Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie gminy Dobryszyce.
Część 1 zamówienia:
Projekt ROZWIJAMY SKRZYDŁA współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego RPLD.11.01.02-10-B080/16-00.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej, informatycznej, językowej oraz matematycznej dla Publicznej Szkoły Podstawowej w msc. Dobryszyce ul. Leśna 1 oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce ul. Kolejowa 24. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do sal odpowiednio Szkoły Podstawowej w msc. Dobryszyce ul. Leśna 1 oraz Szkoły Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce ul. Kolejowa 24. Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Część 2 zamówienia:
Projekt GIMNAZJUM MARZEŃ- SZKOŁA XXI WIEKU współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego RPLD.11.01.02-10-B079/16-00.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni dla Publicznego Gimnazjum w msc. Dobryszyce ul. Leśna 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do sal Publicznego Gimnazjum w msc. Dobryszyce ul. Leśna. Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Informacje wspólne dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia:
1) Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi. Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek wydawcy.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi.
4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania w placówkach oświatowych.
5) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości.
Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta, które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów, urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
|
GuidZP400 |
01722a1d-a730-4c77-b2fe-81196e0f7839
|
Biuletyn |
528330-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dobryszyce
|
Regon |
59064797700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dobryszyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97505
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
044 6811193, 6811168,
|
Zamawiajacy fax |
446 811 193
|
Zamawiajacy email |
wojt.dobryszyce.era@gminypolskie.pl
|
Adres strony url |
www.dobryszyce.i-bip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa łódzkiego na lata 2014-2020. Część 1 zamówienia: Projekt ROZWIJAMY SKRZYDŁA współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego RPLD.11.01.02-10-B080/16-00. Część 2 zamówienia: Projekt GIMNAZJUM MARZEŃ- SZKOŁA XXI WIEKU współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego RPLD.11.01.02-10-B079/16-00.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dobryszyce.i-bip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dobryszyce.i-bip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Sekretariacie Urzędu Gminy Dobryszyce
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
97-505 Dobryszyce ul. Wolności 8
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie gminy Dobryszyce
|
Numer referencyjny |
271.03.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie gminy Dobryszyce.
Część 1 zamówienia:
Projekt ROZWIJAMY SKRZYDŁA współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego RPLD.11.01.02-10-B080/16-00.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej, informatycznej, językowej oraz matematycznej dla Publicznej Szkoły Podstawowej w msc. Dobryszyce ul. Leśna 1 oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce ul. Kolejowa 24. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do sal odpowiednio Szkoły Podstawowej w msc. Dobryszyce ul. Leśna 1 oraz Szkoły Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce ul. Kolejowa 24. Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Część 2 zamówienia:
Projekt GIMNAZJUM MARZEŃ- SZKOŁA XXI WIEKU współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego RPLD.11.01.02-10-B079/16-00.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni dla Publicznego Gimnazjum w msc. Dobryszyce ul. Leśna 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do sal Publicznego Gimnazjum w msc. Dobryszyce ul. Leśna. Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Informacje wspólne dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia:
1) Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi. Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek wydawcy.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi.
4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania w placówkach oświatowych.
5) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości.
Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta, które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów, urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-18T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia
Część 1 zamówienia – od zawarcia umowy maksymalnie do dnia 18 sierpnia 2017r.
Część 2 zamówienia – od zawarcia umowy maksymalnie do dnia 18 sierpnia 2017r.
|
Okreslenie warunkow |
Część 1 zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Część 2 zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Część 1 zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Część 2 zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część 1 zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Część 2 zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) Formularz ofertowy, 2)Dokument lub
dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z
właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli
dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U.
z 2014 r. poz. 1114 ze zm.) wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można
złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli
uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o
którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale
lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych
lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie
pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa powyżej musi wynikać w
szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia
publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,
o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego, przekazuje
zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami,
którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
9. Wymagania dotyczące wadium
9.1. Oferta składana na wykonanie Części 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Oferta składana na wykonanie Części 2 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100).
9.2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).
9.3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.
9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej O/ Dobryszyce
Nr rachunku: 26 8973 0003 0050 0050 0013 0135
z dopiskiem: Wadium – dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie gminy Dobryszyce Część ……. zamówienia.
9.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
9.6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
9.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
9.8. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
9.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
9.12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
• odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
• nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
• zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9.15. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp.
9.16. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian
opisano we wzorze umowy (Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Projekt ROZWIJAMY SKRZYDŁA współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego RPLD.11.01.02-10-B080/16-00.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Część 1 zamówienia – od zawarcia umowy maksymalnie do dnia 18 sierpnia 2017r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej, informatycznej, językowej oraz matematycznej dla Publicznej Szkoły Podstawowej w msc. Dobryszyce ul. Leśna 1 oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce ul. Kolejowa 24. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do sal odpowiednio Szkoły Podstawowej w msc. Dobryszyce ul. Leśna 1 oraz Szkoły Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce ul. Kolejowa 24. Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V niniejszej SIWZ. Informacje wspólne dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia:
1) Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi. Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek wydawcy.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi.
4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania w placówkach oświatowych.
5) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości.
Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta, które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów, urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Projekt GIMNAZJUM MARZEŃ- SZKOŁA XXI WIEKU współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego RPLD.11.01.02-10-B079/16-00.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Część 2 zamówienia – od zawarcia umowy maksymalnie do dnia 18 sierpnia 2017r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni dla Publicznego Gimnazjum w msc. Dobryszyce ul. Leśna 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do sal Publicznego Gimnazjum w msc. Dobryszyce ul. Leśna. Zamawiający nie dopuszcza realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Informacje wspólne dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia:
1) Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi. Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek wydawcy.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi.
4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania w placówkach oświatowych.
5) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości.
Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta, które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów, urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |