GuidZP400 |
90ef8b3e-cbdf-4d54-9d90-990804076156
|
Biuletyn |
530599-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wolbrom
|
Regon |
276258055
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wolbrom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-340
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6442304, 6442320,
|
Zamawiajacy fax |
32 6442288
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@umigwolbrom.pl
|
Adres strony url |
www.wolbrom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „E-usługi w informacji przestrzennej Gminy Wolbrom” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Oś Priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi w informacji przestrzennej, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wolbrom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub przesyłką pocztową. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Wolbrom, ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, w Biurze Obsługi Klienta
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Wolbrom, ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, w Biurze Obsługi Klienta
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa skanera A3 oraz oprogramowania do obróbki PDF” w ramach realizacji projektu pn. „E-usługi w informacji przestrzennej Gminy Wolbrom” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Oś Priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi w informacji przestrzennej.
|
Numer referencyjny |
RZP.271.2.16.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa skanera A3 oraz oprogramowania do obróbki PDF w ramach realizacji projektu: E-usługi w informacji przestrzennej Gminy Wolbrom. Zamówienie obejmuje dwie części:
Część nr 1. Zakup i dostawa skanera A3.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostarczenie, montaż i uruchomienie skanera A3 oraz bezpłatne szkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie podstawowej obsługi przedmiotu zamówienia.
Część nr 2. Zakup i dostawa oprogramowania do obróbki PDF.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę oprogramowania do obróbki PDF.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
38520000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia (dotyczy wszystkich części): 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór zostanie zamieszczony wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga :
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartych umów, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w danym wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3a i 3b do SIWZ.
Zmiana umów może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
9:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Do oferty należy dołączyć:
1.1.Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej.
1.2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
1.3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
1.4 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1a i/lub 1b do Formularza oferty – Wykaz oferowanych produktów w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 4 do SIWZ. Niniejsze załączniki muszą zawierać wymagane i określone w nich dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu pod rygorem odrzucenia oferty.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa skanera A3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38520000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia Części 1: 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostarczenie, montaż i uruchomienie skanera A3 oraz bezpłatne szkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie podstawowej obsługi przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 1 zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa oprogramowania do obróbki PDF.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: Części nr 2: 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Dotyczy puntu 5): Kryteria oceny ofert. Pełna nazwa kryterium dotyczącego wysokości kary umownej za odstąpienie lub rozwiązanie umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących p brzmi: wysokość kary umownej za odstąpienie lub rozwiązanie umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - znaczenie 5% wagi.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę oprogramowania do obróbki PDF. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 2 zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
|
| |