| GuidZP400 |
a712da81-d947-4a35-b36f-7e1a4f66610a
|
| Biuletyn |
529790-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Sejmu
|
| Regon |
001103340
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4/6/8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48226942234,
|
| Zamawiajacy fax |
+48226941149
|
| Zamawiajacy email |
biuro-zam@sejm.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.sejm.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Sejmu
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sejm.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sejm.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Sejmu, Biuro Inwestycyjno-Techniczne, Aleja na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
|
| Numer referencyjny |
BIT-3021-13/17(MNM)
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Magazynu Centralnego Kancelarii Sejmu materiałów piśmienno-biurowych i kopert wg szacunkowej ilości i rodzaju, wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia aktualne na dzień składania ofert w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.
,
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy wraz z Formularzami cenowymi,
2) Oświadczenia aktualne na dzień składania ofert w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.
3) W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika,
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia,
5) Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w pkt 2 - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2,
6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 2 dotyczące tych podmiotów -zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część A
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Magazynu Centralnego Kancelarii Sejmu materiałów piśmienno-biurowych i kopert wg szacunkowej ilości i rodzaju, wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w części A (poz. 1 – 47) - Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część B
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Magazynu Centralnego Kancelarii Sejmu materiałów piśmienno-biurowych wg szacunkowej ilości i rodzaju wymienionych, w Opisie przedmiotu zamówienia w części B (poz. 48 – 102) - Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Część C
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199230-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Magazynu Centralnego Kancelarii Sejmu kopert wg szacunkowej ilości i rodzaju, wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w części C (poz. 103 – 112) - Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |