„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – napojów do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 4 części: 1. Kawa, Herbata, 2.Woda, 3 Soki, 4. Napoje orzeźwiające"

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Soki owocowe i warzywne,
  • Kawa, herbata i podobne produkty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530144-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158600004, 411100003, 153200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – napojów do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na cztery części: 1. Sukcesywna dostawa kawy i herbaty; 2. Sukcesywna dostawa wody pitnej, 3. Sukcesywna dostawa soków, 4. Sukcesywna dostawa napjów orzeźwiających, zgodnie z formularzami ofertowo – cenowymi ( załącznik 2a, 2b, 2c, 2d ) stanowiącymi załączniki do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części: a) część 1 – kawa, herbata, b) część 2 – woda pitna, c) część 3 – soki, d) część 4 – napoje orzeźwiające. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bfaf5833-8143-492e-afc0-526bb49142ac
Biuletyn 530144-N-2017
Zamawiajacy nazwa Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
Regon 2069886400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 848 84 94,
Zamawiajacy fax 74 848 84 94
Zamawiajacy email biuro@agua-zdroj.pl
Adres strony url www.aqua-zdroj.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.aqua-zdroj.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6, Biuro Zarządu.
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – napojów do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 4 części: 1. Kawa, Herbata, 2.Woda, 3 Soki, 4. Napoje orzeźwiające"
Numer referencyjny 17/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – napojów do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na cztery części: 1. Sukcesywna dostawa kawy i herbaty; 2. Sukcesywna dostawa wody pitnej, 3. Sukcesywna dostawa soków, 4. Sukcesywna dostawa napjów orzeźwiających, zgodnie z formularzami ofertowo – cenowymi ( załącznik 2a, 2b, 2c, 2d ) stanowiącymi załączniki do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części: a) część 1 – kawa, herbata, b) część 2 – woda pitna, c) część 3 – soki, d) część 4 – napoje orzeźwiające. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Cpv glowny przedmiot 15860000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca, który do realizacji niniejszego zamówienia skieruje 1 osobę, odpowiedzialną za koordynację i kontrolę jakości świadczonej usługi ( Koordynator Umowy)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna , techniczna, eksploatacyjna), b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, c) jeżeli wystąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT. d) zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia lub terminu dostarczenia towaru w przypadku zaistnienia przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, np. udokumentowanego ogólnego braku na rynku jakiegoś asortymentu produktów lub wielkości opakowań.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa kawy i herbaty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15860000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem ofertowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa wody pitnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 41110000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem ofertowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa soków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15320000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem ofertowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)