Zakup obuwia roboczego

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Buty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528242-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188150005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ w pkt.3.2.1. Warunki dotyczące gwarancji na wady fizyczne: 12 miesięcy od dnia dostawy.
Do każdej partii obuwia roboczego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Deklaracje zgodności z normami na wyrób oraz karty gwarancyjne.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany danej partii obuwia, w szczególności, jeżeli stwierdzi, że posiada ono wady techniczne, braki lub uszkodzenia lub deklarowane wymiary są zaniżone lub zawyżone. Wymiana winna nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę dokumentu, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę oraz sposób i termin zapłaty.
Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Sopot, Rumia, Wejherowo, Reda, Kosakowo - wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu.
Realizacja dostaw: do 7 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00.
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy.
Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 specyfikacji nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru.
Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cb11fe1e-039b-4980-ad71-f7bac92abe07
Biuletyn 528242-N-2017
Zamawiajacy nazwa Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Regon 19056363200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Opata Hackiego
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81213
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 627 38 18,
Zamawiajacy fax 58 663 16 66
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl
Adres strony url https://opecgdy.com.pl/
Adres strony internetowej https://opecgdy.com.pl/przetargi-2/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://opecgdy.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://opecgdy.com.pl/przetargi-2/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, kancelaria na parterze budynku
Nazwa nadana zamowieniu Zakup obuwia roboczego
Numer referencyjny EZP/381/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ w pkt.3.2.1. Warunki dotyczące gwarancji na wady fizyczne: 12 miesięcy od dnia dostawy. Do każdej partii obuwia roboczego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Deklaracje zgodności z normami na wyrób oraz karty gwarancyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany danej partii obuwia, w szczególności, jeżeli stwierdzi, że posiada ono wady techniczne, braki lub uszkodzenia lub deklarowane wymiary są zaniżone lub zawyżone. Wymiana winna nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę dokumentu, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę oraz sposób i termin zapłaty. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Sopot, Rumia, Wejherowo, Reda, Kosakowo - wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu. Realizacja dostaw: do 7 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 specyfikacji nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
Cpv glowny przedmiot 18815000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 74248,90
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia – w takim przypadku należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Wykonawcy przedstawią umowę regulującą ich współpracę. W celu potwierdzenia, że oferowane obuwie robocze spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty po jednej parze obuwia roboczego stanowiącej próbki w niniejszym postepowaniu przetargowym, w dowolnym rozmiarze, wymienionego w tabeli w pkt. 3.2.1 siwz, w następujących pozycjach: 3, 4, 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca winien złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. b) Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument, o którym mowa w pkt. 7.3. siwz musi zostać złożony przez każdego Wykonawcę
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakość obuwia roboczego
Znaczenie 70,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)