GuidZP400 |
5db686bf-f1ee-4b9e-a1a3-16512dbd1b76
|
Biuletyn |
530441-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
|
Regon |
97789300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. H. Kamieńskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51124
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 254 375,
|
Zamawiajacy fax |
713 270 425
|
Zamawiajacy email |
zp@wssk.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.wssk.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej. zgodnie ze wskazaniami zawartymi w SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, budynek nr 10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO
|
Numer referencyjny |
Szp/FZ-36/2017
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu, zwanego dalej sprzętem medycznym, określonych w zadania:
1) Urządzenie do treningu funkcjonalnego,
2) Urządzenie do trójwymiarowej analizy pleców oraz kończyn dolnych,
3) Stół do rehabilitacji,
4) Aparat do elektroterapii,
5) Zestaw pomocniczego sprzętu rehabilitacyjnego,
6) Urządzenie do rehabilitacji bocznego skrzywienia kręgosłupa,
7) Rower treningowy poziomy,
8) Lampa do naświetlań promieniami podczerwonymi,
9) Kozetka lekarska sterowana elektrycznie,
10) Kozetka z regulowaną wysokością.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawierają załączniki nr 1.1 - 1.10 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1) opisów, fotografii oraz innych podobnych materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia,
2) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny odpowiada normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu oraz jest wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz.211 ze zm.) – załącznik nr 4.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnionymi załącznikami sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ,
3) oświadczenie Wykonawcy o oferowanych wyrobach medycznych stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ,
4) pełnomocnictwo zgodnie z pkt 5 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1.Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
2.Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji.
3.Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących warunków:
1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą,
2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej,
3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
2. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy) lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. W przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument, zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Urządzenie do treningu funkcjonalnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 - Urządzenie do trójwymiarowej analizy pleców oraz kończyn dolnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Stół do rehabilitacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Aparat do elektroterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Zestaw pomocniczego sprzętu rehabilitacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - Urządzenie do rehabilitacji bocznego skrzywienia kręgosłupa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 - Rower treningowy poziomy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 - Lampa do naświetlań promieniami podczerwonymi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.8 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 - Kozetka sterowana elektrycznie/stół rehabilitacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 - Kozetka z regulowaną wysokością
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera załącznik nr 1.10 do SIWZ
|
| |