Dostawa komercyjnego oprogramowania do projektowania i tworzenia infrastruktury użyteczności publicznej oraz obiektów inżynierii lądowej zgodnego z systemem CAD i GIS wraz z subskrypcją i ze szkoleniem

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Główny Instytut Górnictwa
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531219-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa komercyjnego oprogramowania do projektowania i tworzenia infrastruktury użyteczności publicznej oraz obiektów inżynierii lądowej zgodnego z systemem
CAD i GIS wraz z subskrypcją i ze szkoleniem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 53f1adab-cac1-43a2-bbda-f2088221bc5c
Biuletyn 531219-N-2017
Zamawiajacy nazwa Główny Instytut Górnictwa
Zamawiajacy adres ulica pl. Gwarków 1
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40166
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2581631-9,
Zamawiajacy fax 322596533
Zamawiajacy email bgxzg@gig.katowice.pl,
Adres strony url www.gig.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gig.eu
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40-166 Katowice, Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy, FZ-1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komercyjnego oprogramowania do projektowania i tworzenia infrastruktury użyteczności publicznej oraz obiektów inżynierii lądowej zgodnego z systemem CAD i GIS wraz z subskrypcją i ze szkoleniem
Numer referencyjny FZ-1/4714/AJ/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa komercyjnego oprogramowania do projektowania i tworzenia infrastruktury użyteczności publicznej oraz obiektów inżynierii lądowej zgodnego z systemem CAD i GIS wraz z subskrypcją i ze szkoleniem
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 25234,40
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 5
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 3. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający wymaga dostawy oprogramowania w terminie do: 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy, drogą elektroniczną, na wskazany przez Zamawiającego adres e – mailowy. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji zgodnej z umową licencyjną producenta oprogramowania, która obowiązywać będzie od daty dostarczenia oprogramowania przez okres 36 miesięcy. 7. Warunki płatności: płatność będzie liczona od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będą podpisane przez obie strony protokoły: odbioru ilościowo – jakościowego oraz z przeprowadzonego szkolenia. 8. Wykonawca w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy zapewni wsparcie techniczne w języku polskim dla Zamawiającego: telefoniczne oraz e-mailowe (w dni robocze w godz. 9-16, czas reakcji max. do 5h), w razie braku możliwości rozwiązania problemu drogą telefoniczną lub e mailową: dojazd do Zamawiającego (max. do 48h od zgłoszenia problemu). 9. W okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy Wykonawca zapewni Zamawiającemu w ramach ceny umownej prawo do aktualizacji oprogramowania do nowszych wersji. 10. Zamawiający wymaga szkolenia po dostawie oprogramowania: szkolenie obejmujące wszystkie funkcjonalności (stopień podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany) z zakresu obsługi programu na poziomie GIS (wykorzystanie przestrzenne, bazodanowe): dla 4 osób, 8 godzin każdego stopnia.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu, b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, d) jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany. 3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski – nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)