Dostawa oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529944-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 483100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: Pakiet biurowy (licencja zbiorcza na 53 urządzenia). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e42c76d-a7d7-4665-8de0-b4deaf782e76
Biuletyn 529944-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
Regon 43012391300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obywatelska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20092
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814 635 300,
Zamawiajacy fax 814 635 305
Zamawiajacy email zamowienia@wup.lublin.pl
Adres strony url http://wuplublin.praca.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie będzie częściowo współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (84,28%) oraz ze środków krajowych w ramach Budżetu Samorządu Województwa Lubelskiego (15,72%) w związku z realizacją projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na lata 2017-2018” w ramach Działania 6.1 Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz również będzie częściowo współfinansowane w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1 oraz w 15% ze środków krajowych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać za pomocą operatora pocztowego lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, Kancelaria Ogólna - pokój 216
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer referencyjny ZP.342-13/MKA/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: Pakiet biurowy (licencja zbiorcza na 53 urządzenia). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci • Karta katalogowa lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta – zawierające informacje potwierdzające spełnienie kryteriów obowiązkowych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ). W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd. • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące legalności oprogramowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ b) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ c) dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy kryteriów opcjonalnych (dodatkowych) określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ): • karta katalogowa lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta. W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd.; d) pełnomocnictwo do reprezentowania: • wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych do oferty dokumentów. • wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). UWAGA. pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony.) e) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie tajemnicę przedsiębiorstwa). f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Dodatkowe składniki pakietu biurowego
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)