Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych – tonerów, tuszy, bębnów do drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów.

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528403-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, ul. Wronia 53, fabrycznie nowych (nie regenerowanych), oryginalnych (tj. pochodzących od producenta drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów) lub równoważnych (zgodnie z opisem równoważności zawartym OPZ), oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy, bębnów) do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów według wykazu zawartego w Formularzu asortymentowo sprzętowym (Załącznik nr 1 do Formularza Oferty).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 76e4eace-e48b-4c9e-acb3-14e943fe9245
Biuletyn 528403-N-2017
Zamawiajacy nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Regon 1751157500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wronia
Zamawiajacy adres numer domu 53
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00874
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 375 86 67,
Zamawiajacy fax (22) 375 86 21, 3758803
Zamawiajacy email azakoscielna@gddkia.gov.pl
Adres strony url www.gddkia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gddkia.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gddkia.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Warszawie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedzibia Zamawiającego w Warszawie ul. Wronia 53, Kancelaria, parter, pokój nr 004
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych – tonerów, tuszy, bębnów do drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów.
Numer referencyjny DPR.DPR-2.2413.20.2017.BDG.5
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, ul. Wronia 53, fabrycznie nowych (nie regenerowanych), oryginalnych (tj. pochodzących od producenta drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów) lub równoważnych (zgodnie z opisem równoważności zawartym OPZ), oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy, bębnów) do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów według wykazu zawartego w Formularzu asortymentowo sprzętowym (Załącznik nr 1 do Formularza Oferty).
Cpv glowny przedmiot 30125120-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Dostawy towarów, stanowiących przedmiot Umowy, odbywać się będą sukcesywnie, partiami w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy lub do wyczerpania limitu kwoty - maksymalnej wysokości zobowiązań Zamawiającego z tytułu realizacji Umowy w zakresie obejmującym rodzaj, ilość i ceny przedmiotu Umowy określonych w ofercie Wykonawcy, w zależności od tego, który moment nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy obejmujące materiały eksploatacyjne (tusze lub tonery) do urządzeń biurowych o wartości co najmniej 200.000,00 PLN brutto każda. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów - w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. Tylko w przypadku Wykonawców oferujących produkty równoważne, zgodnie z opisem równoważności zamieszczonym w Tomie III (OPZ) SIWZ: 1) Oświadczenie producenta równoważnych materiałów eksploatacyjnych, że oferowane materiały eksploatacyjne oferowane przez Wykonawcę mają jakość, wydajność i niezawodność nie gorszą niż materiały eksploatacyjne oryginalne; 2) Oświadczenie producenta równoważnych materiałów eksploatacyjnych, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego, materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez Wykonawcę nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych; 3) Oświadczenie producenta równoważnych materiałów eksploatacyjnych, że równoważne materiały eksploatacyjne oferowane przez Wykonawcę nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera, tuszu); 2. W przypadku wszystkich Wykonawców: 1) Oświadczenie Wykonawcy oferowanych materiałów eksploatacyjnych, że oferowane materiały eksploatacyjne są fabrycznie nowe, wolne od wad, kompletne a żaden z elementów tych materiałów eksploatacyjnych nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyclingu oraz, że produkty te posiadają następujące certyfikaty: a) Certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli wystawione na producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych potwierdzające, że proces produkcji oferowanych materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami PN-EN ISO 9001:2015 lub normami równoważnymi; b) Certyfikat PN-EN ISO 14001:2015-09 lub równoważny, wystawiony na producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane materiały eksploatacyjne są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do formularza „Oferta”). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycję treści zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt III.3 ogłoszenia (również pkt 9.1. Tomu I (IDW) SIWZ); 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 10.6. Tomu I (IDW) SIWZ; 3) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 10.2. Tomu I (IDW) SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale. 2) jako Beneficjenta wadium należy wskazać – „Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą przy ul. Wroniej 53, 00-874 Warszawa”. 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4) musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy BGK 82 1130 1017 0020 1172 7890 0002 musi wpłynąć na wskazany rachunek najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 7. Utrata wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godzinie 11.15. 2. Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami: 1) w sprawach przedmiotu zamówienia: p. Łukasza Kowalczyka (022) 375 89 22. 2) w sprawach procedury: p. Marcin Stedler, tel.: (022) 375 88 01, faks: (022) 375 89 64, e-mail: mastedler@gddkia.gov.pl 3. Podwykonawstwo: 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.9. Tomu I (IDW) SIWZ. 3) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II (IPU) SIWZ. 4. Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby spośród wymienionych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, zostały określone w Tomie II (IPU) SIWZ. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt III.1.3) ogłoszenia (także pkt 7.2. Tomu I (IDW) SIWZ) Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez Wykonawców, warunków udziału w postępowaniu. 2) oświadczenia, o których mowa w pkt III.3 ogłoszenia (także pkt 9.1. Tomu I (IDW) SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt III. 7 ppkt 1 ogłoszenia (także pkt 9.3. Tomu I (IDW) SIWZ) składa każdy z Wykonawców. 4) zobowiązani są oni, na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4 i III.5.1 ogłoszenia (także pkt 9.7. Tomu I (IDW) SIWZ), przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.5.1 ogłoszenia (także pkt 9.7.1. Tomu I (IDW) SIWZ) składa odpowiednio Wykonawca/ Wykonawcy, który/ którzy wykazuje/-ą spełnianie warunku, w zakresie opisanym w pkt III.1 3) ogłoszenia (także pkt 7.2 Tomu I (IDW) SIWZ), natomiast dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III. 4 ogłoszenia (także pkt 9.7.2. Tomu I (IDW) SIWZ) składa każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)