GuidZP400 |
cba7beb5-7164-492d-943d-007e3710abd7
|
Biuletyn |
529681-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Płużnica
|
Regon |
87111881000000
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płużnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87214
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 687 52 00,
|
Zamawiajacy fax |
56 688 73 91
|
Zamawiajacy email |
b.dudziak@pluznica.pl
|
Adres strony url |
www.pluznica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Płużnica, zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pluznica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego – w sekretariacie, pokój nr 7A, w godzinach pracy urzędu lub przesłać na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Płużnicy, Płużnica 60, 87 – 214 Płużnica
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych w projekcie pod nazwą "Urzędy Onlline"
|
Numer referencyjny |
GPI.271.26.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych w projekcie pod nazwą "Urzędy Onlline", realizowanym przez Gminę Płużnica
w partnerstwie z gminami Brodnica, Brzozie, Grudziądz, Górzno, Lisewo, Łasin, Ryńsk i Zbiczno. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie i wdrożenie Gminnego Systemu Komunikacji On-line (GSKO) wraz z opracowanymi i wdrożonymi formularzami dla 5 Gmin (Brodnica, Brzozie, Lisewo, Górzno, Zbiczno);
2) Integrację e-formularzy z programami dziedzinowymi dla 9 Gmin (Grudziądz, Łasin, Płużnica, Ryńsk, Brodnica, Brzozie, Lisewo, Górzno, Zbiczno);
3) Wdrożenie pełnej automatyzacji wypełniania e-formularzy podatkowych z bazy programów dziedzinowych w 4 gminach (Grudziądz, Łasin, Płużnica, Ryńsk);
4) Modernizacja i pełna integracja Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
z programami dziedzinowymi dla 4 gmin (Grudziądz, Łasin, Płużnica, Ryńsk);
5) Doradztwo w zakresie obsługi wdrażanych systemów:
Gminny System Komunikacji On-line – 5 gmin x 6 godzin,
Elektroniczne Wdrażanie Dokumentacji – 4 gminy x 6 godzin,
Integracja e-formularzy z programami dziedzinowymi - 9 gmin x 6 godzin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu (tj. dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) systemu informatycznego obejmującego Platformy usług publicznych (e-Urząd) współpracującej
z Systemami Elektronicznego Obiegu dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (ePUAP) lub inną równoważną w co najmniej 4 urzędach, o wartości zamówienia co najmniej 80 000,00 zł brutto; co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu EZD w co najmniej 3 urzędach, o wartości zamówienia co najmniej 20 000 zł brutto; co najmniej jedną usługę polegającą na integracji systemów zewnętrznych
z systemami Radix Systemy Komputerowe, poprzez system INFO + za pomocą WebSerwisu z wykorzystaniem języka WSDL oraz protokołu SOAP w co najmniej 4 urzędach, o wartości zamówienia co najmniej 50 000,00 zł brutto. Przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu odbioru usługi; przez jedno zadanie należy rozumieć usługę zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną; wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania protokołu odbioru usługi. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
oświadczenie Wykonawcy odnośnie braku zaistnienia sytuacji, że z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 - 4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Wysokość wadium: 6 000,00 złotych (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100).
3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą, tj. 30 dni, licząc od terminu złożenia ofert.
4. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenia okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2 - 5 wyżej, z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Pzp.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BANK SPÓŁDZIELCZY W CHEŁMNIE
22 9486 0005 0015 2002 2004 0007
z podaniem tytułu „wadium – wdrożenie i funkcjonowanie systemów
informatycznych w projekcie pod nazwą "Urzędy onlline”
– sprawa nr GPI.271.26.2017
W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków
na rachunek bankowy Zamawiającego.
8. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokumentu.
9. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego Wykonawcy. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2) zmiany zakresu podwykonawstwa;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
4) wystąpienia siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałych na skutek działania siły wyższej;
5) zmiany w zakresie terminów realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego.
Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej za stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3,
pkt 4, pkt 5 i pkt 6 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|