Przetarg nieograniczony na wydzierżawienie CKiK MSWiA analizatora do diagnostyki w próbkach krwi dawców markerów HCV-Ab, HIV-Ab/Ag, HBs-Ag oraz kiły (anty-Treponema pallidum) wraz z wyposażeniem, a także na zakup testów do wykonywania powyższej diagnostyki.

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529929-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) wydzierżawienie na okres 24 miesięcy Zamawiającemu jednego analizatora wraz z niezbędnym wyposażeniem (analizator z wbudowanym ekranem, ups, drukarka w kolorze, czytnik kodów kreskowych,) i oprogramowaniem, wyprodukowanych nie wcześniej jak w 2009 roku, stacja wody z montażem – służącego do diagnostyki w próbkach krwi dawców markerów HCV-Ab, HIV-Ab/Ag, HBs-Ag oraz krętka bladego (anty-Treponema pallidum) całkowicie automatycznymi metodami. Świadczenie powyższej usługi dzierżawy analizatora (wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem) połączone będzie z realizacją na rzecz Zamawiającego usług dodatkowych w całym 24 - miesięcznym okresie dzierżawy, obejmujących:
a) dostawę i wymianę części zużywalnych do tego analizatora (i wyposażenia), a także dostawę oraz wymianę części nie należących do części zużywalnych,
b) aktualizację powyższego oprogramowania,
c) co najmniej dwa przeglądy serwisowe w ciągu roku analizatora (i wyposażenia), zakończone walidacją analizatora i potwierdzone stosownymi protokołami,
d) przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem,
e) podłączenie powyższego analizatora (wraz z wyposażeniem) do programu komputerowego ”PRACOWNIA RCKiK” (którego autorem jest firma SYGNITY) w sposób umożliwiający niezakłóconą transmisję danych,
2) zakup testów do wykonywania na analizatorze opisanym w pkt. 2.1.1 diagnostyki w próbkach krwi dawców markerów HCV-Ab, HIV-Ab/Ag, HBs-Ag oraz krętka bladego (anty-Treponema pallidum) - z zastrzeżeniem pkt. 2.1.3 - obejmujących:
a) 24 000 (słownie: dwadzieścia cztery tysiące) testów – HBsAg,
b) 24 000 (słownie: dwadzieścia cztery tysiące) testów - anty-HCV,
c) 24 000 (słownie: dwadzieścia cztery tysiące) testów - HIVAg /Ab,
d) 24 000 (słownie: dwadzieścia cztery tysiące) testów - anty- Treponema pallium.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aac213f2-d6a1-4a3b-afe1-66d677c4b738
Biuletyn 529929-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Regon 1578533400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wołoska
Zamawiajacy adres numer domu 137
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 082 462,
Zamawiajacy fax 225 081 216
Zamawiajacy email ckik@ckikmswia.com.pl
Adres strony url www.ckikmsw.pl
Adres strony internetowej Nie dotyczy.
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotyczy.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie dotyczy
Przeprowadza wspolnie podmiot list Nie dotyczy.
Postepowanie wspolne tresc Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy.
Dostep dokumentow zamowienia www.ckikmsw.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ckikmsw.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie dotyczy.
Oferty wnioski dostepne Nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie dotyczy.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA, ul. Wołoska 137, 02 – 507 Warszawa, Nowy Pawilon IX piętro, pokój 18 lub 19.
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie dotyczy.
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na wydzierżawienie CKiK MSWiA analizatora do diagnostyki w próbkach krwi dawców markerów HCV-Ab, HIV-Ab/Ag, HBs-Ag oraz kiły (anty-Treponema pallidum) wraz z wyposażeniem, a także na zakup testów do wykonywania powyższej diagnostyki.
Numer referencyjny Nr 2374/3/2017/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wydzierżawienie na okres 24 miesięcy Zamawiającemu jednego analizatora wraz z niezbędnym wyposażeniem (analizator z wbudowanym ekranem, ups, drukarka w kolorze, czytnik kodów kreskowych,) i oprogramowaniem, wyprodukowanych nie wcześniej jak w 2009 roku, stacja wody z montażem – służącego do diagnostyki w próbkach krwi dawców markerów HCV-Ab, HIV-Ab/Ag, HBs-Ag oraz krętka bladego (anty-Treponema pallidum) całkowicie automatycznymi metodami. Świadczenie powyższej usługi dzierżawy analizatora (wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem) połączone będzie z realizacją na rzecz Zamawiającego usług dodatkowych w całym 24 - miesięcznym okresie dzierżawy, obejmujących: a) dostawę i wymianę części zużywalnych do tego analizatora (i wyposażenia), a także dostawę oraz wymianę części nie należących do części zużywalnych, b) aktualizację powyższego oprogramowania, c) co najmniej dwa przeglądy serwisowe w ciągu roku analizatora (i wyposażenia), zakończone walidacją analizatora i potwierdzone stosownymi protokołami, d) przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, e) podłączenie powyższego analizatora (wraz z wyposażeniem) do programu komputerowego ”PRACOWNIA RCKiK” (którego autorem jest firma SYGNITY) w sposób umożliwiający niezakłóconą transmisję danych, 2) zakup testów do wykonywania na analizatorze opisanym w pkt. 2.1.1 diagnostyki w próbkach krwi dawców markerów HCV-Ab, HIV-Ab/Ag, HBs-Ag oraz krętka bladego (anty-Treponema pallidum) - z zastrzeżeniem pkt. 2.1.3 - obejmujących: a) 24 000 (słownie: dwadzieścia cztery tysiące) testów – HBsAg, b) 24 000 (słownie: dwadzieścia cztery tysiące) testów - anty-HCV, c) 24 000 (słownie: dwadzieścia cztery tysiące) testów - HIVAg /Ab, d) 24 000 (słownie: dwadzieścia cztery tysiące) testów - anty- Treponema pallium.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy.
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Nie dotyczy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił takich kompetencji. Wystarczający będzie wpis we właściwym rejestrze lub ewidencji przedmiotu działalności Wykonawcy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególności nie powinien zalegać w płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne oraz w płaceniu podatków i opłat o charakterze publicznoprawnym.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien posiadać zdolność techniczną oraz zawodową do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ, w szczególności dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o przynalezności albo braku przynalezności do tej samej grupy kapitałowej (według jednego z dwóch wariantów stanowiących wozry zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilku Przedsiębiorców prowadzących działalność np. w formie spółki cywilnej dotyczy to każdego z nich – Zamawiający dopuszcza złożenie informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobranej na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym, 2) certyfikat europejski CE lub deklaracja zgodności CE dla oferowanych urządzeń (produktów), 3) deklaracja zgodności dla każdego produktu, 4) certyfikaty zgodności dla testów zgodne z wymaganiami Dyrektywy Unii Europejskiej 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 i/lub Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679) – Zamawiający dopuszcza załączenie zamiast w/w certyfikatu oświadczenia placówki publicznej służby zdrowia o przydatności systemu (aparatu i odczynników) do stosowania w publicznych placówkach służby zdrowia, 5) dokument potwierdzający przydatność testów w krwiodawstwie wystawiony przez Instytut Hematologii i Transfuzjologii z siedzibą w Warszawie (IHiT), 6) opracowana w języku polskim instrukcję wykonania badań, 6) oświadczenie, że oferowane testy są dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 z 2010 r., poz. 7679), 6) kalkulacja cenowa testów do wykonywania diagnostyki na analizatorze sporządzona i podpisana przez Wykonawcę (załącznik nr 4 do oferty), 8) w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć wraz z ofertą opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę, a także po 100 testów dla każdego oznaczanego markera wraz z materiałami zużywalnymi na walidację nowego systemu badań, 9) Oświadczenie Wykonawcy sporządzone według wzoru zgodnego z załacznikiem nr 3 do SIWZ, 10) w przypadku zaoferowania używanej aparatury Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółowy opis, potwierdzający stan techniczny urządzeń na dzień nie wcześniejszy niż 30 dni przed terminem składania ofert.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Nie dotyczy.
Wadium Nie dotyczy.
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie Nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy.
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy.
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy.
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy.
Warunki do licytacji Nie dotyczy.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy.
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy.
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy.
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy.
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy.
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy.
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy.
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy.
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy.
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy.
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy.
IV 4 6 Nie dotyczy.
IV 4 7 Nie dotyczy.
IV 4 8 Nie dotyczy.
IV 4 9 Nie dotyczy.
IV 4 12 Nie dotyczy.
IV 4 13 Nie dotyczy.
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowi załacznik nr 5 do SIWZ i dostępny jest na stronie Zamawiającego: www.ckikmsw.pl
IV 4 14 Brak
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w odniesieniu do następujących postanowień: zmiana terminu dostawy – zmiana może wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostawy, trudności transportowe, produkcyjne, celne oraz uwarunkowania społeczne (petycje, protesty, strajki), zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamawianych testów objętych umową o ± 10%, zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego (np. zmiana siedziby, nazwy, adresu) związana z wewnętrzną reorganizacją Wykonawcy/Zamawiającego w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, zmiana numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga anektowania umowy, zmiana nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, zmiana liczby opakowań, zmiana wartości - jeżeli po dacie podpisania umowy nastąpią jakiekolwiek zmiany w podatku VAT, które podwyższą lub obniżą cenę, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce zostanie stosownie obniżona lub podwyższona wartość przedmiotu umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli oferta zwiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji a Wykonawca pragnie wyłączyć ich jawność, powinien w sposób nie budzący wątpliwości oznaczyć dokumenty zawierające przedmiotowe informacje np. zamieścić je w oddzielnym opakowaniu z napisem "tajemnica przedsiębiorstwa".
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 55,00
  
Kryteria Parametry jakościowo - techniczne
Znaczenie 45,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)