Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ w pkt.3.2.1. Warunki dotyczące gwarancji na wady fizyczne: 12 miesięcy od dnia dostawy.
Do każdej partii obuwia roboczego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Deklaracje zgodności z normami na wyrób oraz karty gwarancyjne.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany danej partii obuwia, w szczególności, jeżeli stwierdzi, że posiada ono wady techniczne, braki lub uszkodzenia lub deklarowane wymiary są zaniżone lub zawyżone. Wymiana winna nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę dokumentu, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę oraz sposób i termin zapłaty.
Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Sopot, Rumia, Wejherowo, Reda, Kosakowo - wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu.
Realizacja dostaw: do 7 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00.
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy.
Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 specyfikacji nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru.
Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
|
GuidZP400 |
cb11fe1e-039b-4980-ad71-f7bac92abe07
|
Biuletyn |
528242-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
|
Regon |
19056363200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Opata Hackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81213
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 627 38 18,
|
Zamawiajacy fax |
58 663 16 66
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl
|
Adres strony url |
https://opecgdy.com.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://opecgdy.com.pl/przetargi-2/
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://opecgdy.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://opecgdy.com.pl/przetargi-2/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, kancelaria na parterze budynku
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup obuwia roboczego
|
Numer referencyjny |
EZP/381/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ w pkt.3.2.1. Warunki dotyczące gwarancji na wady fizyczne: 12 miesięcy od dnia dostawy.
Do każdej partii obuwia roboczego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Deklaracje zgodności z normami na wyrób oraz karty gwarancyjne.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany danej partii obuwia, w szczególności, jeżeli stwierdzi, że posiada ono wady techniczne, braki lub uszkodzenia lub deklarowane wymiary są zaniżone lub zawyżone. Wymiana winna nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę dokumentu, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę oraz sposób i termin zapłaty.
Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Sopot, Rumia, Wejherowo, Reda, Kosakowo - wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu.
Realizacja dostaw: do 7 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00.
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy.
Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 specyfikacji nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru.
Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
|
Cpv glowny przedmiot |
18815000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
74248,90
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia – w takim przypadku należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Wykonawcy przedstawią umowę regulującą ich współpracę. W celu potwierdzenia, że oferowane obuwie robocze spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty po jednej parze obuwia roboczego stanowiącej próbki w niniejszym postepowaniu przetargowym, w dowolnym rozmiarze, wymienionego w tabeli w pkt. 3.2.1 siwz, w następujących pozycjach: 3, 4, 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca winien złożyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.
b) Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument, o którym mowa w pkt. 7.3. siwz musi zostać złożony przez każdego Wykonawcę
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|