Dostawa pieca wysokotemperaturowego, młynka planetarnego i kolektora frakcji

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia elektromechaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530176-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 423000009, 317200009, 385000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Dostawa pieca wysokotemperaturowego, młynka planetarnego i kolektora frakcji”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących części zamówienia publicznego:
Część nr 1:
Zakup, na potrzeby stanowiska do badań korozji, aparatury naukowo-badawczej służącej bezpośrednio do realizacji projektu: "Analiza możliwości i badania eksperymentalne paliw dla reaktorów chłodzonych wodą o zwiększonej odporności w sytuacjach awaryjnych" (Zadanie nr 3), tj. sterowanego komputerowo pieca do wygrzewań z szerokim zakresem temperatur pracy i z możliwością pracy w kontrolowanych atmosferach oraz możliwością współpracy ze stacją dozowania gazów i przenoszenia wsadu do strefy chłodzenia z różnymi ośrodkami chłodzącymi, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Część nr 2:
Zakup aparatury naukowo-badawczej służącej bezpośrednio do realizacji projektu: "Analiza możliwości i badania eksperymentalne paliw dla reaktorów chłodzonych wodą o zwiększonej odporności w sytuacjach awaryjnych" (Zadanie nr 1), tj. młynka planetarnego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Część nr 3:
Zakup kolektora frakcji na bieżące potrzeby prowadzonych badań w ramach realizacji projektu "Odzysk uranu i metali towarzyszących z odpadów przemysłowych różnego pochodzenia", zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
3. Realizacja dostawy nowego, nieużywanego i wyprodukowanego co najmniej w 2016 roku przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1,
dla Części nr 1:
1 kpl. sterowanego komputerowo pieca do wygrzewań z szerokim zakresem temperatur pracy i z możliwością pracy w kontrolowanych atmosferach oraz możliwością współpracy ze stacją dozowania gazów i przenoszenia wsadu do strefy chłodzenia z różnymi ośrodkami chłodzącymi odbędzie się transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i musi zostać dostarczone jako urządzenie kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.
dla Części nr 2:
1 kpl. młynka planetarnego odbędzie się transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i musi zostać dostarczone jako urządzenie kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.
dla Części nr 3:
1 kpl. kolektora frakcji odbędzie się transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i musi zostać dostarczone jako urządzenie kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.
4. Wykonawca dokona instalacji wszystkich elementów wchodzących w skład zamawianego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 i wymienionych w Specyfikacji Technicznej Przedmiotu Zamówienia (Załączniki Nr 1, 2 i 3 do SIWZ) wraz z jego przetestowaniem w siedzibie Zamawiającego.
5. Przedmiot zamówienia uznany zostanie za wykonany na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ podpisany komisyjnie przez Strony, który wraz z fakturą VAT stanowić będzie podstawę do dokonania płatności za realizację przedmiotu zamówienia.
6. Zasady i warunki płatności oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
7. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 2, jest skierowany do:
1) Wykonawców;
2) i/lub do Podmiotów, które w niniejszym postępowaniu zobowiążą się Wykonawcom do udostępnienia im zasobów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy.
8. Podwykonawstwo
1) Zamawiający niniejszym informuje Wykonawców, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zastrzega sobie, że zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ, kluczowym przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wszystkich elementów wchodzących w skład zamawianego przedmiotu zamówienia,
2) Zamawiający zastrzega, że kluczowy przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2, nie może być powierzony podwykonawcom.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7974bd48-1033-4356-bbf1-4f3ee283708d
Biuletyn 530176-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
Zamawiajacy adres ulica ul. Dorodna
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03195
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon ,
Zamawiajacy email sursek@ichtj.waw.pl
Adres strony url www.ichtj.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ichtj.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Chemii i Techniki Jądrowej, ul. Dorodna 16 bud. 37 pok. 39, 03-195 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pieca wysokotemperaturowego, młynka planetarnego i kolektora frakcji
Numer referencyjny ZP/6/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Dostawa pieca wysokotemperaturowego, młynka planetarnego i kolektora frakcji”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących części zamówienia publicznego: Część nr 1: Zakup, na potrzeby stanowiska do badań korozji, aparatury naukowo-badawczej służącej bezpośrednio do realizacji projektu: "Analiza możliwości i badania eksperymentalne paliw dla reaktorów chłodzonych wodą o zwiększonej odporności w sytuacjach awaryjnych" (Zadanie nr 3), tj. sterowanego komputerowo pieca do wygrzewań z szerokim zakresem temperatur pracy i z możliwością pracy w kontrolowanych atmosferach oraz możliwością współpracy ze stacją dozowania gazów i przenoszenia wsadu do strefy chłodzenia z różnymi ośrodkami chłodzącymi, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część nr 2: Zakup aparatury naukowo-badawczej służącej bezpośrednio do realizacji projektu: "Analiza możliwości i badania eksperymentalne paliw dla reaktorów chłodzonych wodą o zwiększonej odporności w sytuacjach awaryjnych" (Zadanie nr 1), tj. młynka planetarnego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część nr 3: Zakup kolektora frakcji na bieżące potrzeby prowadzonych badań w ramach realizacji projektu "Odzysk uranu i metali towarzyszących z odpadów przemysłowych różnego pochodzenia", zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Realizacja dostawy nowego, nieużywanego i wyprodukowanego co najmniej w 2016 roku przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, dla Części nr 1: 1 kpl. sterowanego komputerowo pieca do wygrzewań z szerokim zakresem temperatur pracy i z możliwością pracy w kontrolowanych atmosferach oraz możliwością współpracy ze stacją dozowania gazów i przenoszenia wsadu do strefy chłodzenia z różnymi ośrodkami chłodzącymi odbędzie się transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i musi zostać dostarczone jako urządzenie kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. dla Części nr 2: 1 kpl. młynka planetarnego odbędzie się transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i musi zostać dostarczone jako urządzenie kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. dla Części nr 3: 1 kpl. kolektora frakcji odbędzie się transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i musi zostać dostarczone jako urządzenie kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. 4. Wykonawca dokona instalacji wszystkich elementów wchodzących w skład zamawianego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 i wymienionych w Specyfikacji Technicznej Przedmiotu Zamówienia (Załączniki Nr 1, 2 i 3 do SIWZ) wraz z jego przetestowaniem w siedzibie Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia uznany zostanie za wykonany na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ podpisany komisyjnie przez Strony, który wraz z fakturą VAT stanowić będzie podstawę do dokonania płatności za realizację przedmiotu zamówienia. 6. Zasady i warunki płatności oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 2, jest skierowany do: 1) Wykonawców; 2) i/lub do Podmiotów, które w niniejszym postępowaniu zobowiążą się Wykonawcom do udostępnienia im zasobów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy. 8. Podwykonawstwo 1) Zamawiający niniejszym informuje Wykonawców, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zastrzega sobie, że zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ, kluczowym przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wszystkich elementów wchodzących w skład zamawianego przedmiotu zamówienia, 2) Zamawiający zastrzega, że kluczowy przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2, nie może być powierzony podwykonawcom.
Cpv glowny przedmiot 42300000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego wymogu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) poprzez złożenie wraz z ofertą (art. 25a ust. 1 ustawy) w zakresie niniejszego warunku oświadczenia/eń (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 5a do SIWZ) aktualnego/ych na dzień składania ofert. Informacje zawarte w powyższym/ych oświadczeniu/ach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu; 2) i poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego/ych na dzień złożenia dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum: dla Części nr 1 (piec wysokotemperaturowy do wygrzewań): 176.000,00 zł, dla Części nr 2 (młynek planetarny): 132.000,00 zł, dla Części nr 3 (kolektor frakcji): 25.000,00 zł. Informacje zawarte w złożonym/ych dokumencie/tach stanowią potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego dokumentu. 3) Dodatkowe informacje: a) do przeliczenia na PLN (zł) wartości wskazanej w dokumencie/tach złożonym/ch na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN (zł), Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania, b) w przypadku oferty składnej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w zakresie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum: dla Części nr 1 (piec wysokotemperaturowy do wygrzewań): 176.000,00 zł, dla Części nr 2 (młynek planetarny): 132.000,00 zł, dla Części nr 3 (kolektor frakcji): 25.000,00 zł, może potwierdzać spełnienie tego warunku w zakresie jednego z Wykonawców, c) wstępnie potwierdzająca ocena, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganego/ych ww. oświadczenia/eń (wg wzoru zawartego w Załączniku Nr 5a, b, c, d do SIWZ), na zasadzie spełnia: spełnia – nie spełnia, d) następnie ocena potwierdzająca, że Wykonawca (zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego/ych wezwaniem Zamawiającego w trakcie postępowania oświadczenia/eń, dokumentu/ów zostanie dokonana na zasadzie: spełnia – nie spełnia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) poprzez złożenie wraz z ofertą (art. 25a ust. 1 ustawy) w zakresie niniejszego warunku oświadczenia/eń (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 5a do SIWZ) aktualnego/ych na dzień składania ofert. Informacje zawarte w powyższym/ych oświadczeniu/ach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu; 2) i poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego na dzień złożenia: wykazu dostaw przedmiotu zamówienia, o którym mowa w III Rozdziale SIWZ ust. 2 (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 8 do SIWZ) w celu wykazania w nim, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie dla Części nr 1 (piec wysokotemperaturowy do wygrzewań): co najmniej jedną dostawę zawierającą piec wysokotemperaturowy do wygrzewań o wartości min. 176.000,00 zł brutto, dla Części nr 2 (młynek planetarny): co najmniej dwie dostawy zawierające młynek planetarny o wartości min. 300.000,00 zł brutto, dla Części nr 3 (kolektor frakcji): co najmniej dwie dostawy zawierające kolektor frakcji o wartości min. 50.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacje zawarte w złożonym/ych dokumencie/tach stanowią potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego dokumentu/ów. 3) Dodatkowe informacje: a) do przeliczenia na PLN (zł) wartości wskazanej w dokumencie/tach złożonym/ch na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN (zł), Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania, b) w przypadku oferty składnej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w zakresie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykaz dostaw (wg wzoru zawartego w Załączniku Nr 8 do SIWZ) może spełnić i wykazać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. c) wstępnie potwierdzająca ocena, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na postawie złożonego/ych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganego/ych ww. oświadczenia/eń, na zasadzie spełnia: spełnia – nie spełnia, d) następnie ocena potwierdzająca, że Wykonawca (zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego/ych wezwaniem Zamawiającego w trakcie postępowania oświadczenia/eń, dokument/ów zostanie dokonana na zasadzie: spełnia – nie spełnia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W odniesieniu do SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY pkt. I.1) NAZWA I ADRES: DODAJE SIĘ w polu Krajowy numer identyfikacyjny - Zamawiający uzupełnia wpis o numer REGON: 001024020
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Wykonawca składa Zamawiającemu w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego (zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższy dokument, tj. „odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej” z ust. 2 pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Zakresie warunkow udzialu 1) 1) Wykonawca poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego/ych na dzień złożenia dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum dla Części nr 1 (piec wysokotemperaturowy do wygrzewań): 176.000,00 zł, dla Części nr 2 (młynek planetarny): 132.000,00 zł, dla Części nr 3 (kolektor frakcji): 25.000,00 zł, W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy dokument dotyczący „odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia” z ust. 3 pkt. 2 składa jeden Wykonawca, ten, który dokumentem tym potwierdza wymagania Zamawiającego w zakresie spełnienia warunku udziału z art. 22 ust. 1b pkt.2 ustawy. 2) poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego na dzień złożenia: wykazu dostaw przedmiotu zamówienia, o którym mowa w III Rozdziale SIWZ ust. 1 (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 8 do SIWZ) w celu wykazania w nim, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej dla Części nr 1 (piec wysokotemperaturowy do wygrzewań): co najmniej jedną dostawę zawierającą piec wysokotemperaturowy do wygrzewań o wartości min. 176.000,00 zł brutto, dla Części nr 2 (młynek planetarny): co najmniej dwie dostawy zawierające młynek planetarny o wartości min. 300.000,00 zł brutto, dla Części nr 3 (kolektor frakcji): co najmniej dwie dostawy zawierające kolektor frakcji o wartości min. 50.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. wykaz usług z ust. 3 pkt. 3 może złożyć i wykazać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie potwierdzając wymagania Zamawiającego w zakresie spełnienia warunku udziału z art. 22 ust. 1b pkt.3 ustawy
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca składa Zamawiającemu (na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy) w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji (po otwarciu ofert), o których jest mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 5c do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej każdy z Wykonawców może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie poprowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie/a z ust. 4. pkt. 1 Wykonawca składa pisemnie w oryginale w języku polskim; 2) Podmiot trzeci a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w swoich oświadczeniach składanych na mocy z art. 25a ust. 1 ustawy, tj.: • w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania – wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 5b do SIWZ (ust. 1) • i w swoim oświadczeniu dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 5a do SIWZ (ust. 2), b) Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda również od Wykonawcy, który podlega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: • zgodnie z wymaganiami zawartymi w ust. 2 pkt. 1 aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, d) Wykonawca na mocy art. 22a ustawy może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, e) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 ustawy, f) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, g) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3) Podwykonawcy niebędący Podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania (ust. 1 pkt. 2) zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 5b do SIWZ i podpisanym przez Wykonawcę. 4) Wykonawcy zagraniczni a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 4 lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 4 lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 pkt 4 lit. b) stosuje się, d) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu, e) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu, f) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5. Inne dokumenty niewymienione w ust. 1-4 1) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inne(a) niż ujawnione w dokumencie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zgodnie z art. 23 ustawy, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres; 3) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 2 zostanie wybrana, Zamawiający żąda dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w terminie, o którym mowa w XVI Rozdziale SIWZ w ust. 4, a kopia tej umowy zostanie umieszczona w aktach niniejszego postępowania; 4) Niezależnie od dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: a) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu nie spełnienia okoliczności, o których mowa w niniejszej SIWZ, a wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców oddzielnie, b) wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie lub w imieniu Wykonawców składa ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, posiadający takie uprawnienia wskazane w tym zakresie w pełnomocnictwie, o którym mowa w ust. 4 pkt. 2, c) wymagane oświadczenia i dokumenty, Wykonawcy składają w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie, d) kopie dokumentów dotyczących Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są poświadczane za zgodność z oryginałem przez każdego Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy, jeżeli w zakresie pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 4 pkt. 2 nie zostało ustanowione inaczej; 5) Wykonawca załącza do oferty zaakceptowany podpisem na stronie tytułowej lub na ostatniej stronie przez Wykonawcę wzór umowy – Załącznik Nr 6 do SIWZ; 6) Wykonawca załącza do oferty wypełniony formularz ofertowy, którego wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do SIWZ; 7) Wykonawca złoży Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualne na dzień złożenia Oświadczenie Wykonawca(y), że w trakcie realizacji zamówienia (umowy) w przypadku upływu terminu ważności dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum dla Części nr 1 (piec wysokotemperaturowy do wygrzewań): 176.000,00 zł, dla Części nr 2 (młynek planetarny): 132.000,00 zł, dla Części nr 3 (kolektor frakcji): 25.000,00 zł, o którym/ych jest mowa w VI Rozdziale SIWZ w ust. 3 pkt. 2, przedłoży(ą) Zamawiającemu do wglądu oryginał następnego/ych dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum dla Części nr 1 (piec wysokotemperaturowy do wygrzewań): 176.000,00 zł, dla Części nr 2 (młynek planetarny): 132.000,00 zł, dla Części nr 3 (kolektor frakcji): 25.000,00 zł, z terminem ważności obejmującym swoim zakresem termin zakończenia realizacji umowy przedłużony o 30 dni kalendarzowych, której(ego) kopia wraz z potwierdzeniem opłacenia zostanie załączona do umowy. Wzór przedmiotowego oświadczenia zawarty jest w Załączniku Nr 5d do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości dla Części nr 1 (piec wysokotemperaturowy do wygrzewań): 1.500,00 zł, dla Części nr 2 (młynek planetarny): 1.100,00 zł, dla Części nr 3 (kolektor frakcji): 250,00 zł, w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SIWZ, a w szczególności na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie określonym zgodnie z wymaganiami zawartymi w art. 94 ustawy Pzp. 3. W przypadku, gdy za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnik wyznaczony przez tych Wykonawców przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy dokument, o którym jest mowa w Rozdziale VI SIWZ w ust. 5 pkt. 3. Przedmiotowy dokument – umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę – powinien określać m.in.: 1) podmioty składające ofertę; 2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa; 3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw; 4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy: 1) przedłożyć Zamawiającemu do wglądu oryginał polisy, a w przypadku jej braku inny dokument, o której mowa w Rozdziale VI SIWZ w ust. 3 pkt. 5, której(ego) kopia wraz z potwierdzeniem opłacenia zostanie załączona do umowy; 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) konieczności przedłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy spowodowanej zaistnieniem siły wyższej, o której jest mowa w § 8 umowy; 2) zmiany stawki VAT obowiązującej na oferowane materiały, usługi lub roboty pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem Ministra Finansów; 3) zaistnienia potrzeby zmiany producenta materiałów, produktów, wyrobów, oferowanych do realizacji zamówienia – na wniosek Wykonawcy pod warunkiem że oferowane materiały (produkty) będą takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany; o których mowa w § 13 ust. 2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 6. Zmiany z ust. 5 inicjowane są na pisemny wniosek jednej ze Stron. 7. Wniosek w sprawie proponowanej zmiany musi zawierać co najmniej: 1) opis zmiany; 2) uzasadnienie zmiany wraz z załączeniem odpowiednich oświadczeń lub/i dokumentów potwierdzających celowość, konieczność lub/i prawidłowość takiej zmiany; 3) czas wykonania zmiany oraz jej wpływ na termin realizacji zamówienia czy zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w umowie. 8. Wszelkie zmiany Umowy, o których mowa w ust. 5, wymagają zgody obu Stron i muszą być dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego: ul. Dorodna 16, 03-195 Warszawa, w bud. Nr 57, w sali Rady Naukowej

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa piec wysokotemperaturowy do wygrzewań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42300000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup, na potrzeby stanowiska do badań korozji, aparatury naukowo-badawczej służącej bezpośrednio do realizacji projektu: "Analiza możliwości i badania eksperymentalne paliw dla reaktorów chłodzonych wodą o zwiększonej odporności w sytuacjach awaryjnych" (Zadanie nr 3), tj. sterowanego komputerowo pieca do wygrzewań z szerokim zakresem temperatur pracy i z możliwością pracy w kontrolowanych atmosferach oraz możliwością współpracy ze stacją dozowania gazów i przenoszenia wsadu do strefy chłodzenia z różnymi ośrodkami chłodzącymi, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Część nr 2: Zakup aparatury naukowo-badawczej służącej bezpośrednio do realizacji projektu: "Analiza możliwości i badania eksperymentalne paliw dla reaktorów chłodzonych wodą o zwiększonej odporności w sytuacjach awaryjnych" (Zadanie nr 1), tj. młynka planetarnego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa młynek planetarny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31720000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup aparatury naukowo-badawczej służącej bezpośrednio do realizacji projektu: "Analiza możliwości i badania eksperymentalne paliw dla reaktorów chłodzonych wodą o zwiększonej odporności w sytuacjach awaryjnych" (Zadanie nr 1), tj. młynka planetarnego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa kolektor frakcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38500000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup kolektora frakcji na bieżące potrzeby prowadzonych badań w ramach realizacji projektu "Odzysk uranu i metali towarzyszących z odpadów przemysłowych różnego pochodzenia", zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)