyty transportowe pokrowca umożliwiające transport w ręku i na ramieniu – torba dostosowana rozmiarami do najdłuższej szyny, natomiast dostęp do szyn w pokrowcu jednocześnie do całego zestawu. Wymiary (tolerancja +/- 10 mm): 1/ 1500 x 150 mm lub 1500 x 120 mm, 2/ 1500 x 120 mm, 3/ 1200 x 120 mm, 4/ 1000 x 100 mm, 5/ 900 x 120 mm – 2 szt., 6/ 800 x 120 mm, 7/ 800 x 100 mm, 8/ 700 x 100 mm lub 700 x 70 mm, 9/ 700 x 70 mm, 10/ 600 x 80 mm lub 600 x70 mm, 11/ 600 x 70 mm, 12/ 250 x 50 mm – 2 szt. 15. Opatrunki /wymiary wg standardu/ - 1 kpl.: 1. osobisty „W” - 2 szt. 2. kompresy gazowe jałowe - 10 szt. 9 cm x 9 cm, 3. gaza opatrunkowa jałowa 1 m2 - 5 szt. 4. gaza opatrunkowa jałowa 1/ 2 m 2 - 5 szt. 5. gaza opatrunkowa jałowa ¼ m 2 - 5 szt. 6. opaski opatrunkowe dziane o szerokości 5 cm - 4 szt. 7. opaski opatrunkowe dziane o szerokości 10 cm - 8 szt. 8. chusta trójkątna tekstylna - 4 szt. 9. bandaż elastyczny o szerokości 10 cm - 3 szt. 10. bandaż elastyczny o szerokości 12 cm - 3 szt. 11. elastyczna siatka opatrunkowa nr 2 - 1 szt. 12. elastyczna siatka opatrunkowa nr 3 - 1 szt. 13. elastyczna siatka opatrunkowa nr 6 - 3 szt. 14. przylepiec z opatrunkiem - 1 szt. 6 cm x 1 m, 15. przylepiec bez opatrunku - 2 szt. 5 cm x 5 m, 16. żel schładzający w opakowaniu min 120ml - min 2 szt. 17. opatrunek hydrożelowy schładzający ratunkowy na twarz - min.2 szt. 18. opatrunki hydrożelowe schładzające – min 4 sztuki o wymiarach umożliwiających pokrycie powierzchni 4000m2. 16. Opatrunek wentylowy (zastawkowy) do zabezpieczenia rany ssącej kl. piersiowej - 2 szt., 17. Opaski zaciskowe (taktyczna) - 2 szt.: 1/ jednoczęściowa, 2/ szerokość taśmy min 4cm, 3/ z możliwością zapisania czasu założenia na opasce, 4/ z zabezpieczeniem przed przypadkowym poluzowaniem lub rozpięciem, 5/ z płynną regulacją naciągu, 6/ z możliwością założenia jedną ręką, 18. Aparat do płukania oka z bocznym odpływem o pojemności 150 ml (+/- 50 ) - 1 szt., 19. Nożyczki ratownicze atraumatyczne o długości min. 16 cm - 1 szt., 20. Okulary ochronne - 2 szt., 21. 0,9% NaCl w pojemniku plastikowym 10 ml - 5 szt., 22. 0.9% NaCl) 250 ml - 2 szt., 23. Folie izotermiczne - 5 szt., 24. Folia do przykrywania zwłok - 3 szt., 25. Worek plastikowy z zamknięciem na amputowane części ciała - 2 szt., 26. Płyn do dezynfekcji rąk min. 250 ml - 1 szt., 27. Rękawiczki ochronne nitrylowe - 10 szt., 28. Worek plastikowy z zamknięciem na odpady medyczne koloru czerwonego - 2 szt., 29. Torba/ plecak transportowa - 1 szt.: 1/ wymiary torby : długość - min. 65 cm, max. 80 cm, szerokość: 35 (+/- 5) cm, wysokość: 30( +/- 10) cm, 2/ wykonanie z materiału. Wymagania w zakresie innych cech dotyczące wszystkich części|: - dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, - dostarczony sprzęt musi posiadać stosowne certyfikaty i atesty wymagane przepisami prawa zezwalające na dopuszczenie do stosowania w jednostkach Ochotniczych Straży Pożarnych, - do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. - w ramach zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby jednostki OSP Strzegowo, ul. Wyzwolenia 6, 06-445 Strzegowo, dokona jego uruchomienia oraz przeszkolenia z podstawowej obsługi technicznej, - Wykonawca ponosi ryzyko uszkodzenia lub zagubienia sprzętu do momentu jego przekazania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru końcowego dostawy sprzętu. 2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 29 ust 3 ustawy pzp). Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia nie znalazł żadnych znaków towarowych, patentów czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak wykonawca stwierdzi/ zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że znajdują się takie przypadki lub pośrednio wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawcę, aby zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy pzp zwracając się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ wskazał takie produkty. Wówczas jako wyjaśnienie/ zmiana treści SIWZ, zamawiający sprecyzuje, jakie cechy zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy ocenie. 4. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. 5. Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno – eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż wymagane przez zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie wykonawcy w składanej ofercie. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści SIWZ i w postępowaniu. 7. Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie poprzez podanie szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienie okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów.
Cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow brak
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe brak
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe brak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu wymienionego w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 1) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 2) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP
Inne dokumenty niewymienione a) formularz oferty, b) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup pompy pożarniczej: motopompy pływającej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis 1. Maks. zasięg rzutu wody minimum 30 m, 2. Wysokość podnoszenia minimum do 25 m słupa wody, 3. Nasada tłoczona 75, 4. Moc nie mniejsza niż 3 kW, 5. Wydajność nominalna (przy 2 barach) minimum 400 dm3/min, 6. Minimalna głębokość ssania nie większa niż 20 mm, 7. Musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka. 8. Niezatapialny pływak, 9. Możliwość pracy na sucho, 10. Czterosuwowy silnik pozwalający stosować benzynę bez konieczności sporządzania mieszanki, 11. Silnik wyposażony w regulator obrotów zapewniający utrzymanie zadanej wydajności pompy, 12. Elementy pompy ze stopów aluminium zapewniających odporność na korozję.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup zestawu ratownictwa technicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis W skład zestawu wchodzą: 1/ pompa hydrauliczna, 2/ węże hydrauliczne, 3/ nożyce hydrauliczne. Wymagania techniczno-użytkowe zestawu: Pompa hydrauliczna – 1 szt., 1.1 Silnik spalinowy, czterosuwowy o mocy minimum 5 kW, 1.2 Wydajność pompy (niskie ciśnienie) min. 2,5 l/min, 1.3 Możliwość zasilania jednocześnie dwóch urządzeń, 2. Węże hydrauliczne – 1 kpl., 2.1 Węże hydrauliczne ze zintegrowanymi, pojedynczymi szybkozłączami, umożliwiającymi obsługę w rękawicach ochronnych o długości minimum 10 metrów, 3. Nożyce hydrauliczne – 1 szt., 3.1 Rozwarcie ostrzy min. 150 mm, 3.2 Siła cięcia min. 340 kN, 3.3 System połączeń szybkozłączami kompatybilny z pompą hydrauliczną, 3.4 Nożyce muszą posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup agregatu prądotwórczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis 1. Częstotliwość [Hz] 50 – 60, 2. Napięcie [V] 230, 3. Stopień ochrony minimum [IP] 23, 4. Moc znamionowa minimum [kW] 3,0, 5. Prąd znamionowy minimum [A] 8, 6. Silnik benzynowy, 7. Rozruch ręczny, 8. Gniazdo 230V 16A IP44 minimum [szt.] 2, 9. Ochrona termiczna gniazd, 10. Zbiornik paliwa minimum 10 litrów.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup zestawu ratownictwa medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Wyposażenia zestawu: 1. Rurki ustno – gardłowe wielorazowe - komplet 6szt., 2. Jednorazowe rurki krtaniowe lub maski krtaniowe w różnych rozmiarach z uchwytem - komplet 3szt., 3. Jednorazowy wskaźnik dwutlenku węgla w powietrzu wydychanym - 3 szt., 4. Ssak mechaniczny, ręczny dla dorosłych i niemowląt - 1 szt., 5. Worek samorozprężalny dla dorosłych o konstrukcji umożliwiającej wentylację bierną i czynną 100% tlenem (z rezerwuarem tlenowym); z maską twarzową o 2 rozmiarach, przeźroczysta i obrotowa (360°) - 1 szt., 6. Worek samorozprężalny dla dzieci, o konstrukcji umożliwiającej wentylację bierną i czynną 100% tlenem (z rezerwuarem tlenowym); z maską twarzową o 2 rozmiarach, przeźroczysta i obrotowa ( 360°) - 1 szt., 7. Filtry bakteryjne dla dorosłych dla HIV, hepatitis C, TBC - 5 szt., 8. Reduktor łączący butlę tlenową z odbiornikami tlenu zgodny z PN-EN ISO 10524-1:2006 - 1 szt.: 1/ mocowanie przewodu tlenowego do wylotu przepływomierza stożkowe, 2/ regulator przepływu tlenu obrotowy, min. przepływ maksymalny 25 l/min, 3/ gniazdo szybkozłącza w systemie AGA, 9. Jednorazowego użytku zestaw do tlenoterapii biernej tj. trzy przezroczyste maski z możliwością modelowania w części nosowej. – dwie duże i jedna mała/,min.95% tlenu rezerwuary tlenu z przewodami tlenowymi – przezroczyste - komplet 3szt., 10. Przewód tlenowy o długości 10 m - 1 szt., 11. Butla tlenowa z możliwością pracy w pozycji pionowej - 1 szt.: 1/ o pojemności sprężonego tlenu min. 400 litrów przy ciśnieniu 150 bar, 2/ możliwość napełnienia w systemie DIN /dla tlenu medycznego/, 3/ ciśnienie robocze min. 200 atm., 12. Nosze typu deska.: 1/ pasy zabezpieczające mocowane obrotowo min. 4 kpl, 2/ zestaw klocków do unieruchamiania głowy i kręgosłupa szyjnego, nie dopuszcza się elementów elastycznych typu „motyl”, 3/ wielkość uchwytów transportowych umożliwiająca bezpieczny i wygodny uchwyt ręką w rękawicach roboczych używanych w PSP, 13. Kołnierze szyjne z tworzywa sztucznego, wodoodporne z możliwością regulacji rozmiaru 1/ kołnierz szyjny dla dorosłych jednoczęściowy, regulowany - 2 szt. , 2/ kołnierz szyjny dziecięcy regulowany – 1 szt., 3/ Kołnierze umieszczone w torbie transportowej, 14. Szyny typu Kramer (14 szyn stanowiących komplet) w jednorazowym ochronnym rękawie foliowym nieprzepuszczalnym dla płynów, wydzielin i wydalin, możliwość wygięcia szyny o 180 stopni bez użycia narzędzi oraz bez uszkodzenia powleczenia, uchwyty transportowe pokrowca umożliwiające transport w ręku i na ramieniu – torba dostosowana rozmiarami do najdłuższej szyny, natomiast dostęp do szyn w pokrowcu jednocześnie do całego zestawu. Wymiary (tolerancja +/- 10 mm): 1/ 1500 x 150 mm lub 1500 x 120 mm, 2/ 1500 x 120 mm, 3/ 1200 x 120 mm, 4/ 1000 x 100 mm, 5/ 900 x 120 mm – 2 szt., 6/ 800 x 120 mm, 7/ 800 x 100 mm, 8/ 700 x 100 mm lub 700 x 70 mm, 9/ 700 x 70 mm, 10/ 600 x 80 mm lub 600 x70 mm, 11/ 600 x 70 mm, 12/ 250 x 50 mm – 2 szt. 15. Opatrunki /wymiary wg standardu/ - 1 kpl.: 1. osobisty „W” - 2 szt. 2. kompresy gazowe jałowe - 10 szt. 9 cm x 9 cm, 3. gaza opatrunkowa jałowa 1 m2 - 5 szt. 4. gaza opatrunkowa jałowa 1/ 2 m 2 - 5 szt. 5. gaza opatrunkowa jałowa ¼ m 2 - 5 szt. 6. opaski opatrunkowe dziane o szerokości 5 cm - 4 szt. 7. opaski opatrunkowe dziane o szerokości 10 cm - 8 szt. 8. chusta trójkątna tekstylna - 4 szt. 9. bandaż elastyczny o szerokości 10 cm - 3 szt. 10. bandaż elastyczny o szerokości 12 cm - 3 szt. 11. elastyczna siatka opatrunkowa nr 2 - 1 szt. 12. elastyczna siatka opatrunkowa nr 3 - 1 szt. 13. elastyczna siatka opatrunkowa nr 6 - 3 szt. 14. przylepiec z opatrunkiem - 1 szt. 6 cm x 1 m, 15. przylepiec bez opatrunku - 2 szt. 5 cm x 5 m, 16. żel schładzający w opakowaniu min 120ml - min 2 szt. 17. opatrunek hydrożelowy schładzający ratunkowy na twarz - min.2 szt. 18. opatrunki hydrożelowe schładzające – min 4 sztuki o wymiarach umożliwiających pokrycie powierzchni 4000m2. 16. Opatrunek wentylowy (zastawkowy) do zabezpieczenia rany ssącej kl. piersiowej - 2 szt., 17. Opaski zaciskowe (taktyczna) - 2 szt.: 1/ jednoczęściowa, 2/ szerokość taśmy min 4cm, 3/ z możliwością zapisania czasu założenia na opasce, 4/ z zabezpieczeniem przed przypadkowym poluzowaniem lub rozpięciem, 5/ z płynną regulacją naciągu, 6/ z możliwością założenia jedną ręką, 18. Aparat do płukania oka z bocznym odpływem o pojemności 150 ml (+/- 50 ) - 1 szt., 19. Nożyczki ratownicze atraumatyczne o długości min. 16 cm - 1 szt., 20. Okulary ochronne - 2 szt., 21. 0,9% NaCl w pojemniku plastikowym 10 ml - 5 szt., 22. 0.9% NaCl) 250 ml - 2 szt., 23. Folie izotermiczne - 5 szt., 24. Folia do przykrywania zwłok - 3 szt., 25. Worek plastikowy z zamknięciem na amputowane części ciała - 2 szt., 26. Płyn do dezynfekcji rąk min. 250 ml - 1 szt., 27. Rękawiczki ochronne nitrylowe - 10 szt., 28. Worek plastikowy z zamknięciem na odpady medyczne koloru czerwonego - 2 szt., 29. Torba/ plecak transportowa - 1 szt.: 1/ wymiary torby : długość - min. 65 cm, max. 80 cm, szerokość: 35 (+/- 5) cm, wysokość: 30( +/- 10) cm, 2/ wykonanie z materiału.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)