GuidZP400 |
bf7256d7-144f-4dae-8d6e-c65d60c64d4b
|
Biuletyn |
581536-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Toruńskiego
|
Regon |
87112181000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Towarowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4-6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 662 88 88
|
Zamawiajacy fax |
56 662 88 89
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiattorunski.pl
|
Adres strony url |
www.powiattorunski.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Doposażenie pracowni elektrycznej i elektronicznej pojazdów samochodowych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie” nr RPKP.06.04.03-04-0001/16, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020 Poddziałanie RPKP.06.04.03 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – kancelaria, pokój nr 100, I piętro, w terminie do dnia 11 września 2017r. do godz. 10.00
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia i narzędzi do pracowni elektrycznej i elektronicznej pojazdów samochodowych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie”
|
Numer referencyjny |
OR.272.16.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i narzędzi, które stanowić będą doposażenie pracowni elektrycznej i elektronicznej pojazdów samochodowych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu pn.: „Doposażenie pracowni elektrycznej i elektronicznej pojazdów samochodowych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie” nr RPKP.06.04.03-04-0001/16, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020 Poddziałanie RPKP.06.04.03 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wyposażenie i narzędzia:
Część nr 1 zamówienia - dostawa szafki narzędziowej:
1. Szafka narzędziowa szt.1
Część nr 2 zamówienia – dostawa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych:
2. Alternator nowy samochodu współczesnego szt.5
3. Rozrusznik nowy samochodu współczesnego ze stojanem z uzwojeniami wzbudzenia szt.5
4. Prądnica nowa typu jak w pojazdach Żuk, Nysa, Warszawa, Syrena szt.5
5. Akumulator rozruchowy obsługowy 44Ah szt.2
6. Akumulator rozruchowy obsługowy 60Ah szt.2
Część nr 3 zamówienia - dostawa przyrządów elektrycznych i narzędzi:
7. Elektroniczny tester do akumulatora przenośny szt.1
8. Elektroniczny tester akumulatora stacjonarnego szt.1
9. Prostownik z płynną regulacją prądu i napięcia ładowania szt.1
10. Multimetr cyfrowy szt.4
11. Multimetr analogowy szt. 5
12. Przewody pomiarowe silikonowe łączące z końcówkami bananowymi czerwonymi szt.20
13. Przewody pomiarowe silikonowe łączące z końcówkami bananowymi czarne szt.15
14. Próbnik instalacji samochodowej szt.3
15. Megaomomierz / induktor do sprawdzania rezystancji izolacji szt.1
16. Woltomierz szkolny analogowy prądu stałego do 30V z różnymi zakresami pomiarowymi szt.10
17. Amperomierz analogowy prądu stałego do 5A z różnymi zakresami pomiarowymi szt. 10
18. Amperomierz cęgowy szt.2
19. Oscyloskop USB szt.1
20. Oscyloskop cyfrowy dwukanałowy z sondami pomiarowymi szt.1
21. Oscyloskop cyfrowy przenośny szt.1
22. Generator przebiegów sinusoidalnych, prostokątnych, piłokształtnych regulowany szt.2
23. Rezystory suwakowe 160 VA 33 Ohm/2,2A szt. 2
24. Rezystory suwakowe 160VA 100 Ohm/1,25Aszt.2
25. Zasilacze laboratoryjne prądu stałego regulowane 0-30V szt. 3
26. Watomierz prądu stałego szkolny szt. 3
27. Tester świec żarowych 10-12V szt.1
28. Tester czujników ABS ATE AST 3 szt.1
29. Zestaw kluczy do alternatora 22 części kpl. 1
30. Pompa podciśnieniowa z akcesoriami szt.1
31. Klucze do świec z przedłużką 16/21 mm szt.1
32. Nasadki sondy lambda i wtryskiwaczy szt.1
33. Szczypce do świec zapłonowych szt. 1
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część nr I zamówienia: Dostawa szafki narzędziowej
Część nr II zamówienia: Dostawa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych
Część nr III zamówienia: Dostawa przyrządów elektrycznych i narzędzi
Szczegółowy opis i wymagane parametry przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 6, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony Formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) zobowiązanie innego podmiotu (w formie oryginału) udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli dotyczy).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej (aneksu umowy), pod rygorem nieważności. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) zaistnieje siła wyższa, rozumiana jako zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy oraz którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności;
2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą;
4) wystąpi uzasadniona potrzeba dokonania zmiany w sposobie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
3. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2, nie obliguje do zmian umowy i nie powoduje roszczeń po którejkolwiek ze Stron do zmiany umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|