GuidZP400 |
d0a837a1-401a-461e-9f59-98ced6b5119e
|
Biuletyn |
529196-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
|
Regon |
015259663
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25/25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-517
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225651560,
|
Zamawiajacy fax |
225651560
|
Zamawiajacy email |
mokotow.wzp@um.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.mokotow.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mokotow.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mokotow.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna. Osobiście lub za pośrednictwem w siedzibie zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie systemów ekspozycyjnych jako pierwszego wyposażenia do budowanego Domu Kultury KADR przy ul. Rzymowskiego 32 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa DK Kadr (rewitalizacja)”
|
Numer referencyjny |
UD-IV-WZP.271.74.2017.MKA
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie wykonać, dostarczyć i zamontować zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia elementy systemu ekspozycyjnego, na który składają się: System listew do wieszania obrazów (1 kpl.), tablica korkowa 100x100 cm w ramie aluminiowej na sztywnym podkładzie (szt. 16), tablica czarna 180x60 cm (szt. 1), tablica metalowa (szt. 7), system ścian ekspozycyjnych wys. 2,5 m (42,20 m), sztankiet 4 m (4 szt.), sztankiet 3 m (2 szt.), sztankiet 6 m (2 szt.), sztankiet 7 m (2 szt.). Ponadto w ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie wykonać powłokę na płaskiej powierzchni, nadającą się do pisania i rysowania kredą białą i kolorową oraz flamastrami kredowymi (18,88 m2)
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
146859,12
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda, polegające na wykonaniu systemu ekspozycyjnego obejmującego montaż sztankietów.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ). Dowody określające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust.1pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie składa wykonawca, którego dotyczą podstawy wykluczenia wymienione w art. 24 ust.1pkt 13-14, 16-20 Ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. W przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom składa informację o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ) 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy) 8. Formularz cenowy ofertowy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
4000,00 PLN (cztery tysiące)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2.Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dotyczące: 1)terminu zakończenia przedmiotu umowy, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach: a)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu usługi, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy, b)gdy wystąpi konieczność wykonania prac zamiennych lub innych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, c)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2)sposobu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a)wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, b)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.Jeżeli Wykonawca uzna konieczność wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w ust. 2 zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4.Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady określone w umowie i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy. 5.W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3 wraz z informacjami uzasadniającymi żądanie zmiany umowy, Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 6.Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
9:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|