„Dostawa sprzętu komputerowego”

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530209-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302133008, 302131006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencjami do oprogramowania, oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) w celu wyposażenia pracowników Zamawiającego, w tym:
Części A:
Zestaw – komputer biurkowy z monitorem i oprogramowaniem o wartości jednostkowej brutto poniżej 3500 zł - 59 szt.
Monitor o wartości jednostkowej brutto poniżej 1500 zł - 45 szt.
Części C:
Komputer przenośny typ 3 wraz z oprogramowaniem o wartości jednostkowej brutto poniżej 2500 zł - 4 szt.

Części D:
Drukarka przenośna ze skanerem z oprogramowaniem o wartości jednostkowej poniżej 3499 zł brutto - 2 komplety

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cd1fcb5e-f180-4b8f-a7e5-e900ab5e03fb
Biuletyn 530209-N-2017
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Regon 1718109500000
Zamawiajacy adres ulica Pańska
Zamawiajacy adres numer domu 81
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (022) 432 80 80,
Zamawiajacy fax (022) 432 86 20
Zamawiajacy email biuro@parp.gov.pl
Adres strony url www.parp.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu zamówienie jest współfinansowana przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Europejskiego Funduszu Społecznego (POIR, POWER)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny agencja rządowa działajaca na podstawie ustawy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2017
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2017
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu komputerowego”
Numer referencyjny 34/I (p/150/BI/2017)
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencjami do oprogramowania, oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) w celu wyposażenia pracowników Zamawiającego, w tym: Części A: Zestaw – komputer biurkowy z monitorem i oprogramowaniem o wartości jednostkowej brutto poniżej 3500 zł - 59 szt. Monitor o wartości jednostkowej brutto poniżej 1500 zł - 45 szt. Części C: Komputer przenośny typ 3 wraz z oprogramowaniem o wartości jednostkowej brutto poniżej 2500 zł - 4 szt. Części D: Drukarka przenośna ze skanerem z oprogramowaniem o wartości jednostkowej poniżej 3499 zł brutto - 2 komplety
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin 30. dniowy wykonania zamówienia dotyczy dostarczenia sprzętu komputerowego do siedziby PARP (Wykonawca może zaproponować krótszy termin na dostawę sprzętu w Ofercie (kryterium oceny), wówczas termin podany w Ofercie będzie terminem dostawy sprzęt). Wykonawca będzie świadczył przez okres wskazany w Ofercie, ale nie krótszy niż 36 miesięcy dla Części A i C, i 24 miesiące dla Części D zamówienia, usługi gwarancji na warunkach określonych w OPZ i umowie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dla Części A Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie2 zamówienia polegające na dostawie komputerów biurkowych lub komputerów przenośnych, o wartości łącznej co najmniej 100 000 zł brutto (a w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację dostawy); dla Części C i dla Części D Zamawiający nie formułuje warunków.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu dla Części A - dowodów określających, czy dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert dla Części A - w wysokości 4 000 (słownie: cztery tysiące) złotych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: dla Części A 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.), uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. 2014, poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) wystąpi siła wyższa, to jest zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przesunięciu o czas występowania siły wyższej; 3) gdy po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia. dla Części C i D 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.), uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. 2014, poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO WER; 4) wystąpi siła wyższa, to jest zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przesunięciu o czas występowania siły wyższej; 5) gdy po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zaleca się sporządzenie Oferty na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Do formularza ofertowego Wykonawca załączy: a) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, zawierające informacje w zakresie wskazanym w § 7 pkt 1 SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, c) zobowiązanie innego podmiotu, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu na warunkach wskazanych w art. 22a ustawy Pzp (dotyczy Części A). d) oświadczenie innego podmiotu o tym, że nie podlega on wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp (w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach tego podmiotu), którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. dla Części A i C 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy sprzętu wydruk ze strony internetowej www.eu-energystar.org potwierdzający, że oferowany sprzęt pozytywnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie EnergyStar. W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest wymieniony na tej stronie, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany sprzęt przeszedł równoważne testy energetyczne i potwierdzić to stosownym świadectwem. 3. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy sprzętu link do właściwej strony producenta zawierającej informacje, o których mowa w punkcie „Wsparcie techniczne” tabeli określających minimalne parametry techniczno - jakościowe przedmiotu zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 200813,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin 30. dniowy wykonania zamówienia dotyczy dostarczenia sprzętu komputerowego do siedziby PARP (Wykonawca może zaproponować krótszy termin na dostawę sprzętu w Ofercie (kryterium oceny), wówczas termin podany w Ofercie będzie terminem dostawy sprzęt). Wykonawca będzie świadczył przez okres wskazany w Ofercie, ale nie krótszy niż 36 miesięcy usługi gwarancji na warunkach określonych w OPZ i umowie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencjami do oprogramowania, oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) w celu wyposażenia pracowników Zamawiającego: Zestaw – komputer biurkowy z monitorem i oprogramowaniem o wartości jednostkowej brutto poniżej 3500 zł - 59 szt. Monitor o wartości jednostkowej brutto poniżej 1500 zł - - 45 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8130,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin 30. dniowy wykonania zamówienia dotyczy dostarczenia sprzętu komputerowego do siedziby PARP (Wykonawca może zaproponować krótszy termin na dostawę sprzętu w Ofercie (kryterium oceny), wówczas termin podany w Ofercie będzie terminem dostawy sprzęt). Wykonawca będzie świadczył przez okres wskazany w Ofercie, ale nie krótszy niż 36 miesięcy usługi gwarancji na warunkach określonych w OPZ i umowie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencjami do oprogramowania, oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) w celu wyposażenia pracowników Zamawiającego, w tym: Komputer przenośny typ 3 wraz z oprogramowaniem o wartości jednostkowej brutto poniżej 2500 zł - 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5417,89
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin 30. dniowy wykonania zamówienia dotyczy dostarczenia sprzętu komputerowego do siedziby PARP (Wykonawca może zaproponować krótszy termin na dostawę sprzętu w Ofercie (kryterium oceny), wówczas termin podany w Ofercie będzie terminem dostawy sprzęt). Wykonawca będzie świadczył przez okres wskazany w Ofercie, ale nie krótszy niż 24 miesiące usługi gwarancji na warunkach określonych w OPZ i umowie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencjami do oprogramowania, oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) w celu wyposażenia pracowników Zamawiającego: - Drukarka przenośna ze skanerem z oprogramowaniem o wartości jednostkowej poniżej 3499 zł brutto - 2 komplety
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)