GuidZP400 |
21e2c5fe-db21-4bf7-8544-00ea0f91e451
|
Biuletyn |
530935-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
|
Regon |
29015600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konarskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7794031 w. 477,
|
Zamawiajacy fax |
22 7794031 w. 477
|
Zamawiajacy email |
dzp@spskgruca.pl,
|
Adres strony url |
www.spskgruca.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
10
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spskgruca.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spskgruca.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych, Sekretariat Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup akumulatorowych, traumatyczno – ortopedycznych napędów chirurgicznych wraz z dostawą ostrzy do pił przez okres 24 miesięcy”
|
Numer referencyjny |
numer postępowania DZP/47/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa napędów ortopedyczno - traumatologicznych - 8 zestawów wraz z dostawą ostrzy do pił przez okres 24 miesięcy.
2. Zamówienie obejmuje dwa nierozdzielne zadania:
2.1 Zakres zamówienia dla zadania 1
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 8 zestawów akumulatorowych traumatologiczno – ortopedycznych napędów chirurgicznych.
Ogólny zakres zadań związanych z dostawą sprzętu:
1. Sprzedaż i dostawa
2. Transport na miejsce montażu
3. Montaż
4. Uruchomienie urządzeń
5. Testowanie
6. Szkolenie personelu odnośnie użytkowania
7. Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej
8. Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru:
zgłoszenie przez wykonawcę faktu zakończenia instalacji, uruchomienia i gotowości do odbioru,
dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń,
wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej.
2.2 Zakres zamówienia dla zadania 2
Dostawa ostrzy do zaoferowanych pił, przy czym:
1) Wymagany asortyment będzie dostarczany jedynie na podstawie pisemnych zamówień w ilościach określonych w poszczególnych zamówieniach i w asortymencie zgodnym z numerami katalogowymi zapisanymi na zamówieniu i zaoferowanymi w ofercie.
2) Czas realizacji zamówienia nie powinien być dłuższy niż 5 dni od daty otrzymania zamówienia przez Wykonawcę.
3) Zaoferowane elementy powinny być elementami do bezpośredniego użycia – sterylnymi.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i nr 7 do SIWZ tj. formularz ofertowy, tabela wymagań technicznych.
Wymagany okres gwarancji ( dotyczy zadania 1) minimum 60 miesięcy na wszystkie elementy zestawów napędów, akumulatory i kontenery.
Płatności
Płatność za zadanie 1 nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji dostawy zadania 1 - czyli po dostawie, montażu i uruchomieniu wszystkich urządzeń.
Płatność za zadanie 2 następować będzie po kolejnych dostawach ostrzy.
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 a, nr 4 b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Zadanie nr 1 – do 5 tygodni od daty zawarcia umowy ,
Zadanie nr 2 - 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ,1a i 1 b ustawy PZP,dotyczący
a) zdolności technicznej lub zawodowej
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda by wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum jedną dostawę chirurgicznych napędów ortopedycznych.
2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP
3) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
4) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają łącznie) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej .
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
4) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej .
4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następującego dokumentu:
1) Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w oryginale w terminie do 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
5. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2— składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych dla poszczególnych rodzajów dokumentów.
6. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne):
1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wymaganym przez Zamawiającego;
2) Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
3) Co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki działu w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w zakresie opisanym przez Zamawiającego;
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
5) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2015r. poz.2164 oraz z 2016r poz. 831, 996 i 1020)
5. Złożenie wymaganych oświadczeń lub dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP.
• Deklarację zgodności – dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela. (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych)
• Certyfikat zgodności – dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów medycznych, poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności. (dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II A, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B).
Ponadto:
Karty techniczne* zaoferowanych urządzeń zawierające w szczególności:
nr. katalogowy
pełną nazwę
typ, model
Karty techniczne muszą zawierać firmowe materiały informacyjne potwierdzające parametry techniczne oferowanych urządzeń. Jako firmowe materiały informacyjne należy załączyć aktualne materiały źródłowe producenta tj. karty katalogowe, foldery, prospekty, dane techniczne lub instrukcje oferowanego sprzętu (w języku angielskim lub polskim, w oryginale lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające parametry techniczne oferowanych urządzeń.
*dokument sporządzony przez Wykonawcę
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
2) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ
3) Wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI, VII niniejszej SIWZ;
4) Wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ tj tabela wymagań technicznych.
UWAGA!!! Załącznik nr 7 do siwz stanowi integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP
5) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną
w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 10 705,60 zł
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie Nr rachunku 29 1130 1017 0020 1470 1520 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu – DZP/47/2016„
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta zostanie uznana za odrzuconą jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w nieprawidłowy sposób.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający informuje, iż wszelkie zmiany umowy opisane są w załączniku nr 4a i nr 4b do SIWZ- wzór umowy, zgodnie z Art. 144 Ust. 1 e Ustawy PZP
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza złożenia materiałów informacyjnych stanowiących uzupełnienie karty katalogowej/opisów w języku angielskim
|
IV 4 5 okres |
30
|