GuidZP400 |
7e61a5c4-ec56-4336-a28e-934969b197ae
|
Biuletyn |
581505-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Wrocławski
|
Regon |
130100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Uniwersytecki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50137
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 375 22 34
|
Zamawiajacy fax |
71 375 24 72
|
Zamawiajacy email |
bzp@uwr.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uni.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ rozdz. X
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55 pok. 100, 50-138 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi asysty technicznej dla systemu kadrowo - płacowego
|
Numer referencyjny |
BZP.2411.27.2017.GK
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług Asysty Technicznej dla posiadanego przez Uniwersytet Wrocławski systemu kadrowo – płacowego w następującym zakresie:
a) usługa Asysty Technicznej z zakresu „B” obejmuje konsultacje i porady z zakresu obsługi i funkcjonowania Systemu świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zgodnie z zapisem w Załączniku nr 1 do Umowy – rozdział 1;
b) usługa Asysty Technicznej z zakresu „C” obejmuje wykonanie odpowiednich czynności mających na celu usunięcie wykrytych Błędów w Systemie zgodnie z zapisem w Załączniku nr 1 do Umowy – rozdział 2;
c) usługa Asysty Technicznej z zakresu „D” obejmuje, zgodnie z zapisem w Załączniku nr 1 do Umowy – rozdział 3;
- informowanie Zamawiającego o fakcie powstania nowej wersji Systemu.
- przekazywanie Zamawiającemu nowych wersji Systemu na nośniku odpowiednim dla Zamawiającego lub poprzez udostępnienie na serwerze ftp, wraz z instrukcją instalacji i informacją o zmianach funkcjonalnych;
d) usługa Asysty Technicznej z zakresu „E” obejmuje, zgodnie z zapisem w Załączniku nr 1 do Umowy – rozdział 4;
- wykonywanie zleconych przez Zamawiającego zmian w funkcjonalności Systemu tak, aby spełniał on specyficzne wymagania Zamawiającego,
- wykonanie innych dodatkowych prac zleconych przez Zamawiającego związanych
z Systemem.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1)Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy usługi, każda o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, obejmujące świadczenie asysty technicznej.
Jedna usługa oznacza usługę wykonaną na podstawie jednej umowy.
Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna za spełniony warunek zdolności technicznej i zawodowej opisany w pkt 1) jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców składających ofertę wspólnie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
I. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
2. Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
3. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.
Dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych, bezpłatnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać w formularzu oferty na ogólnie dostępne, elektronicznie prowadzone bazy danych, z których Zamawiający może bezpłatnie pozyskać określone dokumenty.
II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt I ppkt 1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa powyżej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 4 do SIWZ;
2. Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału;
2) Aktualne Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a Pzp – wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 – w formie oryginału;
3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału;
4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.
5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału.
II. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. III.4 i III.5 Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1) Jako odrębny załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający zamieścił Wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|