DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530441-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu, zwanego dalej sprzętem medycznym, określonych w zadania:
1) Urządzenie do treningu funkcjonalnego,
2) Urządzenie do trójwymiarowej analizy pleców oraz kończyn dolnych,
3) Stół do rehabilitacji,
4) Aparat do elektroterapii,
5) Zestaw pomocniczego sprzętu rehabilitacyjnego,
6) Urządzenie do rehabilitacji bocznego skrzywienia kręgosłupa,
7) Rower treningowy poziomy,
8) Lampa do naświetlań promieniami podczerwonymi,
9) Kozetka lekarska sterowana elektrycznie,
10) Kozetka z regulowaną wysokością.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawierają załączniki nr 1.1 - 1.10 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5db686bf-f1ee-4b9e-a1a3-16512dbd1b76
Biuletyn 530441-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Regon 97789300000
Zamawiajacy adres ulica ul. H. Kamieńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51124
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 254 375,
Zamawiajacy fax 713 270 425
Zamawiajacy email zp@wssk.wroc.pl
Adres strony url www.wssk.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej. zgodnie ze wskazaniami zawartymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, budynek nr 10
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO
Numer referencyjny Szp/FZ-36/2017
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu, zwanego dalej sprzętem medycznym, określonych w zadania: 1) Urządzenie do treningu funkcjonalnego, 2) Urządzenie do trójwymiarowej analizy pleców oraz kończyn dolnych, 3) Stół do rehabilitacji, 4) Aparat do elektroterapii, 5) Zestaw pomocniczego sprzętu rehabilitacyjnego, 6) Urządzenie do rehabilitacji bocznego skrzywienia kręgosłupa, 7) Rower treningowy poziomy, 8) Lampa do naświetlań promieniami podczerwonymi, 9) Kozetka lekarska sterowana elektrycznie, 10) Kozetka z regulowaną wysokością. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawierają załączniki nr 1.1 - 1.10 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Zakresie warunkow udzialu Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) opisów, fotografii oraz innych podobnych materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia, 2) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny odpowiada normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu oraz jest wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz.211 ze zm.) – załącznik nr 4.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnionymi załącznikami sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy o oferowanych wyrobach medycznych stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 4) pełnomocnictwo zgodnie z pkt 5 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania 1.Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. 2.Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji. 3.Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących warunków: 1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, 2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
IV 6 1 srodki ochrony 1. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. 2. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy) lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument, zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Urządzenie do treningu funkcjonalnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Urządzenie do trójwymiarowej analizy pleców oraz kończyn dolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Stół do rehabilitacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - Aparat do elektroterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - Zestaw pomocniczego sprzętu rehabilitacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - Urządzenie do rehabilitacji bocznego skrzywienia kręgosłupa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 - Rower treningowy poziomy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 - Lampa do naświetlań promieniami podczerwonymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 - Kozetka sterowana elektrycznie/stół rehabilitacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 - Kozetka z regulowaną wysokością
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.10 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)