Dostawa i montaż sprzętu mechatronicznego stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych dla 4 szkół objętych projektem "Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną”.

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
Miejscowość Cieszyn
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne,
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530853-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 420000006, 385000000, 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu dla:
- Centrum Kształcenia Praktycznego i Zawodowego w Bażanowicach stanowiącego wyposażenie sali warsztatów szkolnych/pracowni obrabiarek uniwersalnych
- Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie stanowiącego wyposażenie pracowni diagnostyki samochodowej/pracowni pojazdów samochodowych
- Zespołu Szkół Technicznych w Ustroniu stanowiącego wyposażenie pracowni wspomagania projektowania i wytwarzania części maszyn
- Zespołu Szkół Technicznych w Cieszynie stanowiącego wyposażenie pracowni technologii mechanicznej i rysunku technicznego, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych /pracownia montażu i systemów mechatronicznych.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 odrębne części:
część 1 – dostawa i montaż sprzętu: piły, wiertarki oraz tokarki i frezarki dydaktyczne
część 2 – dostawa i montaż sprzętu: urządzenia pomiarowe i stanowiska technologii
część 3 – dostawa i montaż sprzętu: urządzenia mechatroniczne - roboty, sterowniki

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki nr 6, 7, 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 46907ae1-48f5-4bdd-a435-19ffb2ff4b73
Biuletyn 530853-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
Regon 7218622400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bobrecka
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Cieszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 43400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 334 777 213,
Zamawiajacy fax 334 777 133
Zamawiajacy email wiz@powiat.cieszyn.pl,
Adres strony url bip.powiat.cieszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiat.cieszyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat.cieszyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29, Kancelaria ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sprzętu mechatronicznego stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych dla 4 szkół objętych projektem "Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną”.
Numer referencyjny ZP.272.25.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu dla: - Centrum Kształcenia Praktycznego i Zawodowego w Bażanowicach stanowiącego wyposażenie sali warsztatów szkolnych/pracowni obrabiarek uniwersalnych - Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie stanowiącego wyposażenie pracowni diagnostyki samochodowej/pracowni pojazdów samochodowych - Zespołu Szkół Technicznych w Ustroniu stanowiącego wyposażenie pracowni wspomagania projektowania i wytwarzania części maszyn - Zespołu Szkół Technicznych w Cieszynie stanowiącego wyposażenie pracowni technologii mechanicznej i rysunku technicznego, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych /pracownia montażu i systemów mechatronicznych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 odrębne części: część 1 – dostawa i montaż sprzętu: piły, wiertarki oraz tokarki i frezarki dydaktyczne część 2 – dostawa i montaż sprzętu: urządzenia pomiarowe i stanowiska technologii część 3 – dostawa i montaż sprzętu: urządzenia mechatroniczne - roboty, sterowniki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki nr 6, 7, 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - część 1: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie; - część 2: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty minimum 1 dostawę sprzętu pomiarowego i/lub stanowiska technologii o wartości minimum 10.000 zł brutto; - część 3: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty minimum: 1 dostawę sprzętu mechatronicznego o wartości minimum 20.000 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) i załączniku nr 3 (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 2 i 3 do SIWZ; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Czy wadium 1
Wadium W zakresie części 1: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych), w zakresie części 2: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), w zakresie części 3: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą zawarł umową zgodną z treścią projektu umowy, która stanowi załącznik do SIWZ. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 3) zmiany stawki podatku VAT; wartość umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku VAT lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; 5) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1 – dostawa i montaż sprzętu: piły, wiertarki oraz tokarki i frezarki dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część 2 – dostawa i montaż sprzętu: urządzenia pomiarowe i stanowiska technologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38500000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część 3 – dostawa i montaż sprzętu: urządzenia mechatroniczne - roboty, sterowniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)