Wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych w projekcie pod nazwą "Urzędy Onlline"

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Gmina Płużnica
Miejscowość Płużnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529681-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych w projekcie pod nazwą "Urzędy Onlline", realizowanym przez Gminę Płużnica
w partnerstwie z gminami Brodnica, Brzozie, Grudziądz, Górzno, Lisewo, Łasin, Ryńsk i Zbiczno. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie i wdrożenie Gminnego Systemu Komunikacji On-line (GSKO) wraz z opracowanymi i wdrożonymi formularzami dla 5 Gmin (Brodnica, Brzozie, Lisewo, Górzno, Zbiczno);
2) Integrację e-formularzy z programami dziedzinowymi dla 9 Gmin (Grudziądz, Łasin, Płużnica, Ryńsk, Brodnica, Brzozie, Lisewo, Górzno, Zbiczno);
3) Wdrożenie pełnej automatyzacji wypełniania e-formularzy podatkowych z bazy programów dziedzinowych w 4 gminach (Grudziądz, Łasin, Płużnica, Ryńsk);
4) Modernizacja i pełna integracja Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
z programami dziedzinowymi dla 4 gmin (Grudziądz, Łasin, Płużnica, Ryńsk);
5) Doradztwo w zakresie obsługi wdrażanych systemów:
­ Gminny System Komunikacji On-line – 5 gmin x 6 godzin,
­ Elektroniczne Wdrażanie Dokumentacji – 4 gminy x 6 godzin,
­ Integracja e-formularzy z programami dziedzinowymi - 9 gmin x 6 godzin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cba7beb5-7164-492d-943d-007e3710abd7
Biuletyn 529681-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Płużnica
Regon 87111881000000
Zamawiajacy miejscowosc Płużnica
Zamawiajacy kod pocztowy 87214
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 687 52 00,
Zamawiajacy fax 56 688 73 91
Zamawiajacy email b.dudziak@pluznica.pl
Adres strony url www.pluznica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Płużnica, zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pluznica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego – w sekretariacie, pokój nr 7A, w godzinach pracy urzędu lub przesłać na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Płużnicy, Płużnica 60, 87 – 214 Płużnica
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych w projekcie pod nazwą "Urzędy Onlline"
Numer referencyjny GPI.271.26.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych w projekcie pod nazwą "Urzędy Onlline", realizowanym przez Gminę Płużnica w partnerstwie z gminami Brodnica, Brzozie, Grudziądz, Górzno, Lisewo, Łasin, Ryńsk i Zbiczno. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie i wdrożenie Gminnego Systemu Komunikacji On-line (GSKO) wraz z opracowanymi i wdrożonymi formularzami dla 5 Gmin (Brodnica, Brzozie, Lisewo, Górzno, Zbiczno); 2) Integrację e-formularzy z programami dziedzinowymi dla 9 Gmin (Grudziądz, Łasin, Płużnica, Ryńsk, Brodnica, Brzozie, Lisewo, Górzno, Zbiczno); 3) Wdrożenie pełnej automatyzacji wypełniania e-formularzy podatkowych z bazy programów dziedzinowych w 4 gminach (Grudziądz, Łasin, Płużnica, Ryńsk); 4) Modernizacja i pełna integracja Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) z programami dziedzinowymi dla 4 gmin (Grudziądz, Łasin, Płużnica, Ryńsk); 5) Doradztwo w zakresie obsługi wdrażanych systemów: ­ Gminny System Komunikacji On-line – 5 gmin x 6 godzin, ­ Elektroniczne Wdrażanie Dokumentacji – 4 gminy x 6 godzin, ­ Integracja e-formularzy z programami dziedzinowymi - 9 gmin x 6 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu (tj. dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) systemu informatycznego obejmującego Platformy usług publicznych (e-Urząd) współpracującej z Systemami Elektronicznego Obiegu dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (ePUAP) lub inną równoważną w co najmniej 4 urzędach, o wartości zamówienia co najmniej 80 000,00 zł brutto; ­ co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu EZD w co najmniej 3 urzędach, o wartości zamówienia co najmniej 20 000 zł brutto;­ co najmniej jedną usługę polegającą na integracji systemów zewnętrznych z systemami Radix Systemy Komputerowe, poprzez system INFO + za pomocą WebSerwisu z wykorzystaniem języka WSDL oraz protokołu SOAP w co najmniej 4 urzędach, o wartości zamówienia co najmniej 50 000,00 zł brutto. Przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu odbioru usługi; przez jedno zadanie należy rozumieć usługę zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną; wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania protokołu odbioru usługi. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; oświadczenie Wykonawcy odnośnie braku zaistnienia sytuacji, że z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 - 4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 6 000,00 złotych (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą, tj. 30 dni, licząc od terminu złożenia ofert. 4. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenia okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2 - 5 wyżej, z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Pzp. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK SPÓŁDZIELCZY W CHEŁMNIE 22 9486 0005 0015 2002 2004 0007 z podaniem tytułu „wadium – wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych w projekcie pod nazwą "Urzędy onlline” – sprawa nr GPI.271.26.2017 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokumentu. 9. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego Wykonawcy. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 4) wystąpienia siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałych na skutek działania siły wyższej; 5) zmiany w zakresie terminów realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej za stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 4, pkt 5 i pkt 6 Pzp.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)