GuidZP400 |
7f93b59e-d727-45fa-935a-593ae6c9bc7a
|
Biuletyn |
531226-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Komunikacji Elektronicznej
|
Regon |
017510794
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kasprzaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18/20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-211
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48225349259,
|
Zamawiajacy fax |
+48225349341
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@uke.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.uke.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia będzie realizowany i częściowo finansowany w ramach projektu nr POPC.04.01.01-00-0017/17 „Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej - instytucji o charakterze specjalistycznym zaangażowanej w realizację POPC w 2017 r.” z Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Nie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uke.gov.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak. Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Komunikacji Elektronicznej, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20, w pokoju nr 4 (Kancelaria Główna).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi wsparcia eksperckiego w zakresie historyzacji i migracji danych z Systemu Informacyjnego o Infrastrukturze Szerokopasmowej
|
Numer referencyjny |
BAK.WZP.26.18.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia eksperckiego w zakresie historyzacji i migracji danych z Systemu Informacyjnego o Infrastrukturze Szerokopasmowej (dalej SIIS).
2. Wsparcie eksperckie, obejmować będzie, w szczególności:
1) świadczenie usługi wsparcia w zakresie migracji danych, o punktach adresowych oraz o infrastrukturze i usługach z lat 2011 – 2016, do zestandaryzowanych baz danych;
2) opracowanie dokumentacji z procesów zdefiniowanych w trakcie trwania usługi wsparcia;
3) świadczenie usługi wsparcia w bieżącej działalności Zamawiającego w zakresie zadań realizowanych w oparciu o przygotowaną ujednoliconą bazę raportową, w okresie 2 lat po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Realizacja ww. czynności nie wymaga występowania pomiędzy wykonawcą lub podwykonawcą
i zatrudnionymi przez te podmioty osobami pracowniczego podporządkowania w rozumieniu przepisów prawa pracy.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72300000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca udzieli Zamawiającemu wsparcia w okresie od dnia podpisania niniejszej umowy najpóźniej do dnia 15 listopada 2019 r. Zamawiający zakłada, że do 15 listopada 2017 r. Wykonawca wykona ok. 1900 roboczogodzin wsparcia, a w okresie od 16 listopada 2017 r. do 15 listopada 2019 r. Wykonawca wykona ok. 100 roboczogodzin wsparcia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, należycie wykonał, co najmniej:
i. 2 (dwie) usługi w zakresie standaryzacji, poprawy i wzbogacenia danych zgromadzonych w relacyjnej bazie danych w zbiorze składającym się z co najmniej pięciu milionów unikalnych rekordów, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda;
ii. 1 (jedną) usługę w zakresie standaryzacji, poprawy i wzbogacenia danych adresowych wraz ze współrzędnymi geograficznymi lub co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie integracji danych pochodzących z różnych okresów czasowych.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN (polskie złote) według średniego kursu NBP na dzień opublikowania
w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca.
W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych.
b) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami – Zespołem Projektowym osób, które posiadają poniżej określone wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie:
I. Kierownik Projektu:
Wykształcenie: wykształcenie wyższe
Doświadczenie: - posiada minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe rozumiane, jako staż pracy na stanowisku merytorycznym w podmiotach realizujących projekty informatyczne, -prowadził jako kierownik projektu co najmniej 2 (dwa) projekty, których głównym przedmiotem była poprawa jakości (czyszczenie) dużych zbiorów danych (co najmniej pięciu milionów unikalnych rekordów) zgromadzonych w relacyjnej bazie danych lub ich konsolidacja, w tym co najmniej jeden projekt o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, - posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania relacyjną bazą danych oraz analizy dużych zbiorów danych (co najmniej pięciu milionów unikalnych rekordów),
II. Programista baz danych (2 osoby):
Wykształcenie: wykształcenie wyższe
Doświadczenie: -posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i utrzymania kodu SQL, PL/SQL, - brał udział w co najmniej 2 (dwóch) projektach związanych ze standaryzacją, poprawą i wzbogaceniem danych;
III. Specjalista ds. raportowania:
Wykształcenie: - wykształcenie wyższe
Doświadczenie: 2-letnie doświadczenie w pracy z bazami danych i tworzeniem raportów analitycznych.
Każda wskazana w wykazie, o którym mowa w pkt VIII.5.2) SIWZ osoba może potwierdzić spełnianie warunku tylko dla jednej ze wskazanych powyżej funkcji, którą następnie będzie pełniła w Zespole projektowym (tj. Kierownika projektu, Programisty baz danych, Specjalisty ds. raportowania).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz dowody określające czy wskazane w wykazie usługi zostały wykonane lub są należycie wykonywane. Dowodami, o którym mowa w zdaniu powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofertą (formularzem oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ) złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w pkt VIII.1 SIWZ,
2) zobowiązanie, o którym mowa w pkt IX.2 SIWZ,
3) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
4) dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty (np. odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, umowa spółki cywilnej i pełnomocnictwo jeżeli uprawnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty),
5) dokumenty i oświadczenia wymienione w XI niniejszej SIWZ (o ile dotyczy),
6) dokument wniesienia wadium – zgodnie z pkt XIII niniejszej SIWZ,
7) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 11 załącznika nr 1 do SIWZ – wzór formularza oferty, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
8) przedstawienie opisu sposobu realizacji przedmiotu zamówienia umożliwiającego dokonanie oceny w oparciu o kryteria zawarte w SIWZ.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
4. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Zdanie poprzednie dotyczy np. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (polskich złotych), (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100 groszy).
2. Oferta zostanie odrzucona jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie wniesione wadium lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
3. Wadium może zostać wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji,
5) nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji w związku z zaistnieniem co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,
o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy, złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
NBP O/O Warszawa, nr rachunku 64 1010 1010 0060 4413 9120 0000 jako tytuł przelewu wskazując: „wadium zabezpieczające ofertę …………………. – sprawa
nr BAK.WZP.26.18.2017”.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji albo poręczenia (warunek konieczny do stwierdzenia wniesienia wadium).
8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznane przez Zamawiającego za wniesione zgodnie z wymaganiem określonym w pkt XIII.8 SIWZ, tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert uznany zostanie rachunek Zamawiającego.
10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt XIII.11 SIWZ.
11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt XIII.10 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy i o ile uprawnienie do podpisania wniosku nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty – złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy i/lub pełnomocnictwa.
15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonywych w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|