GuidZP400 |
47e7b711-44e0-4074-9253-3892b7fd3074
|
Biuletyn |
530112-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej
|
Regon |
28338600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Grunwaldzki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81372
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 785 58 11,
|
Zamawiajacy fax |
58 785 58 61
|
Zamawiajacy email |
eksploatacja@muzyczny.org
|
Adres strony url |
www.muzyczny.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Artystyczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzyczny.org
|
Oferty wnioski dostepne |
Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej, Plac Grunwaldzki 1, 81-372 Gdynia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa reflektorów „ruchoma głowa” typu SPOT oparta na źródle światła LED
|
Numer referencyjny |
4/PN/TE/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa reflektorów „ruchoma głowa” typu SPOT oparta na źródle światła LED – 15szt., o parametrach nie gorszych niż:
- źródło światła: dioda LED o mocy 270W
- antyrefleksyjna soczewka obiektywu
- kąt świecenia: płynny zoom w przedziale min. 5°-49°”
- minimalne natężenie generowanego światła (lux) mierzone z odległości 5m od źródła: 19950 (dla kąta 5°), 1008 (dla kąta 50°)
- system kolorów: płynne CMY + tarcza 8 kolorów + otwarty
- temperatura barwowa źródła: 7000K
- płynne ustawienie temperatury barwowej (CTO) w zakresie min. 2700K - 6000K
- zmotoryzowany autofocus
- tarcze gobo: pierwsza z 7 rotacyjnymi, wymiennymi gobo + otwarty; druga z 6 stałymi niewymiennymi gobo + otwarty
- pryzma trójścienna okrągła indeksowana z rotacją w obu kierunkach i regulacją prędkości
- płynny filtr frost (0 - 100%)
- zmotoryzowana, płynnie działająca przesłona IRIS w zakresie 5-100%
- zakres ruchu: Tilt min 267°; PAN min 630°
- możliwość zmiany rozdzielczości ruchu: 8 lub 16 bit
- tryb automatycznego powrotu urządzenia do zaprogramowanej pozycji w obu osiach w razie przypadkowej zmiany tej pozycji (z możliwością wyłączenia)
- możliwość zaprogramowania maksymalnej temperatury źródła
- tryb ograniczający prędkość ruchu w obu płaszczyznach pozwalający na zredukowanie hałasu generowanego przez urządzenie
- Obsługiwane protokoły: DMX512, W-DMX, RDM
- Kanały DMX: 19, 21, 28, 29
- Możliwość stworzenia własnego modu
- Możliwość zmiany ustawień i monitorowania parametrów pracy urządzenia poprzez RDM
- Wbudowany odbiornik W-DMX Wireless Solution
- Kolorowy ekran LCD o wysokiej rozdzielczości
- tryb hibernacji pozwalający na wprowadzenie urządzenia w stan czuwania po ustalonym czasie od zaniku sygnału DMX oraz natychmiastowe, ponowne uruchomienie po jego dostarczeniu
- możliwość zmiany ustawień bez konieczności podłączania do źródła zasilania dzięki wbudowanej baterii
- chłodzenie hybrydowe: płyn chłodzący i wentylatory
- złącze prądowe wejściowe typu PowerCon TRUE1
- złącza DMX: konektory XLR 3 i 5 pinowe
- waga: max. 24 kg
- temperatura pracy: -10/45°
- kabel zasilający, kabel DMX, linka bezpieczeństwa i zawiesia typu omega w komplecie
- możliwość ustawienia blokady transportowej TILT w pozycjach: 45, 95 i 135°
- zawiesia typu omega z możliwością płynnej regulacji zamocowania haka / klamry
|
Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
160000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
7
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 2 dostaw sprzętu oświetleniowego o wartości nie niższej niż 130.000 tys. zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych, 00/100) brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz.716) 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz zawierający co najmniej 2 dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. 2 dostawy sprzętu oświetleniowego o wartości nie niższej niż 130.000 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych, 00/100) brutto za każda wykonaną dostawę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie ww. dostawy zostały wykonane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (Jeżeli dotyczy) 2) pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
2) konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) zmiana terminu wykonania zamówienia wyniknie z wydłużenia czasu postępowania np. z powodu konieczności wezwania wykonawcy do uzupełnienia brakujących oświadczeń i dokumentów, wniesionego odwołania
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|