GuidZP400 |
cd1fcb5e-f180-4b8f-a7e5-e900ab5e03fb
|
Biuletyn |
530209-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
|
Regon |
1718109500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
81
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00834
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(022) 432 80 80,
|
Zamawiajacy fax |
(022) 432 86 20
|
Zamawiajacy email |
biuro@parp.gov.pl
|
Adres strony url |
www.parp.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
zamówienie jest współfinansowana przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Europejskiego Funduszu Społecznego (POIR, POWER)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
agencja rządowa działajaca na podstawie ustawy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2017
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2017
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego”
|
Numer referencyjny |
34/I (p/150/BI/2017)
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencjami do oprogramowania, oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) w celu wyposażenia pracowników Zamawiającego, w tym:
Części A:
Zestaw – komputer biurkowy z monitorem i oprogramowaniem o wartości jednostkowej brutto poniżej 3500 zł - 59 szt.
Monitor o wartości jednostkowej brutto poniżej 1500 zł - 45 szt.
Części C:
Komputer przenośny typ 3 wraz z oprogramowaniem o wartości jednostkowej brutto poniżej 2500 zł - 4 szt.
Części D:
Drukarka przenośna ze skanerem z oprogramowaniem o wartości jednostkowej poniżej 3499 zł brutto - 2 komplety
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin 30. dniowy wykonania zamówienia dotyczy dostarczenia sprzętu komputerowego do siedziby PARP (Wykonawca może zaproponować krótszy termin na dostawę sprzętu w Ofercie (kryterium oceny), wówczas termin podany w Ofercie będzie terminem dostawy sprzęt). Wykonawca będzie świadczył przez okres wskazany w Ofercie, ale nie krótszy niż 36 miesięcy dla Części A i C, i 24 miesiące dla Części D zamówienia, usługi gwarancji na warunkach określonych w OPZ i umowie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dla Części A
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie2 zamówienia polegające na dostawie komputerów biurkowych lub komputerów przenośnych, o wartości łącznej co najmniej 100 000 zł brutto (a w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację dostawy);
dla Części C i dla Części D Zamawiający nie formułuje warunków.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
dla Części A
- dowodów określających, czy dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający
udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert dla Części A - w wysokości 4 000 (słownie: cztery tysiące) złotych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach:
dla Części A
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.), uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. 2014, poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi;
2) wystąpi siła wyższa, to jest zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przesunięciu o czas występowania siły wyższej;
3) gdy po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy
i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia.
dla Części C i D
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.), uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. 2014, poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie;
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO WER;
4) wystąpi siła wyższa, to jest zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przesunięciu o czas występowania siły wyższej;
5) gdy po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy
i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zaleca się sporządzenie Oferty na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Do formularza ofertowego Wykonawca załączy:
a) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, zawierające informacje w zakresie wskazanym w § 7 pkt 1 SIWZ;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
c) zobowiązanie innego podmiotu, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu na warunkach wskazanych w art. 22a ustawy Pzp (dotyczy Części A).
d) oświadczenie innego podmiotu o tym, że nie podlega on wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp (w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach tego podmiotu), którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
dla Części A i C
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy sprzętu wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org potwierdzający, że oferowany sprzęt pozytywnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie EnergyStar. W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest wymieniony na tej stronie, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany sprzęt przeszedł równoważne testy energetyczne i potwierdzić to stosownym świadectwem.
3. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy sprzętu link do właściwej strony producenta zawierającej informacje, o których mowa w punkcie „Wsparcie techniczne” tabeli określających minimalne parametry techniczno - jakościowe przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
200813,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin 30. dniowy wykonania zamówienia dotyczy dostarczenia sprzętu komputerowego do siedziby PARP (Wykonawca może zaproponować krótszy termin na dostawę sprzętu w Ofercie (kryterium oceny), wówczas termin podany w Ofercie będzie terminem dostawy sprzęt). Wykonawca będzie świadczył przez okres wskazany w Ofercie, ale nie krótszy niż 36 miesięcy usługi gwarancji na warunkach określonych w OPZ i umowie.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencjami do oprogramowania, oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) w celu wyposażenia pracowników Zamawiającego:
Zestaw – komputer biurkowy z monitorem i oprogramowaniem o wartości jednostkowej brutto poniżej 3500 zł - 59 szt.
Monitor o wartości jednostkowej brutto poniżej 1500 zł - - 45 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
C
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8130,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin 30. dniowy wykonania zamówienia dotyczy dostarczenia sprzętu komputerowego do siedziby PARP (Wykonawca może zaproponować krótszy termin na dostawę sprzętu w Ofercie (kryterium oceny), wówczas termin podany w Ofercie będzie terminem dostawy sprzęt). Wykonawca będzie świadczył przez okres wskazany w Ofercie, ale nie krótszy niż 36 miesięcy usługi gwarancji na warunkach określonych w OPZ i umowie.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencjami do oprogramowania, oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) w celu wyposażenia pracowników Zamawiającego, w tym:
Komputer przenośny typ 3 wraz z oprogramowaniem o wartości jednostkowej brutto poniżej 2500 zł - 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5417,89
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin 30. dniowy wykonania zamówienia dotyczy dostarczenia sprzętu komputerowego do siedziby PARP (Wykonawca może zaproponować krótszy termin na dostawę sprzętu w Ofercie (kryterium oceny), wówczas termin podany w Ofercie będzie terminem dostawy sprzęt). Wykonawca będzie świadczył przez okres wskazany w Ofercie, ale nie krótszy niż 24 miesiące usługi gwarancji na warunkach określonych w OPZ i umowie.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencjami do oprogramowania, oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) w celu wyposażenia pracowników Zamawiającego:
- Drukarka przenośna ze skanerem z oprogramowaniem o wartości jednostkowej poniżej 3499 zł brutto - 2 komplety
|
| |