Zakup i dostawa farb, rozpuszczalników, kosmetyków samochodowych oraz materiałów technicznych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 16. WOG w drawsku Pomorskim Znak postępowania: 581/2017

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 2017-06-26 00:00:00
Instytucja 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
Miejscowość Oleszno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530365-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 448000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa farb, rozpuszczalników, kosmetyków samochodowych oraz materiałów technicznych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 16. WOG w drawsku Pomorskim. Znak postępowania: 581/2017
2. Kody kreskowe
Sprzęt powinien być znakowany jako wyrób detaliczny i posiadać nr GTIN wraz ze stosowną symboliką kodu kreskowego. W przypadku gdy wyroby nie są oznaczone nr GTIN, Wykonawca wystawi i dostarczy wraz z wyrobem dodatkową etykietę logistyczną GS1-128 z użyciem IZ. która powinna spełniać wymagania opisane w § 4 pkt.5 ppkt.5 załącznika do decyzji 3/MON i zawierać:
A) SSCC jednostki logistycznej z IZ 00
B) GTIN wyrobu w ilości stanowiącej jednostkę logistyczną z IZ 01
C) Data produkcji z IZ 11
D) Numer seryjny z IZ 21
E) Data gwarancji producenta lub data ważności z IZ 17 (jeżeli występuje)
F) numer partii z IZ 10 ( jeżeli występuje)
oraz dodatkowo:
Jednolity indeks Materiałowy przekazany przez Zamawiającego Wykonawcy
Unikalny numer magazynowy NATO NSN ( ang. NATO Stock Number) – o ile został nadany dla danego towaru.
Dodatkowe informacje w zakresie IZ GTIN SSCC dostępne są u organizatora systemu GS-1 w Polsce. - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.
Wykonawca wypełni Kartę Wyrobu której wzór określa załącznik nr 8 do SIWZ. Wypełnioną Kartę Wyrobu w postaci elektronicznej (format EXCEL) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ( w celu określenia prawidłowych danych w zakresie JIM i ewentualnie skorygowania błędów w karcie) i następnie przekaże Zamawiającemu minimum na 10 dni przed dostarczeniem towarów.
3. Towar musi odpowiadać wszystkim parametrom określonym w „formularzu cenowym”.
4. Przedmiot dostawy musi być nowy i posiadać nienaruszone opakowania fabryczne, wyprodukowany nie wcześniej niż 01.01.2017 (dotyczy także towaru pakowanego w opakowaniach zbiorczych), które winny być opisane przez producenta towaru w sposób identyfikujący wyrób.
5. Dostarczony towar powinien być I gatunku i nie może posiadać wad fizycznych, technicznych i mechanicznych.
6. Przedmiot dostawy wyszczególniony w załączniku, musi posiadać
na oryginalnych opakowaniach fabrycznych instrukcję stosowania produktu w języku polskim.
7. Wykonawca wraz z dostawą dołączy aktualne karty charakterystyki do dostarczonego towaru. Ponadto, na wezwanie Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego do każdej pozycji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę charakterystyki w języku polskim , z której jasno będzie wynikało, że zaproponowany sprzęt/narzędzia spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem)
8. Dostarczony do Zamawiającego towar wyszczególniony w „formularzu cenowym”
musi spełniać następujące warunki:
a. być dopuszczony do obrotu i stosowania w oparciu o obowiązujące akty prawne,
b. posiadać atesty oraz dopuszczenia do obrotu handlowego zgodnie z art. 30 ustawy Pzp;
c. posiadać aktualne certyfikaty B i CE lub równoważne (jeśli są wymagane).
9. Pozostałe wymagania co do przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach do SIWZ stanowiąc jej integralną część.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 108b7dff-fe56-481d-933a-11f3181706ba
Biuletyn 530365-N-2017
Zamawiajacy nazwa 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
Regon 32099164900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Główna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oleszno
Zamawiajacy kod pocztowy 78-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261474572,
Zamawiajacy fax 261474571
Zamawiajacy email 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej www.16wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny MON JEDNOSTKA WOJSKOWA
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.16wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny DOKUMENTY W FORMIE PAPIEROWEJ NALEŻY PRZESŁAĆ ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim ul. Główna 1, 78-513 Oleszno woj. zachodniopomorskie
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa farb, rozpuszczalników, kosmetyków samochodowych oraz materiałów technicznych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 16. WOG w drawsku Pomorskim Znak postępowania: 581/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa farb, rozpuszczalników, kosmetyków samochodowych oraz materiałów technicznych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 16. WOG w drawsku Pomorskim. Znak postępowania: 581/2017 2. Kody kreskowe Sprzęt powinien być znakowany jako wyrób detaliczny i posiadać nr GTIN wraz ze stosowną symboliką kodu kreskowego. W przypadku gdy wyroby nie są oznaczone nr GTIN, Wykonawca wystawi i dostarczy wraz z wyrobem dodatkową etykietę logistyczną GS1-128 z użyciem IZ. która powinna spełniać wymagania opisane w § 4 pkt.5 ppkt.5 załącznika do decyzji 3/MON i zawierać: A) SSCC jednostki logistycznej z IZ 00 B) GTIN wyrobu w ilości stanowiącej jednostkę logistyczną z IZ 01 C) Data produkcji z IZ 11 D) Numer seryjny z IZ 21 E) Data gwarancji producenta lub data ważności z IZ 17 (jeżeli występuje) F) numer partii z IZ 10 ( jeżeli występuje) oraz dodatkowo: Jednolity indeks Materiałowy przekazany przez Zamawiającego Wykonawcy Unikalny numer magazynowy NATO NSN ( ang. NATO Stock Number) – o ile został nadany dla danego towaru. Dodatkowe informacje w zakresie IZ GTIN SSCC dostępne są u organizatora systemu GS-1 w Polsce. - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Wykonawca wypełni Kartę Wyrobu której wzór określa załącznik nr 8 do SIWZ. Wypełnioną Kartę Wyrobu w postaci elektronicznej (format EXCEL) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ( w celu określenia prawidłowych danych w zakresie JIM i ewentualnie skorygowania błędów w karcie) i następnie przekaże Zamawiającemu minimum na 10 dni przed dostarczeniem towarów. 3. Towar musi odpowiadać wszystkim parametrom określonym w „formularzu cenowym”. 4. Przedmiot dostawy musi być nowy i posiadać nienaruszone opakowania fabryczne, wyprodukowany nie wcześniej niż 01.01.2017 (dotyczy także towaru pakowanego w opakowaniach zbiorczych), które winny być opisane przez producenta towaru w sposób identyfikujący wyrób. 5. Dostarczony towar powinien być I gatunku i nie może posiadać wad fizycznych, technicznych i mechanicznych. 6. Przedmiot dostawy wyszczególniony w załączniku, musi posiadać na oryginalnych opakowaniach fabrycznych instrukcję stosowania produktu w języku polskim. 7. Wykonawca wraz z dostawą dołączy aktualne karty charakterystyki do dostarczonego towaru. Ponadto, na wezwanie Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego do każdej pozycji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę charakterystyki w języku polskim , z której jasno będzie wynikało, że zaproponowany sprzęt/narzędzia spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem) 8. Dostarczony do Zamawiającego towar wyszczególniony w „formularzu cenowym” musi spełniać następujące warunki: a. być dopuszczony do obrotu i stosowania w oparciu o obowiązujące akty prawne, b. posiadać atesty oraz dopuszczenia do obrotu handlowego zgodnie z art. 30 ustawy Pzp; c. posiadać aktualne certyfikaty B i CE lub równoważne (jeśli są wymagane). 9. Pozostałe wymagania co do przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach do SIWZ stanowiąc jej integralną część.
Cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na tej podstawie zamawiający żąda: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 poz. 1574, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171);.
Zakresie warunkow udzialu WYKONAWCA SKŁADA TYLKO OŚWIADCZENIE
Inne dokumenty niewymienione DOWÓD WNIESIENIA WADIUM
Czy wadium 1
Wadium 4300,00ZŁ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy, przy czym Zamawiający zaakceptuje osoby wskazane przez Wykonawcę jeśli posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od osób wymienionych w niniejszej umowie; 2) zmiany części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie, przy czym zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonywane są w formie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania stron. 3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)