GuidZP400 |
108b7dff-fe56-481d-933a-11f3181706ba
|
Biuletyn |
530365-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
|
Regon |
32099164900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Główna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oleszno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-513
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261474572,
|
Zamawiajacy fax |
261474571
|
Zamawiajacy email |
16wog.zam.pub@ron.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.16wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
MON JEDNOSTKA WOJSKOWA
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.16wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
DOKUMENTY W FORMIE PAPIEROWEJ NALEŻY PRZESŁAĆ ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim ul. Główna 1, 78-513 Oleszno woj. zachodniopomorskie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa farb, rozpuszczalników, kosmetyków samochodowych oraz materiałów technicznych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 16. WOG w drawsku Pomorskim Znak postępowania: 581/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa farb, rozpuszczalników, kosmetyków samochodowych oraz materiałów technicznych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 16. WOG w drawsku Pomorskim. Znak postępowania: 581/2017
2. Kody kreskowe
Sprzęt powinien być znakowany jako wyrób detaliczny i posiadać nr GTIN wraz ze stosowną symboliką kodu kreskowego. W przypadku gdy wyroby nie są oznaczone nr GTIN, Wykonawca wystawi i dostarczy wraz z wyrobem dodatkową etykietę logistyczną GS1-128 z użyciem IZ. która powinna spełniać wymagania opisane w § 4 pkt.5 ppkt.5 załącznika do decyzji 3/MON i zawierać:
A) SSCC jednostki logistycznej z IZ 00
B) GTIN wyrobu w ilości stanowiącej jednostkę logistyczną z IZ 01
C) Data produkcji z IZ 11
D) Numer seryjny z IZ 21
E) Data gwarancji producenta lub data ważności z IZ 17 (jeżeli występuje)
F) numer partii z IZ 10 ( jeżeli występuje)
oraz dodatkowo:
Jednolity indeks Materiałowy przekazany przez Zamawiającego Wykonawcy
Unikalny numer magazynowy NATO NSN ( ang. NATO Stock Number) – o ile został nadany dla danego towaru.
Dodatkowe informacje w zakresie IZ GTIN SSCC dostępne są u organizatora systemu GS-1 w Polsce. - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.
Wykonawca wypełni Kartę Wyrobu której wzór określa załącznik nr 8 do SIWZ. Wypełnioną Kartę Wyrobu w postaci elektronicznej (format EXCEL) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ( w celu określenia prawidłowych danych w zakresie JIM i ewentualnie skorygowania błędów w karcie) i następnie przekaże Zamawiającemu minimum na 10 dni przed dostarczeniem towarów.
3. Towar musi odpowiadać wszystkim parametrom określonym w „formularzu cenowym”.
4. Przedmiot dostawy musi być nowy i posiadać nienaruszone opakowania fabryczne, wyprodukowany nie wcześniej niż 01.01.2017 (dotyczy także towaru pakowanego w opakowaniach zbiorczych), które winny być opisane przez producenta towaru w sposób identyfikujący wyrób.
5. Dostarczony towar powinien być I gatunku i nie może posiadać wad fizycznych, technicznych i mechanicznych.
6. Przedmiot dostawy wyszczególniony w załączniku, musi posiadać
na oryginalnych opakowaniach fabrycznych instrukcję stosowania produktu w języku polskim.
7. Wykonawca wraz z dostawą dołączy aktualne karty charakterystyki do dostarczonego towaru. Ponadto, na wezwanie Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego do każdej pozycji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę charakterystyki w języku polskim , z której jasno będzie wynikało, że zaproponowany sprzęt/narzędzia spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem)
8. Dostarczony do Zamawiającego towar wyszczególniony w „formularzu cenowym”
musi spełniać następujące warunki:
a. być dopuszczony do obrotu i stosowania w oparciu o obowiązujące akty prawne,
b. posiadać atesty oraz dopuszczenia do obrotu handlowego zgodnie z art. 30 ustawy Pzp;
c. posiadać aktualne certyfikaty B i CE lub równoważne (jeśli są wymagane).
9. Pozostałe wymagania co do przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach do SIWZ stanowiąc jej integralną część.
|
Cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na tej podstawie zamawiający żąda:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 poz. 1574, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171);.
|
Zakresie warunkow udzialu |
WYKONAWCA SKŁADA TYLKO OŚWIADCZENIE
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOWÓD WNIESIENIA WADIUM
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
4300,00ZŁ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy,
przy czym Zamawiający zaakceptuje osoby wskazane przez Wykonawcę
jeśli posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od osób wymienionych w niniejszej umowie;
2) zmiany części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie, przy czym zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonywane są w formie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania stron.
3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|