GuidZP400 |
83fba84a-33cf-4083-965c-a967f6d40299
|
Biuletyn |
531060-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
|
Regon |
51432500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 524 690,
|
Zamawiajacy email |
bil_zp@opole.uw.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.opole.uw.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.e-wojewoda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.e-wojewoda.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu - Biuro Obsługi Urzędu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup odnowienia licencji bezpieczeństwa i wsparcia technicznego dla urządzeń do ochrony sieci OUW w Opolu.
|
Numer referencyjny |
BOU.V.272.9.2017.AT
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup odnowienia licencji bezpieczeństwa i wsparcia technicznego producenta dla urządzeń do ochrony sieci OUW wraz z dostarczeniem voucherów na autoryzowane szkolenia z obsługi urządzenia dla pracowników OUW; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – OPZ
Minimalne wymagania dotyczące wsparcia technicznego producenta określone są w pkt. 2.1., 2.2., 2.3. tabeli Załącznika nr 1 do SIWZ – OPZ. Minimalne parametry tokenów mobilnych do urządzeń określone są w pkt.3.1 tabeli Załącznika nr 1 do SIWZ - OPZ.
ILOŚĆ TOKENÓW MOBLINYCH ORAZ ILOŚĆ VOUCHERÓW NA SZKOLENIA zaoferowana przez Wykonawcę stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w § 74 pkt b) niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
132520,30
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-07-28T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolność techniczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
Zdolność zawodowa:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę odnowienia wsparcia technicznego dla systemów bezpieczeństwa sieci informatycznej na kwotę co najmniej 90 000 zł brutto – oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1/ na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
Dokumenty dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej :
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 30 ust.1 lit. a SIWZ składa:
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1/ w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych przez Zamawiającego w Dziale VI SIWZ :
a) wykaz wykonanych głównych dostaw –– wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w sposób należyty.
Główne dostawy – dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o którym mowa w Dziale VI SIWZ.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
2) Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia stanowi
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem zmian dotyczących wymiany elementów dostaw stanowiących przedmiot umowy na inne spełniające wszelkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach:
1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny;
2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy;
3) jeśli zmiany z przyczyn ekonomicznych i technicznych są korzystne dla Zamawiającego
3. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufnego charakteru informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. W szczególności obowiązek dotyczy bezpieczeństwa teleinformatycznego tj. zastosowanych rozwiązań technicznych, technologicznych i konfiguracyjnych. Obowiązek dochowania tajemnicy nie dotyczy obowiązku ujawniania wynikającego z obowiązujących przepisów prawa, jak również
w przypadku, gdy jest celem wszczęcia lub prowadzenia postępowania karnego, cywilnego, administracyjnego. Obowiązek zachowania tajemnicy obowiązuje w trakcie trwania umowy jak i po jej wygaśnięciu. Naruszenie tego obowiązku skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wys. 1 000 zł za każdy przypadek naruszenia.
2. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystywać uzyskane informacje wyłącznie w celu należytego wykonania Umowy.
3. W przypadku, jeżeli Wykonawca wejdzie w jakikolwiek sposób i w dowolnym czasie
wejdzie w posiadanie informacji poufnej, nawet jeżeli wiedza o poufności informacji dotarła do niego z opóźnieniem – nie zwalnia to w żadnym przypadku Wykonawcy z dochowania zasad poufności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10
|
IV 4 5 okres |
30
|