Przedmiotem zamówienia jest:
3.1 Dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanego dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 składającym się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych.
3.2 Wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji zamówienia.
3.3 Zamówienie obejmuje zadania:
Zadanie 1 – sprzęt dla Działu IT
Zadanie 2 – serwer - dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego oraz modernizacja serwera2 ( poz. 4 w Zadaniu nr 2) obsługującego system AMMS/Infomedica firmy Asseco Poland S.A, na którym pracują Dział Księgowy, Płace, Kadry, Magazyn, Controlling, Apteka (Szpitale Pomorskie w Gdyni) oraz będą funkcjonowały Działy: Kadr, Płac, Księgowości z przyłączonych spółek (Szpital Ceynowy z Wejherowa i Szpital Zakaźny z Gdańska)
Zadanie 3 – sprzęt sieciowy – Apteka- dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego
Zadanie 4 – sprzęt komputerowy - Trakt Porodowy - dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego;
Zadanie 5 – IT - oprogramowanie serwerowe i do kopii backupów;
Zadanie 6 – komputery, monitory, oprogramowanie dla Zakładu Patomorfologii
Zadanie 7 – komputery z przeznaczeniem dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
Pełny asortyment wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1A do SIWZ Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 4, 5, 6, 7 i 8; w kolumnie 9 podano numery kart załącznika nr 4 do SIWZ - Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych.
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach:
Zadanie 1 – karty 1.1 - 1.6;
Zadanie 2 – karty 2.1-2.4;
Zadanie 3 – karty 3.1-3.3
Zadanie 4 – karty 4.1-4.3
Zadanie 5 – karty 5.1-5.2
Zadanie 6 – karty 6.1-6.6
Zadanie 7 – karty 7.1
Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
3.5 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia są Szpitale Pomorskie Sp. z o. o., Dział Informatyki, Gdynia ul. Huzarska 1, parter budynku nr 28.
3.6 Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ - Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji
3.7 Zamawiający na etapie badania ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do dostarczenia zaoferowanych zestawów komputerowych po 1 szt. w celu przeprowadzenia testów potwierdzających osiągnięcie wymaganych parametrów. Aplikację testową, na potrzeby przeprowadzonego testu zapewni nieodpłatnie Wykonawca.
3.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystosowania po dostawie sprzętu zapytania do producenta z prośbą o weryfikację numerów seryjnych w celu sprawdzenia zgodności ze specyfikacją i zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania Protokołu Odbioru w przypadku niespełnienia powyższych zapisów.
3.9 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien:
a) Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, wnieść do pomieszczeń Działu Informatyki – parter budynku,
b) Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wzorze umowy (do każdego zadania osobna faktura Vat
c) Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto.
3.10 W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. zakresu, czasu działania, parametrów, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
3.11 W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego.
3.12 Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania.
3.13 Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach
3.14 Zgodnie z art. 36 b ustawy Pzp zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców.
3.15 Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.
3.16 Do każdego zadania powinna być dostarczona osobna faktura VAT. Do Zadania 2 powinny być wystawione trzy faktury: pierwsza faktura obejmująca karty 2.1 i 2.2, druga faktura powinna obejmować kartę 2.3; trzecia obejmująca kartę 2.4.
3.17 Potwierdzeniem zrealizowania dostawy i podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń i Wykonawcę Protokołu zdawczo – odbiorczego dla każdego zadania oddzielnie
|
GuidZP400 |
3f07b41f-a748-470b-9c27-1e7f94cd5bf5
|
Biuletyn |
528210-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
|
Regon |
19014161200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powstania Styczniowego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-519
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 72 60 124, 58 72 60 467
|
Zamawiajacy fax |
58 72 60 338
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-morski.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpitale Pomorskie Sp. z o. o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, kancelaria szptala, budynek nr 6, pokój nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów oraz sprzętu informatycznego przeznaczonego dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy D25Ł/252/5-24rj/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
3.1 Dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanego dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 składającym się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych.
3.2 Wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji zamówienia.
3.3 Zamówienie obejmuje zadania:
Zadanie 1 – sprzęt dla Działu IT
Zadanie 2 – serwer - dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego oraz modernizacja serwera2 ( poz. 4 w Zadaniu nr 2) obsługującego system AMMS/Infomedica firmy Asseco Poland S.A, na którym pracują Dział Księgowy, Płace, Kadry, Magazyn, Controlling, Apteka (Szpitale Pomorskie w Gdyni) oraz będą funkcjonowały Działy: Kadr, Płac, Księgowości z przyłączonych spółek (Szpital Ceynowy z Wejherowa i Szpital Zakaźny z Gdańska)
Zadanie 3 – sprzęt sieciowy – Apteka- dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego
Zadanie 4 – sprzęt komputerowy - Trakt Porodowy - dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego;
Zadanie 5 – IT - oprogramowanie serwerowe i do kopii backupów;
Zadanie 6 – komputery, monitory, oprogramowanie dla Zakładu Patomorfologii
Zadanie 7 – komputery z przeznaczeniem dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
Pełny asortyment wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1A do SIWZ Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 4, 5, 6, 7 i 8; w kolumnie 9 podano numery kart załącznika nr 4 do SIWZ - Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych.
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach:
Zadanie 1 – karty 1.1 - 1.6;
Zadanie 2 – karty 2.1-2.4;
Zadanie 3 – karty 3.1-3.3
Zadanie 4 – karty 4.1-4.3
Zadanie 5 – karty 5.1-5.2
Zadanie 6 – karty 6.1-6.6
Zadanie 7 – karty 7.1
Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
3.5 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia są Szpitale Pomorskie Sp. z o. o., Dział Informatyki, Gdynia ul. Huzarska 1, parter budynku nr 28.
3.6 Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ - Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji
3.7 Zamawiający na etapie badania ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do dostarczenia zaoferowanych zestawów komputerowych po 1 szt. w celu przeprowadzenia testów potwierdzających osiągnięcie wymaganych parametrów. Aplikację testową, na potrzeby przeprowadzonego testu zapewni nieodpłatnie Wykonawca.
3.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystosowania po dostawie sprzętu zapytania do producenta z prośbą o weryfikację numerów seryjnych w celu sprawdzenia zgodności ze specyfikacją i zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania Protokołu Odbioru w przypadku niespełnienia powyższych zapisów.
3.9 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien:
a) Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, wnieść do pomieszczeń Działu Informatyki – parter budynku,
b) Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wzorze umowy (do każdego zadania osobna faktura Vat
c) Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto.
3.10 W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. zakresu, czasu działania, parametrów, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
3.11 W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego.
3.12 Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania.
3.13 Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach
3.14 Zgodnie z art. 36 b ustawy Pzp zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców.
3.15 Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.
3.16 Do każdego zadania powinna być dostarczona osobna faktura VAT. Do Zadania 2 powinny być wystawione trzy faktury: pierwsza faktura obejmująca karty 2.1 i 2.2, druga faktura powinna obejmować kartę 2.3; trzecia obejmująca kartę 2.4.
3.17 Potwierdzeniem zrealizowania dostawy i podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń i Wykonawcę Protokołu zdawczo – odbiorczego dla każdego zadania oddzielnie
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć:
Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.*
Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
*Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
a) katalogi, ulotki, materiały informacyjne producenta jednoznacznie potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania opisane w SIWZ,
b) deklaracje zgodności CE zgodnie z zapisami załącznika nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych.
c) dokument potwierdzający spełnienie wymagań normy Energy Star – dotyczy zad. 1,2,3,4,6,7
d) dokument potwierdzający, że jednostka centralna komputera została wyprodukowana zgodnie ze standardem ISO 9001 – dotyczy zad. 1,2,4,6,7
e) dokument/oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku awarii dysku twardego dysk zostaje u Zamawiającego – dotyczy zad. 1, 2, 4, 6,7
f) oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych przez Oferenta lub firmę serwisującą, przyjmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem sprzętu – dotyczy zad. 1, 2,3,4,6,7
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt dla Działu IT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanego dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 składającym się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach:
Zadanie 1 – karty 1.1 - 1.6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
serwer
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
serwer - dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego oraz modernizacja serwera2 ( poz. 4 w Zadaniu nr 2) obsługującego system AMMS/Infomedica firmy Asseco Poland S.A, na którym pracują Dział Księgowy, Płace, Kadry, Magazyn, Controlling, Apteka (Szpitale Pomorskie w Gdyni) oraz będą funkcjonowały Działy: Kadr, Płac, Księgowości z przyłączonych spółek (Szpital Ceynowy z Wejherowa i Szpital Zakaźny z Gdańska).
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanego dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 składającym się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach:
Zadanie 2 – karty 2.1-2.4;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt sieciowy – Apteka- dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32412000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanego dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 składającym się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach: Zadanie 3 – karty 3.1-3.3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt komputerowy - Trakt Porodowy - dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanego dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 składającym się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach: Zadanie 4 – karty 4.1-4.3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
IT - oprogramowanie serwerowe i do kopii backupów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanego dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 składającym się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach: Zadanie 5 – karty 5.1-5.2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
komputery, monitory, oprogramowanie dla Zakładu Patomorfologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanego dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 składającym się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach: karty 6.1-6.6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
komputery z przeznaczeniem dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT, zwanego dalej wyposażeniem, o parametrach zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 składającym się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach: Zadanie 7 – karta 7.1
|
| |