Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby projektu „Kompetentny nauczyciel i kreatywny uczeń kluczem do sukcesu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532132-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do 11 placówek oświatowych w Białymstoku, Sobolewie, Księżynie, Dobrzyniewie Dużym oraz Juchnowcu Dolnym w ramach realizacji projektu „Kompetentny nauczyciel i kreatywny uczeń kluczem do sukcesu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy wykaz sprzętu komputerowego: 42 komputery przenośne typu notebook z systemem operacyjnym, 47 tabletów z systemem operacyjnym, 40 pendrive-ów, 25 projektorów multimedialnych, 26 tablic interaktywnych, 3 urządzenia wielofunkcyjne, 18 wizualizerów, 12 ekranów projekcyjnych.
W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zamontuje tablice interaktywne w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4469ec09-c1a0-4a21-b5cc-9786a05059c3
Biuletyn 532132-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego
Regon 5223690800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poleska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15476
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 6642351, 869 12 50,
Zamawiajacy fax 85 664 23 51 wew. 15
Zamawiajacy email woyon@modm.bialystok.pl,
Adres strony url www.modm.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.modm.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.modm.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Bezpośrednio do siedziby Zamawiającego osobiście lub przesyłką pocztową.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poleska 27, 15-476 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby projektu „Kompetentny nauczyciel i kreatywny uczeń kluczem do sukcesu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny ZP-261-02/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do 11 placówek oświatowych w Białymstoku, Sobolewie, Księżynie, Dobrzyniewie Dużym oraz Juchnowcu Dolnym w ramach realizacji projektu „Kompetentny nauczyciel i kreatywny uczeń kluczem do sukcesu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy wykaz sprzętu komputerowego: 42 komputery przenośne typu notebook z systemem operacyjnym, 47 tabletów z systemem operacyjnym, 40 pendrive-ów, 25 projektorów multimedialnych, 26 tablic interaktywnych, 3 urządzenia wielofunkcyjne, 18 wizualizerów, 12 ekranów projekcyjnych. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zamontuje tablice interaktywne w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie niższej niż 300.000,00 zł brutto każde. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek może być spełniony łącznie (w zakresie dotyczącym ilości wykonanych dostaw a nie ich wartości – Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości dostaw w celu wykazania spełnienia tego warunku) przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, o których mowa w §2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) , według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia przedstawione są we wzorze umowy - Załączniku nr 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)