Wykonanie systemów ekspozycyjnych jako pierwszego wyposażenia do budowanego Domu Kultury KADR przy ul. Rzymowskiego 32 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa DK Kadr (rewitalizacja)”

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529196-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie wykonać, dostarczyć i zamontować zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia elementy systemu ekspozycyjnego, na który składają się: System listew do wieszania obrazów (1 kpl.), tablica korkowa 100x100 cm w ramie aluminiowej na sztywnym podkładzie (szt. 16), tablica czarna 180x60 cm (szt. 1), tablica metalowa (szt. 7), system ścian ekspozycyjnych wys. 2,5 m (42,20 m), sztankiet 4 m (4 szt.), sztankiet 3 m (2 szt.), sztankiet 6 m (2 szt.), sztankiet 7 m (2 szt.). Ponadto w ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie wykonać powłokę na płaskiej powierzchni, nadającą się do pisania i rysowania kredą białą i kolorową oraz flamastrami kredowymi (18,88 m2)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d0a837a1-401a-461e-9f59-98ced6b5119e
Biuletyn 529196-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Regon 015259663
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 25/25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-517
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225651560,
Zamawiajacy fax 225651560
Zamawiajacy email mokotow.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony url www.mokotow.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mokotow.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mokotow.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna. Osobiście lub za pośrednictwem w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie systemów ekspozycyjnych jako pierwszego wyposażenia do budowanego Domu Kultury KADR przy ul. Rzymowskiego 32 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa DK Kadr (rewitalizacja)”
Numer referencyjny UD-IV-WZP.271.74.2017.MKA
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie wykonać, dostarczyć i zamontować zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia elementy systemu ekspozycyjnego, na który składają się: System listew do wieszania obrazów (1 kpl.), tablica korkowa 100x100 cm w ramie aluminiowej na sztywnym podkładzie (szt. 16), tablica czarna 180x60 cm (szt. 1), tablica metalowa (szt. 7), system ścian ekspozycyjnych wys. 2,5 m (42,20 m), sztankiet 4 m (4 szt.), sztankiet 3 m (2 szt.), sztankiet 6 m (2 szt.), sztankiet 7 m (2 szt.). Ponadto w ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie wykonać powłokę na płaskiej powierzchni, nadającą się do pisania i rysowania kredą białą i kolorową oraz flamastrami kredowymi (18,88 m2)
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 146859,12
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda, polegające na wykonaniu systemu ekspozycyjnego obejmującego montaż sztankietów.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ). Dowody określające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust.1pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie składa wykonawca, którego dotyczą podstawy wykluczenia wymienione w art. 24 ust.1pkt 13-14, 16-20 Ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. W przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom składa informację o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ) 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy) 8. Formularz cenowy ofertowy.
Czy wadium 1
Wadium 4000,00 PLN (cztery tysiące)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2.Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dotyczące: 1)terminu zakończenia przedmiotu umowy, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach: a)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu usługi, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy, b)gdy wystąpi konieczność wykonania prac zamiennych lub innych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, c)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2)sposobu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a)wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, b)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.Jeżeli Wykonawca uzna konieczność wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w ust. 2 zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4.Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady określone w umowie i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy. 5.W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3 wraz z informacjami uzasadniającymi żądanie zmiany umowy, Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 6.Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 24,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 16,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)