Dostawy pieczywa – Piekary Śląskie

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
Miejscowość Piekary Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528435-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, chleba, bułek i bułki tartej opisanych szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ, do Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich.

- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymaga składania ofert wariantowych;
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
Wymagane parametry:
Sposób zamawiania, godziny dostaw:
- telefonicznie dzień przed dostawą. Ponadto, Zamawiający wymaga realizacji dostaw pieczywa,
na podstawie dodatkowych zmówień składanych od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00
do 15:00, które muszą być realizowane w ciągu 1 godziny od momentu zamówienia. Zamawiający
przewiduje, na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ, dodatkowe zamówienia w następujących
ilościach: Pozycja nr 1 –Chleb mieszany 0,8kg do 20 szt.; Pozycja nr 2 – Chleb razowy 0,5kg do 5
szt.; Pozycja nr 3 – Chleb mieszany 1kg do 5 szt.; Pozycja nr 4 – Bułka zwykła 0,1 kg do 20 szt.
zamówienia 5 razy w tygodniu, dostawy 6 razy w tygodniu bez niedziel dostawy w godzinach 6:00-
6:30 (możliwe dodatkowe zamówienia w ciągu dnia z terminem realizacji 1h niezależnie do
godziny zamówienia)

Forma opakowania:
opakowanie jednostkowe: worki foliowe, torebki papierowe,
opakowanie zbiorcze: kosze plastikowe

Warunki transportu i przechowywania:
wyroby transportować w pojazdach przeznaczonych do przewozu artykułów spożywczych,
Przestrzeń ładunkowa pojazdu musi być czysta, sucha, bez obcych zapachów,
magazynowanie surowców w pomieszczeniach czystych, suchych, przewiewnych, zgodnie z
zaleceniem producentów w zakresie temperatur 10ºC przy wilgotności względnej powietrza nie
przekraczającej 55-80%. Przechowywanie towarów w opakowaniach oryginalnych, na półkach,
regałach. Nie dopuszczalne jest ustawianie towarów bezpośrednio na podłodze, Kosze plastikowe,
pojemniki.
Pojemniki plastikowe, kosze muszą być bezwzględnie czyste, codziennie myte
Termin ważności/ okres przechowywania:
48 h. Pieczywo musi być świeże ( nie ze zwrotów)

CPV:
15811000-6 Pieczywo
15811100-7 Chleb
15811400-0 Bułeczki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f084468-7f14-4912-a0e0-8563c97b60db
Biuletyn 528435-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
Regon 86830700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bytomska
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Piekary Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41940
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 934 100,
Zamawiajacy fax 323 934 141
Zamawiajacy email przatarg@urazowka.piekary.pl
Adres strony url http://urazowka.piekary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.urazowka.piekary.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winne być złożone w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-­940 Piekary Śląskie ul.Bytomska 62 budynek administracji sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy pieczywa – Piekary Śląskie
Numer referencyjny SZP.270-38/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, chleba, bułek i bułki tartej opisanych szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ, do Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymaga składania ofert wariantowych; - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych; Wymagane parametry: Sposób zamawiania, godziny dostaw: - telefonicznie dzień przed dostawą. Ponadto, Zamawiający wymaga realizacji dostaw pieczywa, na podstawie dodatkowych zmówień składanych od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 15:00, które muszą być realizowane w ciągu 1 godziny od momentu zamówienia. Zamawiający przewiduje, na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ, dodatkowe zamówienia w następujących ilościach: Pozycja nr 1 –Chleb mieszany 0,8kg do 20 szt.; Pozycja nr 2 – Chleb razowy 0,5kg do 5 szt.; Pozycja nr 3 – Chleb mieszany 1kg do 5 szt.; Pozycja nr 4 – Bułka zwykła 0,1 kg do 20 szt. zamówienia 5 razy w tygodniu, dostawy 6 razy w tygodniu bez niedziel dostawy w godzinach 6:00- 6:30 (możliwe dodatkowe zamówienia w ciągu dnia z terminem realizacji 1h niezależnie do godziny zamówienia) Forma opakowania: opakowanie jednostkowe: worki foliowe, torebki papierowe, opakowanie zbiorcze: kosze plastikowe Warunki transportu i przechowywania: wyroby transportować w pojazdach przeznaczonych do przewozu artykułów spożywczych, Przestrzeń ładunkowa pojazdu musi być czysta, sucha, bez obcych zapachów, magazynowanie surowców w pomieszczeniach czystych, suchych, przewiewnych, zgodnie z zaleceniem producentów w zakresie temperatur 10ºC przy wilgotności względnej powietrza nie przekraczającej 55-80%. Przechowywanie towarów w opakowaniach oryginalnych, na półkach, regałach. Nie dopuszczalne jest ustawianie towarów bezpośrednio na podłodze, Kosze plastikowe, pojemniki. Pojemniki plastikowe, kosze muszą być bezwzględnie czyste, codziennie myte Termin ważności/ okres przechowywania: 48 h. Pieczywo musi być świeże ( nie ze zwrotów) CPV: 15811000-6 Pieczywo 15811100-7 Chleb 15811400-0 Bułeczki
Cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 10% zamówienia podstawowego.
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow 5.3.1. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 5.3.2. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 5.3.3. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6.6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ: 1) ppkt 1 ­ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.8.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.9.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.10.Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16­20 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.10.Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.11.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt 1­4 SIWZ. 6.12.Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt 1­ 4 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp. 6.13.Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w jednolitym dokumencie odpowiada zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, w szczególności o których mowa w pkt 6.3., zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w oświadczeniu. 8.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 8.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ. 8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 8.5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 8.6. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1,pzp oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1,pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8.7. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 8.8. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 5 (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu) i § 7 (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o których mowa w pkt 6.7. SIWZ) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) ­ dalej zwanego „rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.”, które stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.9. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 5 (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu) i § 7 (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o których mowa w pkt 6.7. SIWZ) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 8.10. W przypadku, o którym mowa w pkt 8.8. SIWZ zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 8.11. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.12. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.11. SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8.13. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 8.15. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8.16. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.17. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego lub brak podstaw wykluczenia, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8.18. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8.19. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia ­ wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8.20. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 8.21. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów
Zakresie warunkow udzialu 6.1.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego spełnienia udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa a w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6.2.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6.4. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Lista alergenów, sporządzona w zakresie każdej pozycji załącznika nr 4 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 7 pkt 3 - Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego ( w ramach tzw. promocji okresowych ) w trakcie trwania umowy , bez konieczności starań ze strony Zamawiającego i aneksowania umowy. 1. Zmiany warunków umowy z zastrzeżeniem § 7 pkt 3 wymagają dla swej ważności zgody obu stron w formy pisemnej i wchodzą w życie z dniem podpisania. 2. Strony dopuszczają również zmiany postanowień zawartej umowy polegające na: 1) W przypadku zmiany stawek podatku VAT w trakcie trwania umowy. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest zmiana ustawowa stawek podatku VAT na przedmiot niniejszej umowy (towar). W takim wypadku zmianie ulegnie cena brutto i VAT, natomiast cena netto pozostanie niezmienna,zmiany wymagają aneksu do umowy. 2) W przypadku zmian lub wycofania produktów przez producenta. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wycofanie oferowanego produktu z rynku, zastąpienie go innym lub pojawieniem się lepszego w tej samej lub niższej cenie – w takim wypadku należy wprowadzić zmianę umowy zastępującą dany produkt innym lub wycofującą produkt aneksem – zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości umowy. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany cen na korzystniejsze w przypadku okresowej lub ciągłej promocji na przedmiot umowy. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny na wyższą, nie częściej jednak niż raz na pół roku w przypadku istotnego wzrostu cen surowców do produkcji jednak nie więcej niż o prognozowany na dany rok średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem cen wynikających ze złożonej oferty w skali roku. 5) Zmiany danych podmiotowych lub osób upoważnionych do kontaktów w przypadku ich zmiany.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w języku obcym.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)