Sprzedaż i dostarczenie platformy do badań biometrycznych człowieka dla Centrum Analiz Medialnych

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530904-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie platformy do badań biometrycznych człowieka dla Centrum Analiz Medialnych.
2. Dostarczenie platformy (wraz z bezterminowymi licencjami) oraz instrukcjami odbędzie się poprzez dystrybucję elektroniczną na adres: biuro@lbm.uw.edu.pl , w formie plików lub/i linków do stron internetowych, z których Zamawiający pobierze oprogramowanie na dysk dedykowanego komputera.
3. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego udzielania konsultacji i wsparcia technicznego w zakresie działania przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych aktualizacji, przez minimum 24 miesiące, liczone od daty przesłania przez Zamawiającego informacji drogą elektroniczną o prawidłowym działaniu platformy.
Uwaga: Wsparcie techniczne stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) dostępnej na stronie http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f270defa-508f-482b-9383-362549ecc73d
Biuletyn 530904-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warszawski
Regon 125800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-927
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 520 360,
Zamawiajacy fax 225 522 507
Zamawiajacy email dzp@adm.uw.edu.pl,
Adres strony url www.uw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. 2. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 3. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie/opakowaniu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Osobiście lub za pośrednictwem posłańca: Dział Zamówień Publicznych UW, ul. Karowa 20, pok. 213 (II piętro), Warszawa. Za pośrednictwem operatora pocztowego: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostarczenie platformy do badań biometrycznych człowieka dla Centrum Analiz Medialnych
Numer referencyjny DZP-361-67/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie platformy do badań biometrycznych człowieka dla Centrum Analiz Medialnych. 2. Dostarczenie platformy (wraz z bezterminowymi licencjami) oraz instrukcjami odbędzie się poprzez dystrybucję elektroniczną na adres: biuro@lbm.uw.edu.pl , w formie plików lub/i linków do stron internetowych, z których Zamawiający pobierze oprogramowanie na dysk dedykowanego komputera. 3. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego udzielania konsultacji i wsparcia technicznego w zakresie działania przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych aktualizacji, przez minimum 24 miesiące, liczone od daty przesłania przez Zamawiającego informacji drogą elektroniczną o prawidłowym działaniu platformy. Uwaga: Wsparcie techniczne stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) dostępnej na stronie http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
Cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy. 2. Oferty proponujące dłuższy termin realizacji zamówienia zostaną odrzucone. 3. Uwaga: Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowania Zamawiający żąda: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów, o których mowa w ust. 2 i ust. 3 w języku angielskim. Ww. dokumenty sporządzone w języku obcym innym niż angielski są składane wraz z tłumaczeniem na język polski lub na język angielski. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w ust. 2 i ust. 3 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych przez Zamawiającego dokumentów. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 1 obowiązują oddzielnie każdego Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca złoży: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, 2) Formularz nr 3 – INFORMACJA O PODWYKONAWCACH - wg wzoru załączonego do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian wskazany jest we wzorze umowy stanowiącym Rozdział III SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta (Formularz oferty), wraz z załączonymi dokumentami, oświadczeniami itd. musi być sporządzona w języku polskim, z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w sekcji III.4) ust. 4 niniejszego Ogłoszenia.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615). 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Adres, na który należy przesyłać korespondencję: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, fax 22 55 22 507, e-mail: j.strzemieczna@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba w/w adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: DZP-361-67/2017. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na oba powyżej wymienione adres e-mailowe. Adres, pod którym można składać korespondencję osobiście: UNIWERSYTET WARSZAWSKI, ul. Karowa 20, pok. 213 (II piętro), Warszawa. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 3, przed upływem wymaganego terminu. 5. Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. 6. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW Nr 82 z dnia 7 listopada 2016 r. w sprawie dni wolnych od pracy dla pracowników nie będących nauczycielami akademickimi w roku 2017) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00. http://www.monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/3903/M.2016.387.Zarz.82.pdf . 7. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Justyna Strzemieczna – tel. 22 55-23-240 – Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego. 8. Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych. Z osobą wymienioną w ust. 7 można kontaktować się w dni robocze w godz. 9:00-15:00. Zgodnie z przepisami ustawy Zamawiający nie udziela informacji telefonicznie. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia Oferty oraz prowadzenia rozliczeń w walutach obcych - EURO. 9. Wszelkie ceny, podane w ofercie i innych dokumentach sporządzanych przez Wykonawcę, muszą być wyrażone w złotych polskich lub EURO. 10. Wszelkie przyszłe rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich lub EURO. 11. Podmioty zagraniczne biorące udział w postępowaniu winny wpisać na Formularzu Oferty wartość netto wyrażoną w PLN lub EURO. Wyłącznie do oceny i porównania ofert Zamawiający doliczy kwotę należnego podatku VAT oraz cła. Wyliczona w ten sposób kwota stanowić będzie cenę brutto oferty podmiotu zagranicznego braną do oceny i porównania ofert. Umowa zostanie podpisana na kwotę netto, podatek VAT Zamawiający odprowadzi we własnym zakresie. Wyłącznie do oceny i porównania ofert, wartość wyrażona w EURO zostanie przeliczona przez Zamawiającego na PLN zgodnie z średnim kursem NBP z dnia otwarcia ofert.

Criterion

Kryteria Wsparcie techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)