| GuidZP400 | 31874734-cdbc-4923-a943-919eb426cb4e | 
							                							                									
						| Biuletyn | 532149-N-2017 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej | 
							                									
						| Regon | 3031070500000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | ul. Sidorska | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Biała Podlaska | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 21500 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | lubelskie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 83 344 99 00, | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 83 344 99 50 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | r.olczuk@pswbp.pl, | 
							                									
						| Adres strony url | www.pswbp.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 8 | 
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | Szkoła Wyższa | 
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 1 | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | http://bip.pswbp.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://bip.pswbp.pl | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej) | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Kancelaria Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97, 21 –500 Biała Podlaska | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Dostawa książek zamawianych na potrzeby Biblioteki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej | 
							                									
						| Numer referencyjny | SZP-232-343/PN/2017 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | Dostawa książek zamawianych na potrzeby Biblioteki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 22110000-4 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                									
						| Okres w dniach | 21 | 
							                									
						| Okreslenie warunkow | Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie | 
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2. O ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty należy załączyć pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się załączenie wraz z pełnomocnictwem dokumentów potwierdzających umocowanie osoby lub osób udzielających pełnomocnictwa (np.: zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej lub wypis krajowego rejestru sądowego).
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 
3.1. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do wniosku. 
3.2. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 
3.3. Przepisy i wymagania dotyczące niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu stosuje się odpowiednio do każdego Wykonawcy. 
3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika. 
3.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia zobowiązani będą do zawarcia między sobą umowy cywilno-prawnej. Umowa musi być zawarta na czas trwania umowy. Niezwłocznie, po zawiadomieniu o wyborze oferty, jednakże nie później niż 3 dni od wysłania w/w zawiadomienia przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji umowy, w oryginale. 
3.6. Umowa, o której mowa wyżej musi być podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. W umowie tej Wykonawcy wyznaczą spośród siebie Pełnomocnika upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę. Pełnomocnik upoważniony będzie także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie realizujących umowę.
4. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 – 1, tj. spełnia – nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia określone w ogłoszeniu | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). Zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia (jedynie obniżenia), terminu realizacji itp., i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu. 
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia problemów finansowych po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych i będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia (jedynie obniżenia), terminu realizacji i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wyczerpania na rynku nakładu oferowanego przez Wykonawcę tytułu, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili złożenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o niedostępności tytułu oraz uzyskania od wydawcy informacji dotyczącej daty zaprzestania druku oferowanego tytułu i informacji o ewentualnym terminie dodruku. Zmiana postanowień umowy będzie dotyczyć zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia (jedynie obniżenia), terminu realizacji itp., i w zależności od wpływu zaistniałej sytuacji na prawidłową realizację umowy zostanie określona przez Strony i wprowadzona zostanie w formie aneksu (w przypadku wyczerpania nakładu i niedodrukowania w okresie do 60 dni od upływu terminu realizacji zostanie zmniejszony zakres o przedmiotowy tytuł, a w przypadku rozpoczęcia dodruku w terminie do 60 dni od upływu terminu realizacji przedmiotu zamówienia wydłużenia o czas niezbędny do dostawy przedmiotowego tytułu jednakże nie dłuższy niż 100 dni od rozpoczęcia dnia planowanego dodruku).
4. Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony Zamawiającego, jak i Wykonawcy, zmiana danych teleadresowych, zmiana siedziby i nazwy, NIP, REGON, osób reprezentujących strony itp. podobne zmiany nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2017-06-21T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 12:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | polski | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 |