GuidZP400 |
61bc390c-7ce5-4556-9421-32ac895da65d
|
Biuletyn |
528233-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
|
Regon |
300973510
|
Zamawiajacy adres ulica |
Matejki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-770
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8346184,
|
Zamawiajacy fax |
61 8346147
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ztm.poznan.pl
|
Adres strony url |
ztm.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
ztm.poznan.pl ; bip.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
ZTM.EZ.3310.8.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu (ZTM), w następujących lokalizacjach:
a) Część I – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Ogrody, pl. Ludwika Waryńskiego 8,
b) Część II – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Rondo Rataje, budynek Dworca Autobusowego, ul. B. Krzywoustego 19,
c) Część III – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Rondo Śródka, budynek Dworca Autobusowego, ul. Jana Pawła II 4,
d) Część IV – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Osiedle Jana III Sobieskiego, budynek Dworca Autobusowego, ul Smoleńska 1,
e) Część V – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Górczyn, budynek Dworca Autobusowego, ul. Zgoda,
f) Część VI – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Dębiec, budynek Dworca Autobusowego, ul. Opolska,
g) Część VII - Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Junikowo, budynek Dworca Autobusowego, ul. Grunwaldzka 305.
|
Cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dla części I-V: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020 r.Termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy.
Dla części VI – od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020r. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej od dnia 29.12.2017 r.
Dla części VII - od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych dnia 01.08.2017 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydawane przez Prezesa UKE, o którym mowa w art. 10 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1489)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25a ust.1 pkt.1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25a ust.1 pkt.1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
d) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2006 r. poz. 716)
|
Zakresie warunkow udzialu |
aktualne Zaświadczenie o Wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych
wydawane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1489)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy;
2) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP;
3) Pełnomocnictwo ustanowione do
reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie
4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w
art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do
SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
5) JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) a) - d) ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa
w pkt 6 lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6. lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem
osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu
złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu;
6) Oświadczenia z pkt
III.3: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w/w oświadczenia składa
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmiany osób wskazanych do kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, zarówno po stronie Zamawiającego jak i po stronie Wykonawcy,
c) zmian stron umowy, wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego (następstwo prawne),
d) zmian w zakresie i formie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa lub zmian organizacyjnych w Mieście Poznań,
e) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
f) zaistnienia przesłanek określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp
g) Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia/odstąpienia od umowy, w przypadku likwidacji Punktu Obsługi Klienta lub w przypadku zmiany miejsca świadczenia usługi i braku możliwości technicznych w nowej lokalizacji, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Z tego tytułu Wykonawca nie obciąży Zamawiającego karami ani żadnymi innymi kosztami
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Ogrody, pl. Ludwika Waryńskiego 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Ogrody, pl. Ludwika Waryńskiego 8. Termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Rondo Rataje, budynek Dworca Autobusowego, ul. B. Krzywoustego 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Rondo Rataje, budynek Dworca Autobusowego, ul. B. Krzywoustego 19. Termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Rondo Śródka, budynek Dworca Autobusowego, ul. Jana Pawła II 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Rondo Śródka, budynek Dworca Autobusowego, ul. Jana Pawła II 4. Termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Osiedle Jana III Sobieskiego, budynek Dworca Autobusowego, ul Smoleńska 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Osiedle Jana III Sobieskiego, budynek Dworca Autobusowego, ul Smoleńska 1. Termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Górczyn, budynek Dworca Autobusowego, ul. Zgoda
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Górczyn, budynek Dworca Autobusowego, ul. Zgoda. Termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI – Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Dębiec, budynek Dworca Autobusowego, ul. Opolska
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Dębiec, budynek Dworca Autobusowego, ul. Opolska. Termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020r. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej od dnia 29.12.2017 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część VII - Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Junikowo, budynek Dworca Autobusowego, ul. Grunwaldzka 305
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Świadczenie usług dostępu do Internetu w Punkcie Obsługi Klienta ZTM dla lokalizacji Junikowo, budynek Dworca Autobusowego, ul. Grunwaldzka 305. Termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020 r. Termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych dnia 01.08.2017 r.
|
| |