GuidZP400 |
8fda8a12-aeb9-44e2-970c-f34dd07e5774
|
Biuletyn |
530240-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki
|
Regon |
87121917800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ligi Polskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 574 290,
|
Zamawiajacy fax |
566 574 290
|
Zamawiajacy email |
sekretariat2@op.pl
|
Adres strony url |
www.zpotorun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zpotorun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zpotorun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
sekretariat Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego, ul. Ligi Polskiej 8, 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa mięsa i wędlin dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu
|
Numer referencyjny |
ZPO:ZP/12/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin (wieprzowych, wołowych, drobiowych) dla kuchni Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
1.1. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
2. Ilości produktów określone w Załączniku Nr 2 stanowią średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 24 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszej ilości przedmiotu umowy w granicach do 30% zamówienia podstawowego i nie będzie to skutkowało roszczeniami odszkodowawczymi ze strony Wykonawcy. Strony dopuszczają możliwość dokonania zamówienia przez Zamawiającego innej ilości produktów w poszczególnych pozycjach zamówienia w razie zaistnienia takiej konieczności po stronie Zamawiającego pod warunkiem zachowania cen jednostkowych i nie przekroczeniu ogólnej wartości zamówienia.
3. Wszystkie dostarczane mięsa i wędliny muszą być klasy pierwszej lub klasy określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ (specyfikacja asortymentowo-ilościowo-cenowa).
4. Wszystkie surowce użyte do produkcji wędlin muszą pochodzić z tusz zwierząt rzeźnych uznanych przez Weterynaryjną Inspekcję Sanitarną za zdatne do spożycia bez zastrzeżeń.
5. Surowce uzupełniające i substancje dodatkowe powinny odpowiadać wymaganiom odpowiednich norm oraz powinny być dozwolone do stosowania w przetwórstwie mięsa aktualnymi zezwoleniami odpowiednich organów. Produkty powinny być zgodne z deklaracją składu surowcowego podanego w podstawowej charakterystyce danego asortymentu.
6. Przedstawione wyroby, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami równoważnymi. Za równoważny oferowany produkt Zamawiający uzna produkt o cechach nie gorszych niż określony w SIWZ. W przypadku równoważnego produktu Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z odpowiednią pozycją zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 6 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności tj.:
a) aktualną decyzję o zarejestrowaniu zakładu mięsnego i zatwierdzeniu przez służby weterynaryjne w trybie i na zasadach określonych w rozporządzeniu (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004).
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 6 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności tj.:
a) dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: 100.000,00 zł.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 6 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających okoliczności, że dysponuje:
a/ wykazem minimum 2 dostaw wykonanych lub wykonywanych w zakresie mięsa lub wędlin o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz usług przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp.
2.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) aktualna decyzja o zarejestrowaniu zakładu mięsnego i zatwierdzeniu przez służby weterynaryjne w trybie i na zasadach określonych w rozporządzeniu (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004).
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: 100.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
d/ wykaz minimum 2 dostaw wykonanych lub wykonywanych w zakresie mięsa lub wędlin o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz usług przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia n/w dokumentów:
a/ dokument potwierdzający stosowanie systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli – system HACCP.
b/ skład recepturowy (podstawową charakterystykę) oferowanych wędlin.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie przedkłada innych dokumentów, gdyż zgodnie z rozdziałem II pkt 3a i 3b SIWZ, wymagane jest tylko oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie istotne postanowienia, jakie zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:45
|
IV 4 5 okres |
30
|