GuidZP400 |
4469ec09-c1a0-4a21-b5cc-9786a05059c3
|
Biuletyn |
532132-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego
|
Regon |
5223690800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poleska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15476
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 6642351, 869 12 50,
|
Zamawiajacy fax |
85 664 23 51 wew. 15
|
Zamawiajacy email |
woyon@modm.bialystok.pl,
|
Adres strony url |
www.modm.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.modm.bialystok.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.modm.bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Bezpośrednio do siedziby Zamawiającego osobiście lub przesyłką pocztową.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poleska 27, 15-476 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby projektu „Kompetentny nauczyciel i kreatywny uczeń kluczem do sukcesu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZP-261-02/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do 11 placówek oświatowych w Białymstoku, Sobolewie, Księżynie, Dobrzyniewie Dużym oraz Juchnowcu Dolnym w ramach realizacji projektu „Kompetentny nauczyciel i kreatywny uczeń kluczem do sukcesu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy wykaz sprzętu komputerowego: 42 komputery przenośne typu notebook z systemem operacyjnym, 47 tabletów z systemem operacyjnym, 40 pendrive-ów, 25 projektorów multimedialnych, 26 tablic interaktywnych, 3 urządzenia wielofunkcyjne, 18 wizualizerów, 12 ekranów projekcyjnych.
W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zamontuje tablice interaktywne w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego
o wartości nie niższej niż 300.000,00 zł brutto każde.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek może być spełniony łącznie (w zakresie dotyczącym ilości wykonanych dostaw a nie ich wartości – Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości dostaw w celu wykazania spełnienia tego warunku) przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, o których mowa w §2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) , według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia przedstawione są we wzorze umowy - Załączniku nr 8 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|