„Dostawa jednorazowych, niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych na doposażenie pracowni chemicznej dla kształcenia studentów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku”

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529161-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1. Apteczka medyczna do laboratorium chemicznego
Wyposażenie apteczki musi umożliwić udzielenie pierwszej pomocy przed przybyciem służb medycznych w miejscach, gdzie osoby narażone są na obrażenia chemiczne.
Opakowanie powinno umożliwić powieszenie apteczki na ścianie lub postawienie w łatwo dostępnym miejscu. Opakowanie musi być w postaci twardej walizki z tworzywa w jaskrawym, pomarańczowym kolorze i zawierać wszystkie niżej wymienione artykuły.
Apteczka musi zawierać:
1. Bandaż elastyczny 8 cm x 4 m 1 szt.
2. Opaska dziana podtrzymująca 5 cm x 4 m 1 szt.
3. Opatrunek indywidualny jałowy A 1 szt.
4. Gaza opatrunkowa jałowa 9 x 9 cm 1 szt.
5. Gaza opatrunkowa jałowa 1/2 m2 1 szt.
6. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 6 cm 1 szt.
7. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 8 cm 1 szt.
8. Przylepiec tkaninowy 1,25 cm x 5 m 1 szt.
9. Opatrunek hydrożelowy 5 x 5 cm 1 szt.
10. Opatrunek hydrożelowy 6 x 12 cm 2 szt.
11. Opatrunek hydrożelowy 20 x 40 cm 1 szt.
12. Chusta trójkątna 1 szt.
13. Koc ratunkowy 210 x 160 cm 1 szt.
14. Rękawiczki nitrylowe 2 pary
15. Maseczka do sztucznego oddychania 1 szt.
16. Płyn do dezynfekcji 1 szt.
17. Chusteczki do odkażania 20 szt.
18. Zestaw do płukania oka 2 szt.
19. Okulary ochronne 1 szt.
20. Agrafka 3 szt.
21. Nożyczki 1 szt.
22. Pęseta 1 szt.
23. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy 1 szt.
24. Opakowanie 1 szt.

Część 2. Zestaw do płukania oka.

Zestaw do płukania oka powinien zawierać 2 x 1- litrowe butelki z płynem do płukania oczu, umieszczone na wieszaku, stanowisko oraz zestaw do montażu na ścianie.
Okres przydatności 3 lata.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ce8c8a7-f2ae-4b85-aeab-824269a8a21d
Biuletyn 529161-N-2017
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Regon 61103840300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 243 665 400,
Zamawiajacy fax 243 665 421
Zamawiajacy email zamowienia@pwszplock.pl
Adres strony url www.pwszplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Wyższa publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwszplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwszplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w kopercie na adres Uczelni
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PWSZ w Płocku, plac dąbrowskiego 2, 09-402 Płock
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa jednorazowych, niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych na doposażenie pracowni chemicznej dla kształcenia studentów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku”
Numer referencyjny DA/PM/232-31/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1. Apteczka medyczna do laboratorium chemicznego Wyposażenie apteczki musi umożliwić udzielenie pierwszej pomocy przed przybyciem służb medycznych w miejscach, gdzie osoby narażone są na obrażenia chemiczne. Opakowanie powinno umożliwić powieszenie apteczki na ścianie lub postawienie w łatwo dostępnym miejscu. Opakowanie musi być w postaci twardej walizki z tworzywa w jaskrawym, pomarańczowym kolorze i zawierać wszystkie niżej wymienione artykuły. Apteczka musi zawierać: 1. Bandaż elastyczny 8 cm x 4 m 1 szt. 2. Opaska dziana podtrzymująca 5 cm x 4 m 1 szt. 3. Opatrunek indywidualny jałowy A 1 szt. 4. Gaza opatrunkowa jałowa 9 x 9 cm 1 szt. 5. Gaza opatrunkowa jałowa 1/2 m2 1 szt. 6. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 6 cm 1 szt. 7. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 8 cm 1 szt. 8. Przylepiec tkaninowy 1,25 cm x 5 m 1 szt. 9. Opatrunek hydrożelowy 5 x 5 cm 1 szt. 10. Opatrunek hydrożelowy 6 x 12 cm 2 szt. 11. Opatrunek hydrożelowy 20 x 40 cm 1 szt. 12. Chusta trójkątna 1 szt. 13. Koc ratunkowy 210 x 160 cm 1 szt. 14. Rękawiczki nitrylowe 2 pary 15. Maseczka do sztucznego oddychania 1 szt. 16. Płyn do dezynfekcji 1 szt. 17. Chusteczki do odkażania 20 szt. 18. Zestaw do płukania oka 2 szt. 19. Okulary ochronne 1 szt. 20. Agrafka 3 szt. 21. Nożyczki 1 szt. 22. Pęseta 1 szt. 23. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy 1 szt. 24. Opakowanie 1 szt. Część 2. Zestaw do płukania oka. Zestaw do płukania oka powinien zawierać 2 x 1- litrowe butelki z płynem do płukania oczu, umieszczone na wieszaku, stanowisko oraz zestaw do montażu na ścianie. Okres przydatności 3 lata.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc złoty
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Formularz ofertowy- Załącznik nr 1, b) Formularz cenowy – Załącznik nr 2, c) Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu d) Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, e) Informacja o pozacenowym kryterium oceny ofert – Załącznik nr 5 f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 6 - o ile dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.). 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:45
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Apteczka medyczna do laboratorium chemicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Wyposażenie apteczki musi umożliwić udzielenie pierwszej pomocy przed przybyciem służb medycznych w miejscach, gdzie osoby narażone są na obrażenia chemiczne. Opakowanie powinno umożliwić powieszenie apteczki na ścianie lub postawienie w łatwo dostępnym miejscu. Opakowanie musi być w postaci twardej walizki z tworzywa w jaskrawym, pomarańczowym kolorze i zawierać wszystkie niżej wymienione artykuły. Apteczka musi zawierać: 1. Bandaż elastyczny 8 cm x 4 m 1 szt. 2. Opaska dziana podtrzymująca 5 cm x 4 m 1 szt. 3. Opatrunek indywidualny jałowy A 1 szt. 4. Gaza opatrunkowa jałowa 9 x 9 cm 1 szt. 5. Gaza opatrunkowa jałowa 1/2 m2 1 szt. 6. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 6 cm 1 szt. 7. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 8 cm 1 szt. 8. Przylepiec tkaninowy 1,25 cm x 5 m 1 szt. 9. Opatrunek hydrożelowy 5 x 5 cm 1 szt. 10. Opatrunek hydrożelowy 6 x 12 cm 2 szt. 11. Opatrunek hydrożelowy 20 x 40 cm 1 szt. 12. Chusta trójkątna 1 szt. 13. Koc ratunkowy 210 x 160 cm 1 szt. 14. Rękawiczki nitrylowe 2 pary 15. Maseczka do sztucznego oddychania 1 szt. 16. Płyn do dezynfekcji 1 szt. 17. Chusteczki do odkażania 20 szt. 18. Zestaw do płukania oka 2 szt. 19. Okulary ochronne 1 szt. 20. Agrafka 3 szt. 21. Nożyczki 1 szt. 22. Pęseta 1 szt. 23. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy 1 szt. 24. Opakowanie 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw do płukania oka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zestaw do płukania oka powinien zawierać 2 x 1- litrowe butelki z płynem do płukania oczu, umieszczone na wieszaku, stanowisko oraz zestaw do montażu na ścianie. Okres przydatności 3 lata.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)