1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i skonfigurowanie macierzy dyskowej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o. wraz z przeniesieniem bazy danych i systemów oraz modernizacją macierzy i serwerów obecnie istniejących u Zamawiającego, skonfigurowaniem serwerów i urządzeń aktywnych oraz szkoleniem pracowników, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej, szkolenia określa załącznik nr 1a do SIWZ tj. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych.
Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
3. Dostawa odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy macierzy dyskowej jest Dział Informatyki w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie. Prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia realizowane w poszczególnych lokalizacjach Spółki Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. – zgodnie z pkt. 11 załącznika nr 1a do SIWZ tj. Zestawienia wyposażenia i parametrów wymaganych.
4. Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od daty podpisania umowy.
5. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1a do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
6. Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystosowania po dostawie sprzętu zapytania do producenta z prośbą o weryfikację numerów seryjnych w celu sprawdzenia zgodności ze specyfikacją i zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania Protokołu Odbioru w przypadku niespełnienia powyższych zapisów.
8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien:
a) Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, wnieść do wyznaczonych pomieszczeń, zamontować, uruchomić elementy zamawianego wyposażenia;
b) Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane we Wzorze umowy (Załączniku nr 4 do SIWZ).
c) Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto.
9. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. zakresu, czasu działania, parametrów, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
10. Wszystkie nazwy własne oprogramowania i sprzętu użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować, jako określenie standardów parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego i należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.
11. Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania.
12. Zamawiający dopuszczają zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych wszystkim rozwiązaniom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany wykazać równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być spełnione na poziomie nie niższym niż parametry wskazane przez Zamawiającego.
13. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego.
14. Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach.
15. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.
16. Nazwa przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30233141-1.
|
GuidZP400 |
a1871cee-c98f-4f2f-b157-e2c051fff7c3
|
Biuletyn |
529645-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
|
Regon |
19014161200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powstania Styczniowego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-519
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 72 60 124, 58 72 60 467
|
Zamawiajacy fax |
58 72 60 338
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-morski.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, budynek nr 6, kancelaria szpitala, pokój nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, zainstalowanie i skonfigurowanie macierzy dyskowej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
D25P/252/3-28rj/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i skonfigurowanie macierzy dyskowej w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o. wraz z przeniesieniem bazy danych i systemów oraz modernizacją macierzy i serwerów obecnie istniejących u Zamawiającego, skonfigurowaniem serwerów i urządzeń aktywnych oraz szkoleniem pracowników, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej, szkolenia określa załącznik nr 1a do SIWZ tj. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych.
Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
3. Dostawa odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy macierzy dyskowej jest Dział Informatyki w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie. Prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia realizowane w poszczególnych lokalizacjach Spółki Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. – zgodnie z pkt. 11 załącznika nr 1a do SIWZ tj. Zestawienia wyposażenia i parametrów wymaganych.
4. Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od daty podpisania umowy.
5. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1a do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
6. Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystosowania po dostawie sprzętu zapytania do producenta z prośbą o weryfikację numerów seryjnych w celu sprawdzenia zgodności ze specyfikacją i zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania Protokołu Odbioru w przypadku niespełnienia powyższych zapisów.
8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien:
a) Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, wnieść do wyznaczonych pomieszczeń, zamontować, uruchomić elementy zamawianego wyposażenia;
b) Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane we Wzorze umowy (Załączniku nr 4 do SIWZ).
c) Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto.
9. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. zakresu, czasu działania, parametrów, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
10. Wszystkie nazwy własne oprogramowania i sprzętu użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować, jako określenie standardów parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego i należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.
11. Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania.
12. Zamawiający dopuszczają zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych wszystkim rozwiązaniom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany wykazać równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być spełnione na poziomie nie niższym niż parametry wskazane przez Zamawiającego.
13. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego.
14. Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach.
15. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.
16. Nazwa przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30233141-1.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Katalogi / ulotki / materiały informacyjne producenta, oświadczenia producenta, oświadczenia firm szkolących, jednoznacznie potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania opisane w SIWZ,
b) deklaracje zgodności CE zgodnie z zapisami załącznika nr 1a do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych,
c) dokument/oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku awarii dysku twardego dysk zostaje u Zamawiającego,
d) oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych przez Oferenta lub firmę serwisującą, przyjmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem sprzętu,
e) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowana macierz nie jest macierzą odnawianą, demonstracyjną lub powystawową.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.*
Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale.
*Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|