GuidZP400 |
f72367aa-30d2-44a5-bec6-1bc772965e22
|
Biuletyn |
502707-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Krajowe Biuro Wyborcze
|
Regon |
010300303
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 226 952 417
|
Zamawiajacy email |
przetargi@kbw.gov.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi.kbw.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Administracja publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.kbw.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.kbw.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisana własnoręcznym podpisem, trwałą techniką pisarską i w sposób czytelny, na druku formularza oferty, stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ, a także musi zawierać wszelkie niezbędne załączniki. Zamawiający dopuszcza każdą formę przesłania oferty, która zapewni przekazanie oferty Zamawiającemu w formie pisemnej do upływu ostatecznego terminu składania ofert. Z uwagi na powyższe oferta może być przesłana w szczególności za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca, osobiście, jeśli zostanie dostarczona Zamawiającemu w formie pisemnej do upływu ostatecznego terminu składania ofert.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krajowe Biuro Wyborcze, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług w zakresie przedłużenia wsparcia gwarancyjnego sprzętu do archiwizacji danych i sieci SAN (FC) wykorzystywanego w Krajowym Biurze Wyborczym.
|
Numer referencyjny |
KBW-PZP/PN/2/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przedłużenia wsparcia gwarancyjnego sprzętu do archiwizacji danych i sieci SAN (FC) wykorzystywanego w Krajowym Biurze Wyborczym.
2. Postępowanie podzielone jest na 4 (cztery) następujące części:
1) Część 1 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego do backupu i archiwizacji danych, tj. biblioteki taśmowej Quantum Scalar i40 – 1 szt.;
2) Część 2 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego urządzeń sieci SAN opartych o technologię Fibre Channel, tj. macierzy dyskowych Hitachi Data System HUS 130 - 2 szt.;
3) Część 3 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego urządzeń sieci SAN opartych o technologię Fibre Channel, tj. przełączników FibreChannel Brocade 320-8/8 - 3 szt.;
4) Część 4 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego urządzeń sieci SAN opartych o technologię Fibre Channel, tj. macierzy dyskowej Hitachi Data System AMS 2100 - 1 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane:
1) w zakresie części 1 zamówienia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy;
2) w zakresie części 2 zamówienia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy;
3) w zakresie części 3 zamówienia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2017 r.;
4) w zakresie części 4 zamówienia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2017 r.
|
Okreslenie warunkow |
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje:
w zakresie części 2 zamówienia: co najmniej 2 (dwie) usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto zrealizowanej usługi każda
i udokumentuje należyte ich wykonanie.
Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę (jednorazową lub sukcesywną – w ramach jednego kontraktu/umowy) wsparcia macierzy SAN o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (słownie brutto: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) zrealizowanej usługi.
Natomiast w zakresie części 1, 3 i 4 zamówienia, z uwagi na charakter przedmiotowych części zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wymaga:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający przypomina, że pkt 13 i 14 dotyczy osoby fizycznej, członka organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta, zaś pkt 21 dotyczy podmiotu zbiorowego),
b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia
w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 8 do SIWZ),
d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 9 do SIWZ),
e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany będzie również do przedłożenia Zamawiającemu w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w lit. a) – d) powyżej,
f) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia publicznego każdy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że nie zachodzą
w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postępowania, tj. złożyć dokumenty,
o których mowa w lit. a) - d) powyżej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) w zakresie części 1, 3 i 4 zamówienia:
Zamawiający, w zakresie przedmiotowych części zamówienia, nie będzie wymagał żadnych dokumentów i oświadczeń – z uwagi na brak wyznaczenia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie tych części zamówienia.
b) w zakresie części 2 zamówienia:
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale X ust. 1 pkt 2 lit. c) rozdziału X SIWZ, adekwatnie do części 2 zamówienia, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wzór wykazu usług wykonanych stanowi załącznik numer 6 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
• oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji lub dokumentów,
o których mowa w powyższym punkcie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga:
W wykazie usług wykonanych należy wskazać wyłącznie te usługi, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 pkt 2 lit. c) rozdziału X SIWZ, adekwatnie do części 2 zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie będzie wymagał żadnych dokumentów i oświadczeń.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie, które Wykonawca składa zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (protokołu z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca, który złożył odrębną ofertę lub odrębną ofertę częściową w stosunku do Wykonawcy, z którym należy do tej samej grupy kapitałowej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty lub odrębne oferty częściowe w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z tych Wykonawców oddzielnie.
3) Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia pełnomocnictwa, jeżeli oferta i oświadczenia, o których mowa w ust. 1, tego Wykonawcy zostaną podpisane przez pełnomocnika, a nie osoby, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia „za zgodność z oryginałem” wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Składane pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się potwierdzenia „za zgodność z oryginałem” kopii pełnomocnictwa przez pełnomocnika, któremu zostało ono udzielone.
4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – jeżeli dotyczy.
5) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z odpisem z właściwego rejestru lub ewidencji, lub pełnomocnictwo dla osoby(osób), która(które) podpisała(y) zobowiązanie – jeżeli dotyczy.
6) Inne dokumenty wymagane ustawą Pzp lub SIWZ, określone do złożenia wraz z ofertą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawieranej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej, tj. w przypadku:
1) zmiany miejsca świadczenia usługi przez Wykonawcę, tj. zmiany siedziby Zamawiającego lub zmiany lokalizacji serwerowni Zamawiającego, przy czym inicjatorem zmiany
w przedmiotowym zakresie może być wyłącznie Zamawiający – w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w Umowie nie ulegnie zwiększeniu, a termin realizacji zamówienia, termin płatności oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia nie ulegną zmianie;
2) upadłości albo likwidacji Wykonawcy, przy czym inicjatorem tej zmiany może być wyłącznie Wykonawca, który obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty dotyczące wszczęcia postępowania upadłościowego lub potwierdzające powstanie następcy prawnego Wykonawcy – w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w Umowie nie ulegnie zwiększeniu, a termin realizacji zamówienia, termin płatności oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia nie ulegną zmianie;
3) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy usługi, uzasadniających ryzyko, że jego usługi, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości lub wsparcia technicznego w przyszłości – w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w Umowie nie ulegnie zwiększeniu, a termin realizacji zamówienia, termin płatności oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia nie ulegną zmianie;
4) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, przy czym inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca, a zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni kalendarzowych od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Umowy i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy pozostanie bez zmian.
2. Zamawiający dopuszcza w przypadkach opisanych w ust. 1 pkt 2 i 3 zastąpienie Wykonawcy, nowym wykonawcą (art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Pzp), jeżeli nowy wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu Umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Tajemnica przedsiębiorstwa i jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) zgodnie z art. 8 ust. 1 i 2, art. 86 ust. 1 i 2 oraz art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane
w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), których się nie ujawnia, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiebiorstwa;
2) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania
w celu zachowania ich poufności;
3) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne bez zastrzeżeń;
4) Zamawiający zaleca, aby uzasadnienie (wykazanie) zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa było sformułowane i przedstawione w sposób umożliwiający jego udostępnienie pozostałym uczestnikom postępowania, w przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności tego zastrzeżenia;
5) Wykonawca nie może zastrzec przede wszystkim informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy;
6) zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a także informacji, które są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem; informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty;
7) Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie
w trybie art. 90 ustawy, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprocz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże (uzasadni), iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Wszelkie oświadczenia i dokumenty sporządzone i załączone do oferty w języku obcym (języku innym niż język polski) muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego do backupu i archiwizacji danych, tj. biblioteki taśmowej Quantum Scalar i40 – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego do backupu i archiwizacji danych, tj. biblioteki taśmowej Quantum Scalar i40 – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego urządzeń sieci SAN opartych o technologię Fibre Channel, tj. macierzy dyskowych Hitachi Data System HUS 130 - 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego urządzeń sieci SAN opartych o technologię Fibre Channel, tj. macierzy dyskowych Hitachi Data System HUS 130 - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego urządzeń sieci SAN opartych o technologię Fibre Channel, tj. przełączników FibreChannel Brocade 320-8/8 - 3 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego urządzeń sieci SAN opartych o technologię Fibre Channel, tj. przełączników FibreChannel Brocade 320-8/8 - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego urządzeń sieci SAN opartych o technologię Fibre Channel, tj. macierzy dyskowej Hitachi Data System AMS 2100 - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego urządzeń sieci SAN opartych o technologię Fibre Channel, tj. macierzy dyskowej Hitachi Data System AMS 2100 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |