„DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH”

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Powiat Lipnowski
Miejscowość Lipno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531360-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiot Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych według przepisów obowiązujących w dniu dostawy. Aktualnie obowiązujące przepisy zawarte zostały w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 585 ze zm.), w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 1137 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2a8872ab-d450-4da9-9d5e-87797b6e2076
Biuletyn 531360-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Lipnowski
Regon 91086972000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sierakowskiego
Zamawiajacy miejscowosc Lipno
Zamawiajacy kod pocztowy 87600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 872 039,
Zamawiajacy fax 542 872 039
Zamawiajacy email anetaofmanska@wp.pl,
Adres strony url http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wyłączne w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lipnie Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno
Nazwa nadana zamowieniu „DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH”
Numer referencyjny Or.272.6.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych według przepisów obowiązujących w dniu dostawy. Aktualnie obowiązujące przepisy zawarte zostały w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 585 ze zm.), w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 1137 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 157660,49
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2017-08-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow - posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne na podstawie art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128 z późn.zm.)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - tj. w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej umowy, w ramach której dostarczono tablice rejestracyjne o wartości nie mniejszej niż 60 tyś PLN brutto. W przypadku umów będących w trakcie realizacji (na dzień składania ofert) Zamawiający będzie brał pod uwagę kwoty brutto odnoszące się do dostarczonych już tablic rejestracyjnych w ramach umowy, wpisane do załącznik nr 4 do SIWZ „Doświadczenie zawodowe”. Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie tylko takich dostaw, które potwierdzą spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przesłanek. 6.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 6.2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.5.5. Zgodnie z art. 26 ust. 1 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia. 6.5.6. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 6.5.7. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu i składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6.5.8. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 6.5.9. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., inne niż oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art.22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 6.5.10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6.5.11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 6.5.12. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.5.13. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.5.14. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego lub brak podstaw wykluczenia, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.5.15. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.5.16. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 6.5.17. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 6.5.18. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium 8. Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2016 poz. 359 z późn zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim Nr rachunku: 22 9537 0000 2004 0041 4689 0004, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na jakie jest wnoszone. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie (II piętro nr 28), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Szybkość realizacji zamówienia wtórników tablic (jednostkowe zamówienia)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Szybkość realizacji zamówienia wtórników tablic (jednostkowe zamówienia)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Program do zamawiania tablic
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)