Dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych dla SP ZZOZ w Kozienicach (II)

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Miejscowość Kozienice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529650-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336800000, 331411142
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych dla SP ZZOZ w Kozienicach, zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zadania objęte przedmiotowym postępowaniem nie zostały rozstrzygnięte w wyniku przeprowadzonego postępowania Nr sprawy: 04/PN/ND.ZP/2017.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
33680000-0 – Wyroby farmaceutyczne
33141114-2 – Gaza medyczna
4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.1. Przedmiot zamówienia składa się z 4 (słownie: cztery) niepodzielnych zadań:
Zadanie Nr 1 – Leki
Zadanie Nr 2 – Leki
Zadanie Nr 3 – Materiały opatrunkowe
Zadanie Nr 4 – Materiały do receptury
4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i
Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego
zadania.
4.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, według swojego wyboru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 640a4ed0-0472-477a-ad51-29f3228cdd11
Biuletyn 529650-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Regon 67014645000000
Zamawiajacy adres ulica al. gen. Wł. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Kozienice
Zamawiajacy kod pocztowy 26900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 382 87 73,
Zamawiajacy fax 48 614 81 39
Zamawiajacy email p.wegrzycki@szpitalkozienice.pl
Adres strony url www.szpitalkozienice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalkozienice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalkozienice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, Al. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych dla SP ZZOZ w Kozienicach (II)
Numer referencyjny 12/PN/ND.ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych dla SP ZZOZ w Kozienicach, zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zadania objęte przedmiotowym postępowaniem nie zostały rozstrzygnięte w wyniku przeprowadzonego postępowania Nr sprawy: 04/PN/ND.ZP/2017. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 33680000-0 – Wyroby farmaceutyczne 33141114-2 – Gaza medyczna 4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.1. Przedmiot zamówienia składa się z 4 (słownie: cztery) niepodzielnych zadań: Zadanie Nr 1 – Leki Zadanie Nr 2 – Leki Zadanie Nr 3 – Materiały opatrunkowe Zadanie Nr 4 – Materiały do receptury 4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania. 4.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, według swojego wyboru.
Cpv glowny przedmiot 33680000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-01T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow PATRZ SIWZ
Okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) Ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570 ).
Zakresie warunkow udzialu PATRZ SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci PATRZ SIWZ
Inne dokumenty niewymienione PATRZ SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 23.1. Wzór umowy zawiera Załącznik Nr 8 do SIWZ. 23.2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 23.2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 23.2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 23.2.3.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 23.3. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu. 23.4. Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. 23.5. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 23.6. Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 1 - Leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33680000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Zalacznik krotki opis Leki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 2 - Leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33680000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Zalacznik krotki opis Leki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 3 - Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141114-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 4 - Materiały do receptury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33680000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Zalacznik krotki opis Materiały do receptury
  

Criterion

Kryteria TERMIN REALIZACJI DOSTAW CZĘŚCIOWYCH
Znaczenie 10,00
  
Kryteria STAŁOŚĆ CEN
Znaczenie 10,00
  
Kryteria CENA OFERTY BRUTTO
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)